Methusalah schreef: ↑26 apr 2023 11:17
En het hele probleem zou niet bestaan als er gewoon een bepaald iemand cq eigenaar van de boom, eventjes 10 minuten met de bezem aan de gang gaat.
Mensen zijn asocialer geworden merk ik. Blech...
Daar ben ik het niet mee eens. Waarom moet de eigenaar dat opruimen op een plek waar ze eigenlijk niet eens mag komen?
Bladeren van de bomen in onze straat vallen ook in onze tuin maar de gemeente komt die echt niet opruimen hoor!!
TS geeft aan dat ze de boom al goed snoeien en hebben al meerdere keren de parkeerplaats geveegd. Waar ze dus eigenlijk niet eens mogen komen. Ik vind dat TS al heel bereidwillig is en alles wil proberen om de relatie met de buren goed te houden. Ruzie maakt je echt niet gelukkiger dus dat begrijp ik goed van haar.
Maar het moet wel ergens stoppen met de reacties van 2 bewoners. Redelijkheid moet van 2 kanten komen. UIt uw gesprek met de WBV blijkt dat u niet verantwoordelijk bent voor de bladeren buiten uw eigen tuin dus dit zou ik met de 2 bewoners overleggen. Allereerst zonder hulp van buitenaf. Nodig ze uit voor koffie bij U thuis (staat u altijd toch iets sterker) en hopelijk komen jullie er dan samen uit. Ik zal voor u duimen en ben benieuwd hoe het nu verder gaat.