LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Alleen als Dexia zich als een betrouwbare onderhandelaar had gedragen
was de rectie van LV acceptabel geweest, een beginnetje met dit 2de aanbod.

Dexia kennende had ze echt NIET op de goede bedoelingen van Dexia moeten vertrouwen.

Dexia heeft tijdens CGA iedereen lang genoeg aan het lijntje gehouden.

O.D.
Laatst gewijzigd door Oom Dagobert op 09 aug 2004 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Zoals ik al in een eerder bericht schreef.
Een schikking oftewel een remise biedt je aan wanneer de strijd gelijkopgaande is en er voor beide partijen weinig tot geen voordeel meer in zit op winst.
Dit doe je niet als je een paard en loper voorstaat en dat is in ons geval nu van toepassing.
Steeds meer aandelenlease aanbieders worden veroordeeld in een gedeelte of zelfs in de gehele kosten.
De advocaten van de gedupeerde hebben nu als nooit te voor legio mogelijkheden om de aandelenlease aanbieders aan te pakken.
In vrijwel iedere situatie zijn (grove) fouten gemaakt.
Nu is het géén tijd meer voor vriendjespolitiek maar voor een gang naar de rechter om daar je recht te behalen!!

Verwacht niks van politiek en de stichtingen maar neem zelf het initiatief.
Informeer naar een advocaat, zijn kennis inzake effectenlease, zijn tarieven en neem net als bij een wasmachine een goede (prijs/ kwaliteit).
Alleen zo kun je (een deel) van je geld terugkrijgen en je eindelijk verlossen van het schuldgevoel wat toch nog teveel mensen je menen te moeten aanpraten.

Als 1 ding duidelijk moge zijn is dat er wel degelijk mogelijkheden zijn wanneer je het professioneel laat aanpakken door een advocaat ga zelf niet met stroom spelen en je de vingers branden, terwijl voor een kleine vergoeding vakmensen je veel problemen kunnen besparen en je brandende vragen kunnen ontnemen.

S6 allemaal, ik ben werken

Justice man

Kees
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 okt 2003 21:10

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door Kees »

Het geweten van dexia begint te spreken. Kom de bejaarden (hoe is het in godsnaam mogelijk dat men zelfs bejaarden heeft laten instappen) boven de 80 tegemoet. Voor mensen die grote problemen hebben komt ook een versoepeling. Ze moeten eerst wel nog 3 jaar betalen en dan maar zien of dexia weer niet liegt. Kom op dexia, gaan jullie nu bij het zinken van het Nederlandse schip ineens de sociale bank uithangen? Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die hier instinken, en dus dubbel genaaid worden. Of denkt dexia bij de komende rechtzaken te laten zien dat ze zo coulant zijn? Aan mijn hoela, dexia, jullie hebben al jarenlang de boel geterrorisserden mensen bedreigd, ook diezelfde bejaarden. Laat die coulance astjeblieft zitten, want daar wordt niemand beter van. Mensen, laat u NIET verleiden door dit tuig en trap niet in dit aas van deze asocialste bank welke Nederland ooit op haar grondgebied heeft gehad.

Kees

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

afbetaling > 1000 Euro ?????????

waarom geen percentage van je inkomen ?????

Dexia weet precies wat ze doet.
Ze weet nl precies hoeveel mensen dat zijn en wat het hen dan gaat kosten.

Een kleine groep willen ze eruit lichten, om zo de media en rechters te bespelen.

Het gaat hen nog steeds niet om de schrijnende gevallen.
Iemand met een laag inkomen tilt met 500 Euro p/m zwaarder aan het contract dan iemand met 1000 e. en een zeer hoog inkomen.

Maar daar gaat Dexia nog steeds aan voorbij, een keiharde bank.

Als de "geselecterde"groep per ongeluk toehapt kan de rest van de gedupeerden het wel schudden.

Dexia heeft haar best gedaan en uit eigen beweging zonder dat zij ertoe verplicht was de allerergste gevallen opgelost.

DAT is hun mentaliteit, de publieke opinie bespelen en de mensen waar het omgaat interesseert ze geen ene moer.

HET BLIJVEN HUICHELAARS van het ergste soort. !!!!!!!
Laatst gewijzigd door Oom Dagobert op 09 aug 2004 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door Willems »

Zo Kees en Oom Dagobert, dat is eruit!!!

