Hoezo Amsterdam? Daar wonen voornamelijk intellectuelen hoor. Ik zou dan eerder denken aan het vernieuwde Binnenhof.Speedy123 schreef: ↑28 jul 2024 12:55Amsterdam natuurlijk. Waar anders kan je met dit soort onzin terecht?witte angora schreef: ↑28 jul 2024 12:03Waar wil je dat standbeeld plaatsen? In Hoorn zou een plek vrij kunnen komen, maar dat gaat voorlopig niet gebeuren denk ik.
Toeristen gediscrimineerd bij aankopen in winkels
-
Re: Toeristen gediscrimineerd bij aankopen in winkels
In de Action wordt altijd opvallend veel buitenlands gesproken, ga er regelmatig even een dagje heen voor het ultieme vakantie gevoel, veel goedkoper dan telkens maar weer naar het buitenland moeten afreizen......
Nijogeth
vindt dit leuk
-
Een inwoner van buiten Nederland die een app niet kan downloaden en zo korting misloopt heet discriminatie, maar een in Nederland wonende persoon die geen smartphone heeft en geen korting krijgt is geen discriminatie?
Is dit een nieuw probleem dat kortingen wellicht wettelijk moeten worden vastgelegd?
Is dit een nieuw probleem dat kortingen wellicht wettelijk moeten worden vastgelegd?
-
Kijk, dat zijn nog eens teksten. Een mooie roeping voor u om daar wat aan te gaan doen.
Je zou met vps kunnen werken dan acepteerd hij wel douwload van de app
-
Ik weet wel zeker dat jij niks met T-mobile van doen hebt...
Misschien de naam van TMobile in september 2023 overgenomen. Zal wel Odido worden.