LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Studenten koffers
Re: Studenten koffers
Oplossing:
Studenten in hun eigen stad of dichtsbijzijnde school laten studeren. Geen OV maar een vergoeding alleen voor dat traject en alleen door de week met uitzonderingen voor het weekend die vantevoren aangevraagd moeten worden.
Pas invoeren voor mensen die werk zoeken, werkende mensen en mensen die een uitzondering hebben om tijdens de spits te reizen. Rest mag alleen tussen de spitsuren reizen.
Zwartrijders de cel in en direct beslag laten leggen op al hun persoonlijke bezittingen bij de 1e overtreding. Ongeacht leeftijd m.u.v kinderen, daar krijgen de ouders een zware boete voor en bij de 2e overtreding moet een van de ouders de cel in.
Hiermee los je talloze problemen op, er is plaats en orde.
Studenten in hun eigen stad of dichtsbijzijnde school laten studeren. Geen OV maar een vergoeding alleen voor dat traject en alleen door de week met uitzonderingen voor het weekend die vantevoren aangevraagd moeten worden.
Pas invoeren voor mensen die werk zoeken, werkende mensen en mensen die een uitzondering hebben om tijdens de spits te reizen. Rest mag alleen tussen de spitsuren reizen.
Zwartrijders de cel in en direct beslag laten leggen op al hun persoonlijke bezittingen bij de 1e overtreding. Ongeacht leeftijd m.u.v kinderen, daar krijgen de ouders een zware boete voor en bij de 2e overtreding moet een van de ouders de cel in.
Hiermee los je talloze problemen op, er is plaats en orde.
PS:
De details kunnen uitgewerkt worden aangezien straks mensen hier gaan zeuren over dit en dat en zus en zo.
De details kunnen uitgewerkt worden aangezien straks mensen hier gaan zeuren over dit en dat en zus en zo.
Ja hallo zeg, dan kan je het woord 'openbaar' ook weghalen. Dit slaat natuurlijk nergens op. Alleen wat betreft de zwartrijders ben ik het eens. Daar mogen ze wel eens echt wat aan doen.
Nou Gast ik vind je wel heel kortzichtig, waarschijnlijk heb je ook niet veel verstand van scholen en studies. Want niet elke school biedt alle studies aan en daarnaast staan sommige scholen nou eenmaal beter bekend dan de ander. Een student moet dus gewoon kunnen kiezen waar hij of zij studeert.
Een klein kind stuur je toch ook niet naar de dichstbijzijnde basis- of middelbare school, dan wil je toch ook een keuze hebben?
Een klein kind stuur je toch ook niet naar de dichstbijzijnde basis- of middelbare school, dan wil je toch ook een keuze hebben?
Je zegt wel dat studenten dan alleen op een bepaald traject mogen reizen. Alleen vraag ik me af wat voor zin dat heeft, aangezien de meeste studenten op dat traject hun koffers bij zich hebben. Studenten die uitgaan heb ik nog nooit met koffers zien sjouwen.
Ben je een arme student met een kamertje van 6 vierkante meter, niet eens geld voor een wasmachine, amper geld voor kleding, wordt je ook nog telkens afgebekt als je uit pure ellende weer noodgedwongen je was van de hele week mee naar huis sleept. Dankjewel werkende mensen met begerenswaardig salaris waarmee ze een treinkaartje kunnen kopen. Als we geen ov hebben kunnen we niet eens naar huis.
Joh...bij sommige mensen kan je het echt nooit goed doen!!
Zit je thuis lekker te leven van de centen van je ouders, dan is het niet goed. Studeer je, kom je rond van een miezerig inkomen, dan is het weer niet goed. Zo is de maatschappij nu eenmaal
Zit je thuis lekker te leven van de centen van je ouders, dan is het niet goed. Studeer je, kom je rond van een miezerig inkomen, dan is het weer niet goed. Zo is de maatschappij nu eenmaal
Nogal grappig als studenten opeens gaan klagen...
Hoeveel geld spenderen ze wel niet aan drank elke week (dag?) ?
Met dat geld kon je beter je studie financieren.
OV -> afschaffen, gewoon traject betalen van studie voor 5 dagen in de week. Scheelt een hoop studentengespuis die toch niet van plan is om te studeren en alleen maar inteert op de OV en beurs. En het later misschien ooit terug wil betalen.
Hoeveel geld spenderen ze wel niet aan drank elke week (dag?) ?
Met dat geld kon je beter je studie financieren.