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door Piet »

Op BNR nieuwsradio om kwart over 5:

De mening van de vereniging PAYBACK over de "versoepelde" regeling van dexia.
Deze wijkt duidelijk af van de stichting Leaseverlies.
Vanaf 1800 uur herhalingen van de uitzendingen.

Nieuws over het dexia aanbod:

Het heeft een tijd geduurd maar vorige week zijn een aantal dagvaardingen bezorgd bij dexia.
De rechter wordt gevraagd een gedeelte van het dexia aanbod nietig te verklaren waarna veel gedupeerden die getekend hebben alsnog naar de rechter kunnen stappen en hun contract kunnen aanvechten.
dexia is nu aan bod voor hun verweer.

dexia is nog niet weg uit Nederland en elke dag wordt moeilijker.
Kijk niet toe maar vorder ook je geld terug van dexia.
Betaal je nog? Ga naar een advocaat en bespreek de mogelijkheden om de betalingen stop te zetten en het contract te vernietigen.

Groeten,
Piet

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Kijk naar mijn kaart bij GVD, constant door DExia genaaid.
Desondanks, vanavond mooi weer, prettige avond allen.
proostr Bruneel !!!!

Kees
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 okt 2003 21:10

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door Kees »

Lief van dexia om onze medemensen van 80 jaar en ouder een regeling aanbieden. Tof van deze witte boorden criminelen om mensen met een maandbedrag van 1000 Euro!!!!! (Hoe is het in godsnaam mogelijk!!!!) een regeling aan te bieden. TOF van Leaseverlies om dit sociale handgebaar te steunen. Natuurlijk, het klinkt leuk als het lijkt alsof dexia die arme oudjes en arme mensen met schulden een handje helpt door zogenaamd te beloven dat ze een regeling krijgen. Echt een schandelijke vertoning!! Maar, er is 1 pluspunt: dexia geeft in feite toe te ver te zijn gegaan. Ze geven door dit sociale aanbod toe dat er iets goed mis was met die contracten: De bejaarden van boven de 80 van nu waren bij het afsluiten 75 jaar en ouder (en dan neem ik het nog ruim). SCHANDE dexia, dat dit kon gebeuren. Ik hoop dan ook dat de rechter jullie ooit zeer zwaar zal straffen voor jullie misdaden, want dat zijn het in mijn ogen. De babbeltruc uithalen met bejaarden is in Nederland een misdaad!!! Het lijkt mij dat dat in Belgie ook zo is

Kees
Laatst gewijzigd door Kees op 09 aug 2004 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.

pimmy
Berichten: 98
Lid geworden op: 21 okt 2003 15:04

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door pimmy »

Dit is het vrolijkste bericht van de laatste tijd,ik lig helemaal in een deuk zeg .
Dexia heeft zeker een zonnesteek opgelopen,denken ze werkelijk dat ze nog serieus genomen worden.
Het net sluit zich en straks worden alle kontracten gewoon ontbonden,slechts een kwestie van tijd lijkt mij.
Het doet mij denken als die aal in een emmer snot,glibberig en glad.
Nog de mensen uitknijpen onder het mom van helpen.
HAHAHA :D het begint steeds meer een soap te worden,misschien iets voor rtl of sbs 6
Wij vinden belgische humor wel leuk,mag nog steeds graag kijken als de herhaling van Dagboek van een herdershond komt.
Misschien wil meneer DIK wel bij kapelaan Odekerken te biecht :twisted: gaan?


groetjes PIMMY

Haantje
Berichten: 117
Lid geworden op: 15 aug 2003 20:59

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door Haantje »

Ik was 32 toen ik die contracten afsloot 3 jaar geleden maar ik zie er door die jaren nu uit als 82.

Ik heb Dexia gemaild om te vragen of ik ook in aanmerking mag komen voor die coulanceregeling :twisted:

pimmy
Berichten: 98
Lid geworden op: 21 okt 2003 15:04

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door pimmy »

Haantje

Je bent er als de kippen bij zeg,dat zal Dexia goed doen!



groetjes PIMMY

Haantje
Berichten: 117
Lid geworden op: 15 aug 2003 20:59

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door Haantje »

Hoi Pimmy,


Ja echt wat je noemt een haantje de voorste :wink:

trouble
Berichten: 74
Lid geworden op: 17 feb 2004 19:40

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door trouble »

Nou nou,

Maar, er is 1 pluspunt: dexia geeft in feite toe te ver te zijn gegaan. Ze geven door dit sociale aanbod toe dat er iets goed mis was met die contracten:

Hoe kom je er nou bij dat ze toegeven dat suggereer je alleen maar. Ik denk dat Dexia hier gewoon een goed gebaar afgeeft, en trek er a.u.b. niet allerlei conclusies uit.

