LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Roken is een smerige gewoonte.

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

misschien moeten jullie je aandacht eens richten op ergere dingen in de wereld en niet alleen op je buurman die een sigaretje opsteekt.

Irene49

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Irene49 »

Lezen was zeker je slechtste vak op school!
Ik schrijf de hele tijd dat iedereen van mij mag roken, echt geen moeite mee maar als de roker zijn peuk belangrijker vindt dan goed eten voor zijn kinderen, daar heb ik wel moeite mee.
Iedereen mag de hele dag paffen je zal mij niet horen ik hou lekker mijn geld over voor leukere dingen.

De GaApAaP

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door De GaApAaP »

Je bedoelt op je buurman die bezig is zijn straat te vergiftigen!!!!!

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Een ernstige poging gedaan om niet te reageren maar ik kan het niet laten! Wat mij betreft roken alleen toestaan bij mensen zelf thuis, hebben ze alleen zelf last van die smerige gewoonte en zitten ze zelf in de stank en worden ze er alleen zelf ziek van. Discussie gesloten. Wel medelijden met kinderen die geen keus hebben en dus gedwongen thuis in de rook zitten van pa en/of ma. Misschien een voogdijzaak van maken.
QM

Aso

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Aso »

Wat kan mij het rotten. Ik steek overal een peuk op.....ja zelfs in de trein en op het station.
Ik heb al een hoop waarschuwingen gekregen maar nog nooit een boete.

Ex-roker

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Ex-roker »

Ik ben 5 jaar geleden ook gestopt. Ik ben van mening dat het iedereen onmogelijk gemaakt moet worden om nog ergens een peuk op te steken. Als ik kan stoppen met roken kan U het ook!!!

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door HvdB »

Van roken krijg je longkanker en dan ga je een vreselijke dood tegemoet. Toch zijn er mensen die roken, zijn die achterlijk of zo ?.

Sp@ck

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Sp@ck »

Blijkbaar......dat kunnen alleen maar mensen zijn die een legio lease pakket hebben.

Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

Aso, die boetes komen nog wel aso :!: :!: :!:
Ga lekker thuis roken en val er niemand anders mee lastig

Aso

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Aso »

Hee gast, waarom zou ik. Vorig jaar was het nog niet verboden en nu wel? Laat me toch niet lachen, man.

amrati

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door amrati »

wat een gezeik...sommige mensen hebben echt niets beters te doen. Net zoiets als de ns bijvoorbeeld en de overheid. De mensen onder de duim houden en klein houden. Niet roken in de openlucht op het station. dit gaat wel iets te ver. Is het niet een verantwoordelijkheid voor de rokers om met niet rokers rekening te houden? en anders heb je toch altijd een mond gekregen om mee te praten als je ets niet leuk vind. Ze zouden eens niet zo door moeten schieten met dat regelgemiep, lijken wel een stelletje oude mensjes achter een ruit zeuren over alles wat er niet goed is.
Wat ook een interessant onderwerp zou zijn de televisie.Die is een van de grote oorzaken waarom mensen dom blijven en veel zeggen maar weinig doen. De televisie is een bron van slechte programma's...
mijn kinderen geen televisie!!! Wordt hun gedachte niet vervuild emt al die troep die je een bepaalde richting laat denken. En van dat irak wordt je ook gek van. Ik begrijp nog steeds niet dat mensen met een kop koffie op de bank naar het nieuws kunnen kijken, een van die walgelijke bezigheden.

Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

overeacting over dat roken wat een punt, om onze gedachte af te laten dwalen naar iets individueels van een mens. laten we ons een gek maken over de oorlog in irak en al die andere oorlogen...in plaats van roken??????? longkanker ? kijk eens hoeveel mensen er dagelijks doodgeschoten worden, onschuldigen , ga je daar eens boos over maken, doe je nog iets nuttigs misschien

Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

Blijven jullie maar lekker roken, nou ik ben gestopt, blij toe.
Ik kan het niet meer verdragen die stinkstokken.
Tjonge jonge wat stinkt die troep zeg.
Had ik niet gedacht maar nu ik ben gestopt vind ik het toch zo stinken.
Ze zeggen dat je reuk er beter van wordt. Dat zal het dan wel zijn.
:wink:

Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

Ben nog wel blij dat je jezelf ASO noemt. Want dat ben je!! Ik zal straks m'n auto effe in je voortuin parkeren, mijn vuilniszak in je hal uitstrooien, de riolering ombuigen en laten lozen in je slaapkamer, je post onderscheppen en ritueel verbranden (eerst effe lezen!). Dan vind je dit soort dingen ook normaal!????? :twisted: :twisted:

Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

Wat kan mij het rotten. Ik steek overal een peuk op.....ja zelfs in de trein en op het station.
Ik heb al een hoop waarschuwingen gekregen maar nog nooit een boete.
Dit moest nog effe bij mijn reactie. Ik reageerde op gast van 22.51, 1 paginaatje terug!

Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

overeacting over dat roken wat een punt, om onze gedachte af te laten dwalen naar iets individueels van een mens. laten we ons een gek maken over de oorlog in irak en al die andere oorlogen...in plaats van roken??????? longkanker ? kijk eens hoeveel mensen er dagelijks doodgeschoten worden, onschuldigen , ga je daar eens boos over maken, doe je nog iets nuttigs misschien

In principe heb je hier wel een punt! Maar omdat er veel problemen in de wereld zijn betekent dat dan dat je nergens meer over mag klagen?? Lijkt me niet.

Schoorsteen

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Schoorsteen »

Ik ben het met Aso eens. Ik steek ook overal een peuk op.
Laatst in het gemeentehuis van Den Haag kwam er zo'n zielig figuur met een Melkertbaan op me af en vertelde dat ik niet mocht roken.
Ik zei:"Wat ga je er aan doen?"
Toen liep ie weg....

Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

Schoorsteen jij bent een nog grotere Aso.
:evil: :x :evil:

Schoorsteen

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Schoorsteen »

Waarom dan wel? Omdat jij het niet met Aso eens bent?

Gast

Re: Roken is een smerige gewoonte.

Ongelezen bericht door Gast »

Nee, omdat je GEEN rekening houdt met anderen!! Te-ring-ASO!

Gesloten