Er wordt slechts door jou iets door elkaar gehaald. Jij gebruikt termen als gigantisch en irreëel. En dat is misschien wel jouw perceptie, maar niet de norm.NeoDutchio schreef: ↑01 sep 2019 19:07U haalt nu 2 zaken door elkaar. Een simkaart in een modem gebruiken is niet de norm. Net zo goed als een telefoon als basis gebruiken voor meerdere apparaten om zo met meer mensen gebruik (dus misbruik) te maken van onbeperkt internet. Dat heeft niets met MIJN verbruik te maken.ZeerPrivé schreef: ↑01 sep 2019 17:39Je hebt over 'men' gebruikt, niet over 'ik' .En irreëel veel GB's is ook naar jouw norm. En als ik even naar mijzelf kijk: ik gebruik de smartphone de hele dag, maar nauwelijks om mee te bellen.NeoDutchio schreef: ↑01 sep 2019 17:32Mijn verbruik is niet de norm, dat hoort u mij ook niet zeggen. Er zijn al vaker soortgelijke topics voorbij gekomen dat gebruikers irreëel veel GB's verbruiken.
Volgens de ACM is 2GB per maand normaal en 40GB excessief. Met die 5GB per dag bij Tele2 zit je dus per maand al ver boven het excessieve dat de ACM aangeeft.
Zeker de laatste jaren is het gemiddelde dataverbruikapps enorm toegenomen, met dank aan de streamingsdiensten.
Nu verdraai je het ineens alsof ik zeg dat een simkaart in een modem de norm is, maar dat heb ik nergens gesteld.