LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er nog daadwerkelijk hoop?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Wie heeft er nog daadwerkelijk hoop?

Ongelezen bericht door impact »

Grotius (de Groot?) JIJ kunt mij de bout hachelen. Is er op het kantoor van Dexia zo weinig werk dat je hier de zaak maar komt verstieren?

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Wie heeft er nog daadwerkelijk hoop?

Ongelezen bericht door croosjes »

Impact, Welke nieuwe oplossing of voorstel geeft het advocatenkantoor Rompelberg anders dan andere gespecialeerde advocaten kantoren. Geen enkele!!!!!.Wat zij naar voren brengen is al bekend bij andere. Maar een echte oplossing zoals de vereniging schadeloosstelling die gedupeerden een kans geven op een gratis advocaat of een voordelig proces is er niet. Bij deze(Rompelberg)advocaten kantoor geldt:"" Eerst regels dan gedupeerden"" anders is het niet.""Je kan groot zijn, maar klein als het erop aan komt""Als advocaten zo betrokken zijn zoals ze zich voor doen waarom dan een stop op zaken als toevoeging? Waarom kan zo kantoor niet alle zwaar gedupeerden begeleiden en hier een minimale prijs voorrekenen afhankelijk van het inkomen zonder beperking van aannamen? Als dit wordt gedaan dan ben je groot in daden.


Mvrgr.Andre

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Wie heeft er nog daadwerkelijk hoop?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Daar gaan we weer...
Gratis advocaten bestaan niet, maar om de pijn zoveel mogelijk te verzachten, zoek 40 mensen die je willen helpen... niks te 40 % afdragen aan een zekere vereniging die bestaat uit één persoon.. het volgende idee.. :
Omdat advocaten zo verschrikkelijk veel geld vragen voor hun diensten (ga in een hoekje zitten en jullie schamen veel te dure advocaten) kreeg ik het volgende idee om deze kosten enigszins draaglijk te maken. Een idee waarbij geen 30 procent of zo afgedragen moet worden aan de eigenaar van een vereniging en waarbij je evenmin gedwongen wordt om samen met 40 personen die jou na aan het hart liggen b.v. via een veel te dure telefoonmaatschappij te gaan bellen of andere lugubere voorstellen.
De inspiratie voor dit idee heb ik gevonden op de Internet-site van een andere forumbezoeker, waarvoor dank, dank, dank!

Wat je vooral niet moet doen is alles voor je houden omdat je je schaamt. Je bent echt niet alleen, maar één mede dexia-slachtoffer uit honderdduizenden!

Dan heb je laten we zeggen ongeveer 40 vrienden, familieleden, goede buren en bekenden nodig, waar jij het probleem van de aandelen lease zwendel aan uitlegt en waarbij je dan tevens toegeeft dat jij hiervan ook het slachtoffer geworden bent. Dan vertel je dat jij ook tegen die zwendel-reus dexia ten strijde trekt en leg je uit dat dexia al menig proces verloren heeft en jij voor jezelf ook goede kansen ziet, maar dat door de hoge advocaatkosten je niet weet of je het vol kunt houden. Dan vraag je of die persoon jou wil sponsoren met 5 Euro per maand en als dank ga je dan na afloop met die persoon of in groepjes met meerdere personen tegelijk over zeg drie, vier, vijf jaar, ’n keertje uit eten. Kan nog heel gezellig worden ook! Mocht er eens een persoon de ketting verbreken, afvallen en niet meer sponsoren, dan word je niet ineens met onverwachte hoge advocaatrekeningen geconfronteerd omdat je ineens niet meer voldoet in een systeem, maar dan red je het waarschijnlijk ook nog wel.

Door het grote aantal dexia slachtoffers loop je natuurlijk de kans dat een persoon die je vraagt om jou te sponsoren zelf ook dexia-slachtoffer is. Dan heb je natuurlijk pech, behalve als het een rijke tante of oom is die jou toch nog wil helpen om dexia te verslaan. Misschien leeft je peettante of peetoom nog en wil die je zelfs wel voor 10 Euro per maand sponsoren, die neem je dan over drie jaar natuurlijk mee naar iets luxer dan een cafetaria.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Wie heeft er nog daadwerkelijk hoop?

