LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Smart-S

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Marlod

Re: Smart-S

Ongelezen bericht door Marlod »

Geplaatst op 05 Mrt 2005 23:31 door Marlod


--------------------------------------------------------------------------------

Hallo mensen,

Ook ik rijd smart City Coupe/Fortwo sinds januari 1999. Bij 84.000 km verbrande kleppen.....nieuwe motor. Bij ongeveer 107.000km...waterpomp/thermostaat vervangen. 108.000 km......turbo vervangen.........................totale kosten een kleine 4500 euro.

Daarbij opgeteld de "normale" beurten (incl nieuwe banden etc) over de vijf en halve jaren....dan ben ik meer dan de helft van de aanschafwaarde al kwijt.

Tsja.....ik heb dhr Dubbelman geschreven en uitgebreid ingelicht over het totale kostenplaatje + over de inruilwaarde op 110.000km van mijn smart ( incl. nieuwe motor, turbo etc). Ik had een offerte gevraagd omdat ik overwoog maar een nieuwe roadster coupe aan te schaffen. Ik schrok van de inruilwaarde.
Ik kan hem beter maar helemaal afrijden.

Toch blijf ik smartgek. Het is een lekker rijdend autootje.
Ik hoop dat Dymler een ruimhartige oplossing biedt.....heb ik wel vertrouwen in.

Wat mij opvalt in de vorige berichten: Coulanceregelingverschillen die er kennelijk bestaan tussen de verschillende smartcenters. De een wel kostenloos vervangen en de ander niet?? Hoe zit dit?

Groet Marlod

Draakje
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 mar 2005 09:11

Re: Smart-S

Ongelezen bericht door Draakje »

8)
wakker worden en reageren.

:oops:

Gesloten