LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Chello is door de knieën!!!
Re: Chello is door de knieën!!!
Ho ho ho
ff terug naar de discussie
Kijk ik heb een waslijst aan namen van medewerkers van chello
die ik in de afgelopen 6 jaar aan de telefoon heb gehad. Maar inderdaad, het heeft geen zak zin. Want als ik zeg tegen de volgende is Ria Visser aanwezig want die heeft mij dit of dit beloofd. Dan werkt die niet op de desbetreffende afdeling of uberhaupt in de regio. Dus daar ben ik op een gegeven moment mee opgehouden omdat dat niet werkt of helpt.
Maar het gaat niet om bovenstaande het gaat om het feit dat men bij UPC een persbericht naar buiten is gebracht met goed nieuws. Maar dat dat goede nieuws eigenlijk helemaal niet klopt volgens de upc medewerkers...
Jayjedi
die ik in de afgelopen 6 jaar aan de telefoon heb gehad. Maar inderdaad, het heeft geen zak zin. Want als ik zeg tegen de volgende is Ria Visser aanwezig want die heeft mij dit of dit beloofd. Dan werkt die niet op de desbetreffende afdeling of uberhaupt in de regio. Dus daar ben ik op een gegeven moment mee opgehouden omdat dat niet werkt of helpt.
Maar het gaat niet om bovenstaande het gaat om het feit dat men bij UPC een persbericht naar buiten is gebracht met goed nieuws. Maar dat dat goede nieuws eigenlijk helemaal niet klopt volgens de upc medewerkers...
Jayjedi
Hoffie heb je mij horen zeggen dat klanten ZEURPIETTEN zijn NEE dus weet ik niet waar je dit vandaan haalt
Michellangelo ik heb de trainingen niet van me ouders gehad (waar hebben we het over) was niet nodig hahahahah en veel kontact met de helpdesk heb ik ook niet mischien maak ik gebruik van een goed product of snap ik mijn pc maar dat terzijde ik zeg ook niet dat Chello goed is maar ik geloof ook niet dat het zo slecht is als men beweert
-
ik wil alleen weten wat de meerwaarde van de naam van de medewerker is
Nou als je zelf even goed nadenk weet je dat dat voor mij geen meerwaarde heeft omdat ik Chello niet gebruikt maar mocht ik in zo'n situatie terecht komen dan is de naam van de medewerker van essentieel belang
Nogmaals proberen....
Jayjedi
Jayjedi
Ik heb 3 keer de naam gevraagd van de upc helpdeskmedewerker die ik aan de lijn had. De volgende keren dat ik belde vroeg ik naar deze personen. Deze waren nooit bekend bij degene die ik aan de lijn had. Bij upc wordt men getreend om de waarheid te verdoezelen.
Tuurlijk dat zou het zijn
tuurlijk weet MVE hoe het werkt bij Chello, want hij kent het alleen van de tv reclame
Hoffie tuurlijk ken ik het alleen van de tv reclame hahahaha
ik ken zeker ook niemand die het wel gebruikt he?
ik ken zeker ook niemand die het wel gebruikt he?
Ik ga het nog één keertje proberen en dan stop ik met het proberen een normale discussie op gang te krijgen ....
Jayjedi
Jayjedi
dat hele persbericht is ook zo vaag als het maar kan zijn, als je goed leest, zie je staan dat de PUF of zoiets gewoon blijft bestaan, zie de post van mij op pagina 1
-
mve, ik lees alleen maar nogal vage dingen van je, vragen naar de naam van de Helpdeskmedewerker waarna je zegt geen enkele connectie met Chello te hebben. Voor jou is er geen meerwaarde maar je wilt pertinent de naam weten, als men dingen opnoemt dan reageer je alsof dat onmogelijk is.... Wat is nu de intentie hiervan?
Als je de verhalen niet gelooft? Prima, maar dit hengelerige mierenaaien over namen slaat natuurlijk nergens op. In plaats van het proberen op kleinigheden van de poster deze onderuit te halen kan je beter inhoudelijk op de zaken ingaan. Ik zie liever een ongefundeerde mening dan een nodeloze poging om iemand te "pakken" op een naam.
