Pagina 3 van 3
Re: Megapool / Harense smid
Geplaatst: 30 mar 2005 10:04
door Gast
Even iets over de harense smid
Voor alle mensen die zeuren over de garantie van Megapool
De Garantie die u op uw produckt heeft aangeschaft of normaal gesproken heeft. zou natuurlijk via de Megapool lopen. ALS DIE NOG ZOU BESTAAN!
helaas is dit niet het geval DE HARANSE SMID heeft om SOLIDAIR te zijn naar de Mensen waarvan hun garantie liep bij de Megapool, besloten om deze garanties over te nemen.
ZE HADDEN DIT NIET HOEVEN DOEN!!!!! het is alleen door de gratie van DE HARENSE SMID dat tijdens de overname van megapool dit besluit is genomen
En geloof mij.... het kost DE HARENSE SMID enorm veel tijd en geld om dit allemaal voor U klaar te spelen. U MAG HET NATUURLIJK OOK ZELF GAAN BETALEN!
Wees toch een keer dankbaar voor het feit dat er eens een faillisement zo is afgesloten en dat de consumenten nu eens een keer zeer beperkte schade oploopt.
DE HARENSE SMID IS VOLGENS MIJ EEN ZEER SERVICEGERICHT BEDRIJF
Een bedrijf die nog snapt waar de waarden liggen!!!
Groeten iemand die wel snapt dat het niet zo had hoeven gaan!
Re: Megapool / Harense smid
Geplaatst: 30 mar 2005 16:47
door Gast
voor mij heb je nog niks met harense smid te maken gehad nou ik wel
dus en balen van die hele harense smid.heb nog veel meer mensen gesproken die met harense smid te maken hadden nog veel meer balen.
vind het wel toevallig ineens twee maal positief geloof er ook nix van.
ze doen dit ook heus niet voor niets hoor moet je maar eens goed de
topics lezen zie je gelijk hoeveel ze er aan verdienen.
groeten van iemand die het beter weet.
Re: Megapool / Harense smid
Geplaatst: 21 apr 2005 22:34
door medewerker
ik geloof niet dat u erg goed met cijfers bent!
dus daarom nog maar even een basiscursus
1+1=2
2-1=1
verkoop (2) - reperatie/service (1) = 1 (dus positief)
geen verkoop (0) - reperatie/service (1) = -1 (dus negatief resultaat)
conclusie als door megapool het app is verkocht en de service word verleend door de smid, boekt uiteindelijk de smid een negatief resultaat. ze doen het dus echt alleen maar voor de door megapools faillisement gedupeerde consument!
Niet om er rijker van de worden maar om klanten tevreden te stellen!
Groeten een wiskundig wonderkind?

Re: Megapool / Harense smid
Geplaatst: 22 apr 2005 00:13
door Herendse Smet
Ik geloof dat onze Medewerker niet echt een goede leraar is!
Hij schrijft namelijk 2* reperatie ipv REPARATIE!
Hij kan beter zijn tijd nuttig gebruiken en het service niveau van 0,0 op zien te krikken!
Ik heb nog nooit zo'n slechte service gekregen als bij de Harendse Smid in Eindhoven! 12 weken moeten wachten op mijn REPARATIE van mijn Televisie!
Ze moeten zich schamen (en die medewerker ook!)
Re: Megapool / Harense smid
Geplaatst: 22 apr 2005 00:26
door Gast
Had het zelf lekker sneller gedaan!

Re: Megapool / Harense smid
Geplaatst: 22 apr 2005 22:21
door Gast
medewerker beetje late reactie maar u hebt helemaal gelijk dat ze dat alleen voorde klant doen en het hun dus geld kost alleen het beroerde is ze doen helemaal niks voor de klant en het kost hun dus ook niks.
wat de wiskunde aangaat bent u inderdaad een wonderkind als je het zelf begrijpt.
blijft het feit harense smid vergeet het maar,vooral met zulke medewerkers.
Re: Megapool / Harense smid
Geplaatst: 04 mei 2005 08:48
door MithraMadness
Ik heb zelf alleen maar goede ervaringen met de Harense Smid
Onzy Sony VCR had het voor de 7e maal in zijn loopbaan begeven en ook wij hadden vanuit Megapool verlengde garantie,
Apparaat ingeleverd bij de Smid en na een paar dagen zijn we teruggebeld. Volgens hun TD was het apparaat niet te repareren en wij hebben toen een compleet nieuwe VCR gekregen.
Geen lastig gedoe, goede service en snelle oplossingstijd.
Warme douche voor de Harense Smid!
Re: Megapool / Harense smid
Geplaatst: 04 mei 2005 16:35
door Gast
geloof ik geen bal van
Re: Megapool / Harense smid
Geplaatst: 22 nov 2009 08:15
door gerrit.janssen
Harense Smid.
let op wat je koopt, pak het in de winkel uit, voorkomt een hoop elende.
ik kocht een dradloze koptelefoon.
thuis uigepakt, miste ik een paar onderdelen.
kijk ik in het garantie boekje , blijkt de garantie stempel 2 jaar voor mijn aankoop data al gestempelt te zijn in ierland.
ja hoe kan dat dan.
ik terug, verhaal uitgelegt, en ja toen werd er een nieuwe gepakt.
die in de winkel uit laten pakken, garantie boekje open.
en u raad het al.
1 jaar daarvoor afgestempelt in berlijn.
dus tweede hands spul wat voor nieuw word verkocht.
nu weet ik wel hoe snel je van een klein bedrijf groot kan worden
Re: Megapool / Harense smid
Geplaatst: 22 nov 2009 11:07
door quantas01
Les 1.
De Harense smid is een dozenschuiver en verder niks.
Dus als iets afgestempeld is kan je hun daar wel op aanspreken maar hun krijgen het zo geleverd.
Maar een garantiebewijs wat afgestempeld is bij een ding van 30 euro kan ik me niks bij voorstellen waarschijnlijk een datum stempel van verpakking cq productie.
NL het garantiebewijs is altijd blanco verder de klant mag dat zelf invullen end ie krijgt per post het bewijs retour.
Re: Megapool / Harense smid
Geplaatst: 01 dec 2009 23:12
door Bertje17
Ik ben zeer verbaasd over sommige negatieve reacties over de harense smid.
Om ''dozenschuivers'' moest ik wel even lachen want als ik ergens perfecte eerlijke uitleg krijg is het bij de harense. een dozenschuiver noem ik een mediamarkt. waar jongetjes van 16 jaar staan zonder ervaring en die alleen maar op provisie staan te werken. misschien heeft het er ook mee te maken dat de klachten uit filialen uit het noorden van het land komen?? hier in de buurt (Eindhoven, Woensel) hoor ik niks dan lof, ook van familieleden en kennissen van mij die ALLES bij een harense smid winkel hebben gekocht en altijd netjes behandeld zijn.