Trouble

pimmy
Berichten: 98
Lid geworden op: 21 okt 2003 15:04

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door pimmy »

Haantje

Kijk eentje met pit nog wel ,dat kunnen we hier wel gebruiken!
Alleen jammer dat je in z`n korte tijd zo sterk verouderd bent,misschien heeft Dexia een verjongenskuurtje voor je.(als bonus bij hun nieuwe regeling)
Ik weet er wel een hoor gewoon al je geld terug probleem opgelost,sterkte haantje!


groetjes PIMMY

DEX-AEGO
Berichten: 76
Lid geworden op: 22 jul 2004 11:48

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door DEX-AEGO »

Dit bedoelen we nou van dexia en dan zeggen we hebben niets verkeerd gedaan ,als je niets verkeerd doet ga je toch niet zulke aktie ondernemen of niet Dickie dan wil je toch je geld terug.Met dit voorstel zullen toch weer haken en ogen zitten .Zoals alles wat Dexia doet en probeert .Want Betalen zullen ze toch dit zijn gewoon spelletjes van Dickie En dan sociaal dat kunnen ze van Dexia niet over hun lippen krijgen.Dexia ga zo door je speelt alleen, ons de leaseverliezers in de kaart.Wie staat straks sterk Dickie!!!!!!!

De groet van Dex-Aego.

zwartzaad
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 jul 2004 15:12

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door zwartzaad »

@Trouble

"Hoe kom je er nou bij dat ze toegeven dat suggereer je alleen maar. Ik denk dat Dexia hier gewoon een goed gebaar afgeeft, en trek er a.u.b. niet allerlei conclusies uit".

Nee Trouble,

Deze drie gevallen, 80+, bijstandsgerechtigden, EUR. 1000,- p. mnd, liggen goed in de media. Ik mis alleen nog de gehandicapten, de minderjarigen en de asielzoekers. Zoals eerder gesuggereerd zou een doordacht berekeningssysteem véél eerlijker zijn en minder discriminerend. Waarom niet iemand van 75 met een maandlast van EUR. 750,- p. mnd helpen? Of iemand die net het minimumloon heeft? Dit is omwille van het eigenbelang van Dexia pure gevoelsmassage!

De tranen schieten me in de ogen!

zz.

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door cornelis »

Toen dexia mij dat contract door de strot duwde verdiende ik 1300 euro per maand.
Ik zit nu in de wao en verdien nu dus nog minder,daarom is mijn vrouw gaan werken,maar als je dan in aanmerking wilt komen van de hardheidsclousule,word het inkomen van mijn vrouw ook meegeteld.
Daar klopt dus niets van want toen die contracten mij door de strot werden geduwd werkte mijn vrouw niet eens

ik zit nu met een extra maandlast van ruim 900 euro aan rente die ik aan dexia moet betalen,nog 7 jaar lang.
Dexia heeft alle wetten met voeten getreden,met andere woorden ze hebben schijt aan alles en iedereen.

groetjes

EEE
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 mei 2004 13:17

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door EEE »

juist cornelis daarom betaal ik al 2 jaar mijn restschuld niet en ga knokken met mijn advocaat op genoegdoening...

groet

zwartzaad
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 jul 2004 15:12

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door zwartzaad »

@cornelis

Volgens mij ben jij een schrijnend geval Cornelis! Maar helaas, waarschijnlijk ben je niet 80+, je hebt WAO (geen bijstand), en je betaald net iets te weinig af.

Bedankt Bruneel!

zz.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Versoepeling Dexia-voorstel aan beleggers

Ongelezen bericht door Hans A »

Jeee wat goed van die DEXIA!!!!

Mensen met meer die meer dan 1000,- Euro p/m moeten betalen, mensen in de bijstand, mensen boven de 80!!!!!!
Iedereen begrijpt dat daar niets meer te halen is!!!

Slim van Dexia om dan te doen alsof je met een sociaal gebaar komt!!!
Ze willen wel alle financien inzien.
Tja, stel dat er toch nog iemand tussen zit die toch nog wat spaargeld heeft, of wat voor de kinderen opzij heeft gezet.
Kan DEXIA het toch mooi alsnog inpi kken!

SMERIGE DIEVEN!!!!!!

Gesloten