Als je de verhalen niet gelooft? Prima, maar dit hengelerige mierenaaien over namen slaat natuurlijk nergens op. In plaats van het proberen op kleinigheden van de poster deze onderuit te halen kan je beter inhoudelijk op de zaken ingaan. Ik zie liever een ongefundeerde mening dan een nodeloze poging om iemand te "pakken" op een naam.
Volgens Van der Aart gaat het daarbij maar om 'een enkel geval'. "Als iemand met tien pc's, vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week aan het downloaden is, dan waarschuwen we wel even. Dan ben je geen privégebruiker meer, maar hebben we het over de grote kopieerfabrieken."
Is het raar dat UPC deze groep mensen aanpakt? Volgens mij zijn de klagers op al die forums ook onder deze groep te scharen.....IK WIL OOK NORMAAL KUNNEN INTERNETTEN....en dat JULLIE de hele dag ILLEGALE films downloaden en branden voor de verkoop....AANPAKKEN DIE HAP!
kortom: LEVE CHELLO!!
MAX
Is het raar dat UPC deze groep mensen aanpakt? Volgens mij zijn de klagers op al die forums ook onder deze groep te scharen.....IK WIL OOK NORMAAL KUNNEN INTERNETTEN....en dat JULLIE de hele dag ILLEGALE films downloaden en branden voor de verkoop....AANPAKKEN DIE HAP!
kortom: LEVE CHELLO!!
MAX
Max35, jij en UPC vormen de perfecte match. Alsof jullie voor elkaar geschapen zijn. Proficiat!! Hetzelfde gebrek aan kennis, je beschikt over de goedgelovigheid die UPC graag ziet, dezelfde volkomen afwezigheid van enige rechtskennis, hetzelfde onbegrip over de mogelijkheden van het internet, ik neem aan dat je over de middelen beschikt die UPC graag als vergoeding voor matige diensten tegemoet ziet, en dezelfde opvattingen over wat de trendsetters en de volgers zijn...
Nogmaals van harte gefeliciteerd!! Laten we ons vooral niet vermoeien jou je beperkte wereldbeeld te verruimen. Ach, kinderen en max35, wat kunnen die gelukkig zijn...
Nogmaals van harte gefeliciteerd!! Laten we ons vooral niet vermoeien jou je beperkte wereldbeeld te verruimen. Ach, kinderen en max35, wat kunnen die gelukkig zijn...
En Max, wat denk je door die opmerking te copieeeren????
Als je 10 pc's aansluit op je kwello lijntje dat je dan 10 keer de maximale snelheid krijgt??????
Idd zoals gast hierboven als schrijft Droom lekker verder
Als je 10 pc's aansluit op je kwello lijntje dat je dan 10 keer de maximale snelheid krijgt??????
Idd zoals gast hierboven als schrijft Droom lekker verder
Ik denk dat we beter even kunnen wachten, en zien of de limieten ook echt afgeschaft zijn. Want dat er van die copieer-fabrieken zijn, is niet te ontkennen. Dus laten we maar even afwachten en horen wanneer de eerste geknepen lijnen er weer zijn.
Heren! ik denk dat het eens tijd wordt dat er genuanceerde topics worden gepost met echte vragen en niet van die fireball topics want daar heb je helemaal niks aan. Ik sluit me aan bij vorige post, eerst maar eens kijken hoe en wat nu verder.
Ik denk zelf dat er altijd wel iets van een limiet is en dat geeft ook niet. 5 computers thuis die constant hele nieuwsgroepen aan het downloaden zijn lijkt me ook niet de bedoeling.
We horen vast wel wat ongeveer is toegestaan. En laten we dan aub een genuanceerde discussie houden...
Ik denk zelf dat er altijd wel iets van een limiet is en dat geeft ook niet. 5 computers thuis die constant hele nieuwsgroepen aan het downloaden zijn lijkt me ook niet de bedoeling.
We horen vast wel wat ongeveer is toegestaan. En laten we dan aub een genuanceerde discussie houden...
Yes, Maxtor gaat weg, zodat we weer een normale discussie kunnen voerenWe horen vast wel wat ongeveer is toegestaan. En laten we dan aub een genuanceerde discussie houden...
Krijg je extra loon voor dit soort topics???????????
even voor de duidelijkheid.. werk niet bij chello ofzo