OV -> afschaffen, gewoon traject betalen van studie voor 5 dagen in de week. Scheelt een hoop studentengespuis die toch niet van plan is om te studeren en alleen maar inteert op de OV en beurs. En het later misschien ooit terug wil betalen.
Och jeetje toch....
Studenten kunnen beter gaan studeren dan hier op het forum rond te hangen.
Studenten kunnen beter gaan studeren dan hier op het forum rond te hangen.
HEY GAST!
Ga een sparen van je pensioen of ben je aan het internetten in de baas zijn tijd? of nee je bent aan het genieten van 1 van je 45 vrij de gaden. Of omdat ej 45 plus heb je weer vrije dagen erbij gekregen of nee je hebt een keer over gewerkt en je bent nu tijd voor tijd uren aan het opmaken of nee je bent al met de vut
oftewel stop eens met studentje pesten, van ga eens studeren bah bah daar baal ik wat van hoor
Ga een sparen van je pensioen of ben je aan het internetten in de baas zijn tijd? of nee je bent aan het genieten van 1 van je 45 vrij de gaden. Of omdat ej 45 plus heb je weer vrije dagen erbij gekregen of nee je hebt een keer over gewerkt en je bent nu tijd voor tijd uren aan het opmaken of nee je bent al met de vut
oftewel stop eens met studentje pesten, van ga eens studeren bah bah daar baal ik wat van hoor
Zo te zien heb je nog een aantal jaartjes te gaan op de basisschool...Geplaatst op 16 Feb 2005 10:30 door boebertje
--------------------------------------------------------------------------------
HEY GAST!
echt te simpel hoor om studenten zo te generaliseren. Niet realiserende dat er heel veel studenten zijn die het wel moeilijk hebben.
Er zullen vast studenten zijn die veel stappen(was dat vroeger anders??) maar ik neem aan dat deze "werkende"mensen altijd binnen zitten??.
Ken veel studenten die bij moeten lenen en ook werken om alles te kunnen bekostigen, dus hou met die onzin
Er zullen vast studenten zijn die veel stappen(was dat vroeger anders??) maar ik neem aan dat deze "werkende"mensen altijd binnen zitten??.
Ken veel studenten die bij moeten lenen en ook werken om alles te kunnen bekostigen, dus hou met die onzin
Gossie toch......Ken veel studenten die bij moeten lenen en ook werken om alles te kunnen bekostigen,
Nog nooit een student failliet zien gaan, dus valt allemaal best mee.
Je bedoelt jezelf?maar ik neem aan dat deze "werkende"mensen altijd binnen zitten??.
Is het nou zo raar om een weekendtas mee naar huis te nemen als je een uitwonende student bent? lijkt mij niet!!!! Of is het raar dat je een sporttas meeneemt als je student aan een sportopleiding bent?Studenten sjouwen echt niet voor de lol met die bagage, dus hebben ze gewoon het recht om er mee te reizen. Tsja en als dan de treinen/bussen/bagagerekken vol zijn, dan moeten we ons gewoon maar aanpassen! En trouwens nummer 1 van ergernis vind ik toch wel kinderwagens, die blokkeren pas het pad in de bus of trein!
Nee ben zelf studentJe bedoelt jezelf?
Is een student een bedrijf??? niet failliet maar wel moeilijk. En weet niet hoeveel studenten jij kent, maar uit eigen ervaring weet ik hoe moeilijk het isGossie toch......
Nog nooit een student failliet zien gaan, dus valt allemaal best mee.
Nog even "doorstuderen" en misschien leer je dan ook dat je als persoon ook failliet kan gaan.Is een student een bedrijf??? niet failliet maar wel moeilijk.
Veel succes.
Zeker nooit beseft dat je zelf ook ooit eens in een kinderwagen hebt gelegen??En trouwens nummer 1 van ergernis vind ik toch wel kinderwagens, die blokkeren pas het pad in de bus of trein!
Waar een mens zich al niet druk om kan maken! We komen nog wel eens ergens met z'n allen!
Het is toch gewoon ontzettend gezellig zo met z'n allen in de trein? Ergernissen horen erbij! Maar die blijven natuurlijk altijd veel langer bij, dan wanneer we ergens hartelijk om hebben moeten lachen! Ik ben gewoon in een vrolijke bui en moet hartelijk lachen om de discussie die jullie voeren over wel of geen hutkoffers in de trein... Ik wens iedereen groot en klein, student of geen student, oud of piepjong nog vele happy treinreisjes toe!!!