Ongelezen bericht door croosjes »

Ikwaseenbeetjedom,als jij dit post dan geef je alleen maar aan dat je het er mee eens bent dat de vereniging schadeloosstelling goed werk doet voor de gedupeerden.Omdat je geen andere verwoording plaatst dan alleen dat,het geeft niet hoor het doet mij alleen maar goed.Verder kijk eens verder dan je neus lang is,dit is een tip naar jou toe.


Mvrgr.Andre.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Wie heeft er nog daadwerkelijk hoop?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Zeg croosjes, die 40 mensen heb je bij jou ook nodig en van hun bijdragen via jouw telecommaatschappij moeten ze dan eerst ook nog eens 40% aan jou afgeven. Nee croosjes, met dergelijke praktijken ben ik het niet eens! Met mijn idee is het goedkoper, je loopt geen risico als de ketting breekt en het is leuker!
Zelf een pro-deo advocaat is niet gratis jochie! Via mijn methode wordt het draaglijk.
Met Croos-Telecom belt u, zowel zakelijk als privé via het ultramoderne glasvezelnetwerk van BT.
hoe kan dit nu croosjes, bij ons ligt alleen wat koperdraad voor de deur.
Alle telefoongesprekken naar nationale, internationale en mobiele bestemmingen worden daardoor tegen zeer gunstige tarieven afgehandeld en per seconde gefactureerd.
en dan te bedenken dat het bij andere maatschapijen al vaak gratis is. Héél lang geleden bestond er eens een TV programma "per seconde wijzer" . Dat lijkt nu ook weer op te gaan voor BT.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Wie heeft er nog daadwerkelijk hoop?

Ongelezen bericht door croosjes »

iwebd,

Dat lijkt nu ook weer op te gaan voor BT.



antw: nou maak je stelling waar en leg uit.



vrgr.Andre

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Wie heeft er nog daadwerkelijk hoop?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Zeg croosjes, die 40 mensen heb je bij jou ook nodig en van hun bijdragen via jouw telecommaatschappij (waar je zelfs per seconde moet betalen!!) moeten ze dan eerst ook nog eens 40% aan jou afgeven. Nee croosjes, met dergelijke praktijken ben ik het niet eens! Met mijn idee is het goedkoper, je loopt geen risico als de ketting breekt en het is leuker!
Zelf een pro-deo advocaat is niet gratis jochie! Via mijn methode wordt het draaglijk. In tegenstelling tot jouw clubje waar je zoveel aan moet afdragen (40% !) is het idee wat ik op de vorige pagina heb gelanceerd veel goedkoper, ook niet gratis, maar je hoeft in ieder geval niets aan mij af te dragen.
Alle telefoongesprekken naar nationale, internationale en mobiele bestemmingen worden daardoor tegen zeer gunstige tarieven afgehandeld en per seconde gefactureerd.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Wie heeft er nog daadwerkelijk hoop?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Wie heeft er nog daadwerkelijk hoop, was de vraag gesteld in dit topic.
[.....knowing that somehow this situation can and will be changed. Let us not wallow in the valley of despair. I say to you today, my friends, that in spite of the difficulties and frustrations of the moment, I still have a dream....] (Martin Luther King)

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Wie heeft er nog daadwerkelijk hoop?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

[..I am not unmindful that some of you have come here out of great trials and tribulations. Some of you have come fresh from narrow cells. Some of you have come from areas where your quest for freedom left you battered by the storms of persecution and staggered by the winds of police brutality. You have been the veterans of creative suffering. Continue to work with the faith that unearned suffering is redemptive....]
:)

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Wie heeft er nog daadwerkelijk hoop?

Ongelezen bericht door croosjes »

Pipa,je wou toch niet zeggen dat je het opgeeft en daarom in het engels verder gaat,want dit doet dexia ook om de zaak heen draaien :wink:


vrgr.Andre

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Wie heeft er nog daadwerkelijk hoop?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

zo ken ik er nog wel een croosjes!

