LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tros radar 28-2

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Tros radar 28-2

Ongelezen bericht door croosjes »

Ad snoeren enz., gaat het alleen recht van PAL enz. weer inwerking? Ik dacht dat dit een forum voor iedereen was, met ieder een eigen in breng en oordeel? .En wat mij nou juist op valt hier dat reclame en verwijzingen juist gebeurt door de vaste kern van PAL/Payback/LEASELEED en zijn advocaten. Het lijkt wel bewuste aansturing tot/en wervingsactie van leden en giften zonder vrijwillige keuzen van andere aangeboden voorzieningen en kwaliteit?. En het ergste is dat de kwantiteit bevorderd wordt en dat is slecht. Verder natuurlijk gaan de advocaten van deze organisaties hun best doen voor de gedupeerden die aangesloten zijn, maar waarom eigelijk? Een bemiddeling is toch geen plicht om aandeel te nemen. Want het recht haal je bij de rechtbank en niet door een bemiddeling dus deze advocaten spreken eigelijk hen eigen leden tegen"DIT HEET TOCH VAN TWEE WALLENTJES TE GELIJK ETEN? OF ZIEN ZE OF WETEN ZE HET ZELF NIET MEER?"


Mvrgr.Andre

thoompy
Berichten: 279
Lid geworden op: 13 nov 2003 22:06

Re: Tros radar 28-2

Ongelezen bericht door thoompy »

Beste Stefan

Het mag duidelijk zijn dat nu de tijd om samen een vuist te maken met wat er nu gebeurd.
Afwachten heeft geen zin briefen sturen na de tweekamer ook niet .
Ga met de hele Club bij de nederlands bank staan niet lullen nu maar doen .
Mooie pratjes vullen geen gatjes laat zien aan duisenberg dat je mee wilt praten.
Want wat Pay-back nu doet haalt weinig uit nu is de tijd om jullie leden te laten zien dat jullie het ook zonder Piet zijn mannier van acie voeren
iets kan beteken en dat doe je niet achter een tafel met mooie worden en mensen door te verwijzen naar een advocaat.
Samen staan we sterk zo moet het gaan LAAT JULLIE ZIEN EN HOREN :wink:

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Tros radar 28-2

Ongelezen bericht door Janneke52 »

De grote organisator van demonstraties e.d. is verdwenen bij PB.

red yvet
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mar 2005 12:37

Re: Tros radar 28-2

Ongelezen bericht door red yvet »

nou heb ik ze gisteravond ook horen praten over een consumenten krediet of zo en dat mensen die een contract voor 2002 hadden afgesloten dat al hun contracten nietig verklaard zouden worden klopt dit

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Tros radar 28-2

Ongelezen bericht door croosjes »

red yvet,het WCK verhaal is in behandeling en kan daar voor zorgen nietigheid.


vrgr.Andre

red yvet
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 mar 2005 12:37

Re: Tros radar 28-2

Ongelezen bericht door red yvet »

hoe kan ik me bij dat wck verhaal aanvoegen, wat moet ik daar voor doen en wat zijn de eisen

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Tros radar 28-2

Ongelezen bericht door pallu »

Dexia is afgelopen weken groot in het nieuws geweest. Veel rechtszaken worden gewonnen door gedupeerden
Mijn advocaat gesproken heeft alle zaken die behandeld zijn afgelopen dagen in Rotterdam gewonnen .
Welke precies weet ik niet maar dat zal ongewtijfeld vernomen worden

pallu (wij gaan dus gewoon door met mijn zaak)

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Tros radar 28-2

Ongelezen bericht door croosjes »

red yvet,via een advocaat.

vrgr.Andre

Gesloten