Re: Luxplus stuurt direct incassobureau CollectMasters
Geplaatst: 09 jan 2024 09:12
Klopt. En daarnaast komt het fenomeen ook vaak voor in gevallen waarin de consument helemaal geen schuldenaar is, maar gewoon klant.
Radar Forum
https://radar-forum.avrotros.nl/
Klopt. En daarnaast komt het fenomeen ook vaak voor in gevallen waarin de consument helemaal geen schuldenaar is, maar gewoon klant.
Dat klopt. En ook Luxplus maakt het, net als veel andere bedrijven, ook allemaal erg onoverzichtelijk om na de mislukte incasso poging direct een andere partij in te schakelen te weten ProCollectNeoDutchio schreef: ↑09 jan 2024 11:16Het verhaal van TS is verre van uniek en soortgelijke gevallen zijn al vaker voorbij gekomen hier.
Ook de discussie over mails in spamboxen is vaker voorbij gekomen.
Bij deze eerste herinnering wordt er dus al gesproken over extra kosten.ProCollect, ons debiteurenbeheer, zal deze leden een mail sturen genaamd; “Pre-incasso voor abonnement Luxplus’’. Hier worden deze leden herinnert aan de kosten en kunnen zij het bedrag alsnog voldoen d.m.v. een iDeal-link. Er zijn extra kosten verbonden aan het niet betalen van de abonnementskosten.
Hoe kunt u dat zeker weten? U vermoedt het, meer niet.