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Wie heeft er nog daadwerkelijk hoop?

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Pipa,je wou toch niet zeggen dat je het opgeeft en daarom in het engels verder gaat,want dit doet dexia ook om de zaak heen draaien
:lol: Ik geef het juist niet op, probeer de burger moed te geven. Weliswaar niet met mijn eigen woorden... :oops:

gogo
Berichten: 90
Lid geworden op: 27 nov 2003 15:17

Re: Wie heeft er nog daadwerkelijk hoop?

Ongelezen bericht door gogo »

Hoe langer wij uitstel kunnen krijgen, hoe lager de schade, denkt men bij Dexia.

Men verwacht blijkbaar de komende 2 jaar hogere koersen op de beurs.
Afrekenen bij verlies op de rechtbank gaat dan namelijk beduidend minder kosten.

Wellicht dat ook dit weer voor sommige contractanten een positief signaal is.

ik ben er net
Berichten: 83
Lid geworden op: 19 okt 2004 18:26

Re: Wie heeft er nog daadwerkelijk hoop?

Ongelezen bericht door ik ben er net »

Ik weet dat het moeilijk is maar probeer vol te houden.
In veel gevallen komen er uitspraken dus daar kan je hoop uit halen.
ik zou willen dat ik je kon helpen maar mischien kan je wat moed putten uit goede reakties die je krijgt.
En als iedereen die de dupe is een keer stopt om elkaar zo te irriteren dan kunnen we er een positief forum van maken.

Wel ik wens je veel succes wat je ook beslist.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Wie heeft er nog daadwerkelijk hoop?

Ongelezen bericht door Dubio »

Hoe langer wij uitstel kunnen krijgen, hoe lager de schade, denkt men bij Dexia.

Men verwacht blijkbaar de komende 2 jaar hogere koersen op de beurs.
Afrekenen bij verlies op de rechtbank gaat dan namelijk beduidend minder kosten.
Het enige voordeel voor Dexia van uitstel van betaling door gedupeerden is dat men tot betalingsvoldoening de contractuele rente doorberekend.

grotius
Berichten: 85
Lid geworden op: 11 feb 2004 15:38

Re: Wie heeft er nog daadwerkelijk hoop?

Ongelezen bericht door grotius »

Mr Silvertand en Impact,

Ik wacht nog steeds op de vindplaatsen van die overtuigende jurisprudentie.

grotius
Berichten: 85
Lid geworden op: 11 feb 2004 15:38

Re: Wie heeft er nog daadwerkelijk hoop?

Ongelezen bericht door grotius »

up

willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

Re: Wie heeft er nog daadwerkelijk hoop?

Ongelezen bericht door willy59 »

grotius

Dan moet je naar het archief gaan op je werk en daar kijken onder
Mr. Silvertand.
Kan je het precies lezen hoef je het niet meer te vragen hier.
Is dat ook weer opgelost.

willy

grotius
Berichten: 85
Lid geworden op: 11 feb 2004 15:38

Re: Wie heeft er nog daadwerkelijk hoop?

Ongelezen bericht door grotius »

Willy 59,

Ik kan niet de jurisprudentie vinden waar mr Silvertand en diens adjudant Impact op doelen. Als u dat wel kunt, noem dan een vindpplaats in plaats van dit soort nietszeggende berichten te plaatsen.

Dit forum is er voor bedoeld om informatie uit te wisselen over (mede) de juridische aspecten van aandelenlease, opdat gedupeerden er wellicht hun voordeel mee kunnen doen.

Van opmerkingen zoals die van u wordt niemand wijzer.

willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

Re: Wie heeft er nog daadwerkelijk hoop?

Ongelezen bericht door willy59 »

grotius

je hebt het over het uitwisselen van informatie.
Ik kan nog niets bedenken wat jij als informatie hebt uitgewisseld.
Volgens mij is heb je alleen nog maar aanvallen gedaan en weinig of niet uitgewisseld.

Volgen mij had je ergens geschreven dat je slecht met een computer om kon gaan.

willy

Gesloten