LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door student26 »

En intussen verliezen vrijwel alle telecombedrijven klanten behalve de MLM bedrijven. Waarom?! Misschien omdat de klanten nieuwe klanten aanbrengen omdat ze er positief over zijn.
Wellicht een stuk simpeler: omdat de rest er al was. Er is hier geen serieuze tegenstander die beweert dat MLM ondernemingen geen klanten hebben of binnenhalen. Als de markt verdeeld is over 4 telecombedrijven, en er komt een nieuwe aanbieder op de markt, dan is het niet meer dan logisch dat de anderen klanten verliezen.
Nee, dat kan niet! Want MLM'ers zijn toch oplichters. Dat past niet in het plaatje 'pissen tegen MLM'. Stel je voor dat het zou werken, dan kunnen wij wel opstappen met onze theorieen.
Hou toch op met dat idiote gezwets over theorieen. MLM werkt in de praktijk niet zoals het wordt voorgesteld, dat heeft totaal NIETS met theorie te maken. En er wordt nogmaals niet beweerd dat MLM voor de klanten niet zou werken, er wordt beweerd dat MLM voor het gros van de MLM'ers niet werkt (en kan werken). Maak nou eerst eens dat onderscheid, dan kan er misschien weer eens zinvol gediscussieerd worden.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Maarschalk »

CPW kijkt wel uit om dit gevaarlijke spel te spelen.
Sterker nog, 2 jaar geleden zijn de voorbereidingen in gang gezet door CPW om een MLM-tak erbij te nemen. Toen Excel te koop kwam zagen ze hun kans schoon.
Dit kan je ongetwijfeld bewijzen, of zullen we het maar direct scharen onder: "leugens verteld door mlm-ers"?
En intussen verliezen vrijwel alle telecombedrijven klanten behalve de MLM bedrijven. Waarom?!
Nogmaals, waar is het bewijs?

Gast

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Gast »

Kijk eens naar de jaarverslagen van de diverse partijen, bijvoorbeeld KPN of Scarlet ed. Of vraag het eens aan de OPTA.
En nee, we praten niet over verschuivingen; we praten over het feit dat het aantal vaste telefonie klanten in totaal daalt en de MLM bedrijven tegen die stroom inroeien.

Oeps, nee, dat kan niet. Ze moeten zelf wat werk doen. En Maarschalk en Student (een en dezelfde, da's duidelijk zat) zijn lui en dat is de reden dat ze geen succes met MLM hebben. En dat proberen ze te verdoezelen door te doen alsof MLM niet werkt.

[/b]

Gast

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Gast »

Nogmaals, waar is het bewijs?

Dit is al maanden de slappe tactiek van onze Maarschalk.
Alles wat iemand zegt moet hij bewijs van hebben, alles wat hij zegt IS gewoon zo! Zucht....

Maarschalk, er zijn bewijzen genoeg, maar ik heb gewoon geen zin om enige energie te steken in jou.
Ik zou zeggen, bel de CEO van CPW.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Dit is al maanden de slappe tactiek van onze Maarschalk.
Alles wat iemand zegt moet hij bewijs van hebben, alles wat hij zegt IS gewoon zo! Zucht....

Maarschalk, er zijn bewijzen genoeg, maar ik heb gewoon geen zin om enige energie te steken in jou.
Ik zou zeggen, bel de CEO van CPW.
Je kan nu wel proberen de zaken anders voor te doen stellen, maar als er bewijzen genoeg zijn moet het geen moeite zijn deze te tonen.
Of was je enige doel eurexcel positief te doen lijken?

positiefje

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door positiefje »

Maarschalk waarom bewijs jij niet het tegendeel????!!!!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik heb niet gesteld dat het niet is. Maar waarom moet ik bewijzen dat het niet waar is?
Daarbovenop geldt dat diegene die beweert zijn beweringen moet bewijzen. Wel typisch mlm, Jantje beweert iets en Pietje moet maar gaan bewijzen dat Jantje geen gelijk heeft.
Doet dit ons een belletje rinkelen? Biostabil?

