Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?
-
Re: Mag KPN klantenservice vragen naar salarisspecificatie?
Maar hoeveel spaar je nu uit met die 0% rente over gemiddeld 250 euro?
-
Het inflatie percentage per jaar x 2 als het contract 2 jaar loopt.witte angora schreef: ↑28 nov 2024 10:39Maar hoeveel spaar je nu uit met die 0% rente over gemiddeld 250 euro?
Is de besparing het doel? Het gaat om mee te doen in de groep die ook het nieuwste ding heeft.witte angora schreef: ↑28 nov 2024 10:39Maar hoeveel spaar je nu uit met die 0% rente over gemiddeld 250 euro?
En de aanbieder spint er garen bij, hij heeft ook je abonnement binnen.
-
En daarvan nog minder dan de helft, immers, je lost ook nog eens af. Maar het gaat niet eens om het inflatiepercentage, maar om het rentepercentage. Dat ligt op zo'n 1.50 tot 2.00%.Francesco26 schreef: ↑28 nov 2024 11:20Het inflatie percentage per jaar x 2 als het contract 2 jaar loopt.witte angora schreef: ↑28 nov 2024 10:39Maar hoeveel spaar je nu uit met die 0% rente over gemiddeld 250 euro?
Maar via Odido was met 48 euro renteloze lening over twee jaar bijna 20 euro goedkoper dan meteen betalen 2 euro extra per maand loont zich dan.
Onzin, natuurlijk. Iemand die een telefoon koopt om "het nieuwste ding" te hebben, koopt geen telefoon van 250 euro.16again schreef: ↑28 nov 2024 11:24Is de besparing het doel? Het gaat om mee te doen in de groep die ook het nieuwste ding heeft.witte angora schreef: ↑28 nov 2024 10:39Maar hoeveel spaar je nu uit met die 0% rente over gemiddeld 250 euro?
Welke telefoons uit die groep kosten €250?16again schreef: ↑28 nov 2024 11:24Is de besparing het doel? Het gaat om mee te doen in de groep die ook het nieuwste ding heeft.witte angora schreef: ↑28 nov 2024 10:39Maar hoeveel spaar je nu uit met die 0% rente over gemiddeld 250 euro?
Degene die een mobiel van 250,- euro koopt, verbergt hem liever voor de groep. Daar maak iemand echt geen indruk mee. Je bedenkt blijkbaar niet dat het voor veel gebruikers gewoon gaat om de specificaties van de smartphone. En die zijn bij een duur toestel nou eenmaal altijd beter.16again schreef: ↑28 nov 2024 11:24Is de besparing het doel? Het gaat om mee te doen in de groep die ook het nieuwste ding heeft.witte angora schreef: ↑28 nov 2024 10:39Maar hoeveel spaar je nu uit met die 0% rente over gemiddeld 250 euro?
En de aanbieder spint er garen bij, hij heeft ook je abonnement binnen.
Hé, ik verberg die niet. Ook al is het Chinese prul (Ulefone). Ik poch er juist mee door m in een bak met water te duwen om te laten zien hoe geweldig mijn telefoon is. Overigens zag ik dat ie Android 9 heeft en ik m al 5 jaar heb. Wordt tijd voor een nieuwe en ja, dat wordt weer een rugged telefoon van Ulefone. Grote accu en prima vervanging van een hamer als die even niet voor handen is.
Maar jij hoort ook niet bij die groep waar @16again het over heeft.
Oh, en hier geloof ik niks van en prima vervanging van een hamer als die even niet voor handen is.
-
Je vraag wat je uitspaart en dat niet het rentepercentage maar toch echt de inflatie @Witte Angorawitte angora schreef: ↑28 nov 2024 11:37En daarvan nog minder dan de helft, immers, je lost ook nog eens af. Maar het gaat niet eens om het inflatiepercentage, maar om het rentepercentage. Dat ligt op zo'n 1.50 tot 2.00%.Francesco26 schreef: ↑28 nov 2024 11:20Het inflatie percentage per jaar x 2 als het contract 2 jaar loopt.witte angora schreef: ↑28 nov 2024 10:39Maar hoeveel spaar je nu uit met die 0% rente over gemiddeld 250 euro?
Ik moet zeggen dat ik het nooit heb geprobeerd, maar dat deze telefoons zonder problemen gegooid kunnen worden en kunnen vallen, dat is wel een feit. Dat is bij mij namelijk al vaak genoeg gebeurd. De reden dat ik naar dat merk ben overgestapt is mijn slechte ervaringen met vallende telefoons (op de grond en in het zwembad). Deze zijn ip69k goedgekeurd.
