Ik lees verhalen over de vut, en vakantie en het niet meer kunnen betalen van dit alles door het afschaffen van het grijs kenteken. maar is het bij jullie wel eens opgekomen dat er mensen zijn die nogeens een auto kunnen bekostigen?... die nooit op vakantie kunnen?.... omdat ze zo al bijna niet rond kunnen komen..... van hun inkomen.
Het moet afgelopen zijn met die grijze kentekens, alleen nog voor gehandicapten, dat levert de staatskas weer heel wat geld op,.
Juist omdat er gezinnen zijn die maar net rond kunnen komen moet het grijze kenteken blijven. Een gezin met veel kinderen kost veel geld, veel kinderen betekend ook een grote auto en die is voor die gezinnen onbetaalbaar. Een goedkoop busje (Hyunday H100 bijvoorbeeld) is een uitkomst voor deze gezinnen. Dubbele cabine en alle kinderen kunnen mee.
Geloof maar dat er veel gezinnen zijn die nu slapeloze nachten hebben. Als de afschaffing doorgaat kunnen ze de auto niet meer betalen en moeten ze noodgedwongen met veel verlies verkopen. En stel dat de kostwinner de auto ook nog nodig heeft om naar het werk te gaan, moet er dan ontslag genomen worden omdat het werk onbereikbaar geworden is?
De regering weet totaal niet waar ze het overhebben en die idioten in dit forum die voor de afschaffing zijn al helemaal niet.
Gelukkig zit ik niet in de situatie met veel kinderen, want ik heb er geen en hebben wij ook nog dubbel inkomen. Maar rijd wel grijs.