U slijmt bij een paar forumdeelnemers en de rest laat u in vertwijfeling achter, hoe moet dat nou verder ?
Wie heeft er een advies voor een goedkoop bed (makkelijk in elkaar te zetten)
Erthanax
vindt dit leuk
Re: Wie heeft er een advies voor een goedkoop bed (makkelijk in elkaar te zetten)
Bij mij is het nog nooit gelukt om op zondagochtend om 08.00 uur een bezorger aan de deur te krijgen.......
En Ridder777, staat het bed er al ?
En Ridder777, staat het bed er al ?
-
Re: Wie heeft er een advies voor een goedkoop bed (makkelijk in elkaar te zetten)
Die is druk bezig om de schroefjes, boutjes, moertjes, planken en wat al niet meer uit te sorteren. Op zijn vroegst komt er vanavond e- nee, dan moet hij werken.
-
Nu maar hopen dat er extra betaald is voor bezorgen in elke kamer. Anders staat het bed straks voor de deur en past die niet naar binnen toe. Want hoe krijg je een bed van 140cm breed door een deur van 90cm?
Lowieze
vindt dit leuk
-
Volgens mij kan Ridder het antwoord hierop zelf nog wel bedenken...NeoDutchio schreef: ↑09 jul 2023 11:14Nu maar hopen dat er extra betaald is voor bezorgen in elke kamer. Anders staat het bed straks voor de deur en past die niet naar binnen toe. Want hoe krijg je een bed van 140cm breed door een deur van 90cm?

-
Geen probleem! IKEA heeft platte bouwpakketten.NeoDutchio schreef: ↑09 jul 2023 11:14Nu maar hopen dat er extra betaald is voor bezorgen in elke kamer. Anders staat het bed straks voor de deur en past die niet naar binnen toe. Want hoe krijg je een bed van 140cm breed door een deur van 90cm?
-
-
Maar ook plat is het 140 breed.moederslink schreef: ↑09 jul 2023 11:21Geen probleem! IKEA heeft platte bouwpakketten.NeoDutchio schreef: ↑09 jul 2023 11:14Nu maar hopen dat er extra betaald is voor bezorgen in elke kamer. Anders staat het bed straks voor de deur en past die niet naar binnen toe. Want hoe krijg je een bed van 140cm breed door een deur van 90cm?
-
Geen probleem! Op zijn kant past het door een deur van 2 meter hoog 

Ik ben nog steeds bezig,
Ik ben verkeerd begonnen en aan het eind kwam ik erachter. ik hou jullie op de hoogte.
Ik ben verkeerd begonnen en aan het eind kwam ik erachter. ik hou jullie op de hoogte.
-
Heb je wel de juiste lattenbodems erbij?
Beter 1x2 dan 1x1 , lijkt mij .
( vooral als een nieuwe vriendin weer zwaarder is dan jij
).
Beter 1x2 dan 1x1 , lijkt mij .
( vooral als een nieuwe vriendin weer zwaarder is dan jij

-
Je begint bij 1 en eindigd bij 24 of zo. Hoe moeilijk kan het zijn om een Ikea bed te monteren. Zelf ik met mijn 2 Linker handen bouw zoiets zonder problemen op
Ik ben klaar, ik ben trost op mijzelf.
1 minpunt...
Ik kreeg een mail van Ikea dat ze 30 min van te voren bellen,
Ze belde 5 minuten van tevoren.
Het bed staat er 4 uur over gedaan!
1 minpunt...
Ik kreeg een mail van Ikea dat ze 30 min van te voren bellen,
Ze belde 5 minuten van tevoren.
Het bed staat er 4 uur over gedaan!
witte angora
en moederslink
vinden dit leuk
Wat erg dat u bent geboren met 2 linker handen.juliomariner schreef: ↑09 jul 2023 12:51Je begint bij 1 en eindigd bij 24 of zo. Hoe moeilijk kan het zijn om een Ikea bed te monteren. Zelf ik met mijn 2 Linker handen bouw zoiets zonder problemen op
heeft u er veel last van?
Erthanax
en witte angora
vinden dit leuk
En is het volgende project eenstapelbed? Kijk dan eerst naar Youp van ‘t Hek.
Laatst gewijzigd door Lady1234 op 09 jul 2023 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dan zat ik aardig in de richting:
witte angora schreef: ↑09 jul 2023 10:57Die is druk bezig om de schroefjes, boutjes, moertjes, planken en wat al niet meer uit te sorteren. Op zijn vroegst komt er vanavond e- nee, dan moet hij werken.
Overigens: prima gedaan, Ridder! Ik had laatst ook iets van Ikea gekocht, dat ging weer eens zuchtend en steunend om in elkaar te zetten.
-
Ik wil mij nergens mee bemoeien, maar als de partner een andere lichaamsbouw heeft kan het verstandiger zijn om 2 1-persoonsbedden te nemen. Als de een draait heeft de ander er minder last van. Daarbij is een matras een persoonlijke keuze.
-
Of gewoon 2 lattenbodems met 2 matrassen
Het bed staat er net twee uur.....NeoDutchio schreef: ↑09 jul 2023 14:18Ik wil mij nergens mee bemoeien, maar als de partner een andere lichaamsbouw heeft kan het verstandiger zijn om 2 1-persoonsbedden te nemen. Als de een draait heeft de ander er minder last van. Daarbij is een matras een persoonlijke keuze.