Dat tie tegen een stootje kan, geloof ik zomaar. Even vluchtig gekeken, ziet er qua specificaties en prijs echt goed uit. Maar voor vrouwenhanden nogal grof. Voor mannen met kantoor handjes ook.Nijogeth schreef: ↑28 nov 2024 21:14Ik moet zeggen dat ik het nooit heb geprobeerd, maar dat deze telefoons zonder problemen gegooid kunnen worden en kunnen vallen, dat is wel een feit. Dat is bij mij namelijk al vaak genoeg gebeurd. De reden dat ik naar dat merk ben overgestapt is mijn slechte ervaringen met vallende telefoons (op de grond en in het zwembad). Deze zijn ip69k goedgekeurd.
Zag dat er net een nieuw model uit is gebracht https://ulefone.nl/products/armor-27t-pro (zag 'm voor minder voorbij komen).
-
Dat is natuurlijk onzin. De toestelprijs blijft hetzelfde, of je nu in 1 x betaalt of in 24 maanden. Daar zit geen inflatie meer in. Je hebt hem immers al. Dat je in die 24 maanden een beetje meer loon/uitkering/pensioen/whatever krijgt doet niet ter zake. Inkomsten en uitgaven zijn twee verschillende dingen. Je kan die 250 euro dus even op een spaarrekening parkeren, en iedere maand daar een tientje van af halen. Nou... Hoop werk voor weinig.Francesco26 schreef: ↑28 nov 2024 20:10Je vraag wat je uitspaart en dat niet het rentepercentage maar toch echt de inflatie @Witte Angorawitte angora schreef: ↑28 nov 2024 11:37En daarvan nog minder dan de helft, immers, je lost ook nog eens af. Maar het gaat niet eens om het inflatiepercentage, maar om het rentepercentage. Dat ligt op zo'n 1.50 tot 2.00%.Francesco26 schreef: ↑28 nov 2024 11:20
Het inflatie percentage per jaar x 2 als het contract 2 jaar loopt.
De telefoons die in dit topic op afbetaling worden gekocht kosten ook fors duurder dan gemiddeld 250,-Moneyman schreef: ↑28 nov 2024 17:29Onzin, natuurlijk. Iemand die een telefoon koopt om "het nieuwste ding" te hebben, koopt geen telefoon van 250 euro.16again schreef: ↑28 nov 2024 11:24Is de besparing het doel? Het gaat om mee te doen in de groep die ook het nieuwste ding heeft.witte angora schreef: ↑28 nov 2024 10:39Maar hoeveel spaar je nu uit met die 0% rente over gemiddeld 250 euro?
Maar het klopt wel. Onder de 250,- is er immers geen verplichte BKR registratie, en gedoe met loonstroken.
Niet dat ik ooit gehoord heb dat mensen 10 euro van hun spaarrekening halen, maar hoop werk? Als ik spaargeld overhevel naar mijn betaalrekening is dat binnen 5-10 seconden geregeld.witte angora schreef: ↑28 nov 2024 22:30Je kan die 250 euro dus even op een spaarrekening parkeren, en iedere maand daar een tientje van af halen. Nou... Hoop werk voor weinig.
Dat rechtvaardigt natuurlijk op geen enkele manier jouw statements: "fors duurder dan 250 euro" en "het gaat om mee te doen in de groep die ook het nieuwste ding heeft". Dat zijn gewoon jouw projecties/ invullingen.
Dus nee, het klopt niet.
-
Ik heb daar ook nooit van gehoord. Maar als je voor die 250, misschien 300 euro, het maximale rendement wil hebben zal je het op een spaarrekening moeten zetten. De betaalrekening kan ook, maar dat levert niks op. En ja, ik vind het verhoudingsgewijs een hoop werk: identifier pakken, inloggen op je bankrekening, bedrag van de spaarrekening afhalen enzovoorts, enkel voor die betaling? Kost bijna net zoveel tijd als de geraniums water geven.ZeerPrivé schreef: ↑29 nov 2024 00:01Niet dat ik ooit gehoord heb dat mensen 10 euro van hun spaarrekening halen, maar hoop werk? Als ik spaargeld overhevel naar mijn betaalrekening is dat binnen 5-10 seconden geregeld.witte angora schreef: ↑28 nov 2024 22:30Je kan die 250 euro dus even op een spaarrekening parkeren, en iedere maand daar een tientje van af halen. Nou... Hoop werk voor weinig.
Oftewel, want dáár gaat het om: het geeft geen enkel voordeel om dergelijke bedragen uit te smeren over 24 maanden.