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door student26 »

En nee, we praten niet over verschuivingen; we praten over het feit dat het aantal vaste telefonie klanten in totaal daalt en de MLM bedrijven tegen die stroom inroeien.
Wat dat laatste nou uitmaakt is mij niet duidelijk. Als je een bepaald aantal klanten hebt en dat aantal daalt, maar er is er minstens 1 die wel groeit, dan komen die overige klanten DUS met name uit de "voorraad" van de anderen. Met die uitspraak versterkt je dus eigenlijk alleen maar wat ik al zei. Of wilde je nu gaan beweren dat jullie al die mensen die hun vaste telefoon hebben opgezegd nu weer overhalen om juist wel een vaste telefoonverbinding te nemen???
Oeps, nee, dat kan niet. Ze moeten zelf wat werk doen.
Ik hoef niet te weten dat andere aanbieders klanten verliezen hoor. Die marktbeweging is al jaren aan de gang dus het is niet nieuw of zo.
En Maarschalk en Student (een en dezelfde, da's duidelijk zat)
Jongen jongen, zal ik je eens wat vertellen? Niet alleen ben ik Maarschalk, Slim, Econometrist en alle andere tegenstanders hier, maar ik ben ook nog eens alle voorstanders. En zal ik je eens een geheimpje verklappen? Ik ben ook JOU! Niet tegen de rest vertellen he!!! Ik moet mezelf natuurlijk wel in m'n eentje bezig kunnen houden op dit forum, en als jij het gaat verklappen dan komen al die alter-ego's hier er achter dat ik zoveel persoonlijkheden heb dat ze misschien niet meer mee zouden willen doen.
zijn lui en dat is de reden dat ze geen succes met MLM hebben. En dat proberen ze te verdoezelen door te doen alsof MLM niet werkt.
Whahaha, ja hoor. Ik heb godszijdank nooit MLM gedaan, ik kan vooraf wel al inschatten dat ik er zeer waarschijnlijk toch niets mee zal verdienen. En dat zal zeker ook te maken hebben met het feit dat ik zo'n aversie van het systeem heb dat ik er ook mijn best niet eens voor zou willen doen.

Gast

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Gast »

Whahaha, ja hoor. Ik heb godszijdank nooit MLM gedaan, ik kan vooraf wel al inschatten dat ik er zeer waarschijnlijk toch niets mee zal verdienen.
Alles wat je denkt en gelooft is waar Student57 !

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door student26 »

Alles wat je denkt en gelooft is waar
Nee, bepaalde zaken zijn subjectief, dat is een levensgroot verschil.

De cijfers uit de praktijk zijn voor mij aanleiding genoeg om er zo over te denken. Maar goed, jij beweert dus dat het niet waar is en dat MLM een geweldige kans biedt. Kom eens met wat feiten om dat te ondersteunen? Of loop je dan weer ineens hard weg? Bij voorkeur cijfermateriaal en met een degelijke (en betrouwbare) bron (-vermelding). Ik ben benieuwd.

Gast

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Gast »

Nee, bepaalde zaken zijn subjectief, dat is een levensgroot verschil.
Jij gelooft dat student. Daar handel je naar met als resultaat dat het voor jou niet werkt. Nogmaals alles wat je gelooft is waar en alles wat je overkomt in het leven creeer jezelf ;-)

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Jij gelooft dat student. Daar handel je naar met als resultaat dat het voor jou niet werkt. Nogmaals alles wat je gelooft is waar en alles wat je overkomt in het leven creeer jezelf
Ja tuurlijk. Als ik morgen word aangereden terwijl ik voor een rood stoplicht wacht heb ik dit zelf gecreeerd.
Wil je echt deze kant op qua discussie?

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door student26 »

Jij gelooft dat student. Daar handel je naar met als resultaat dat het voor jou niet werkt. Nogmaals alles wat je gelooft is waar en alles wat je overkomt in het leven creeer jezelf
Maarschalk is me weer voorgeweest, goede reactie. En over subjectiviteit: er is een onderscheid te maken tussen feiten en meningen, dat ben je toch wel met me eens neem ik aan?

Gast

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Gast »

De cijfers uit de praktijk zijn voor mij aanleiding genoeg om er zo over te denken

KOM DAN MET DIE CIJFERS!!!!
Die heb je niet. Of versta jij een paar vriendjes van je onder cijfers?

Het is zo simpel, studentje. 80% van de bevolking ( boven de 18 ) vindt MLM niets.
Dus 20% wel.

Waarom 80%? Niet alleen omdat het MLM is, maar ook omdat een groep in die 80% niets wil ondernemen. Zitten lekker bij de baas. Niets mis mee, maar zo is het nu eenmaal.

Dus MLM-ers moeten op zoek gaan naar die 20%. En vooral niet veel tijd in dit waardeloze forum steken.
MLM doe je met een beetje inzicht en good will in heel Europa. 20% van Europa is veel. Heel veel.

Van die 20% verdient zo'n 4% een buitengewoon topinkomen.Daar kiezen ze voor!
8% verdient een normaal inkomen. Daar kiezen ze voor!
6% verdient een extra zakcentje. Daar kiezen ze voor!
2% verdient helemaal niks! Daar kiezen ze voor!!

Hoe kan het nou dat veel mensen zeuren over mlm? Heel simpel..
Die 2% lopen de hele dag te klagen. Op een forum of in hun omgeving. Als hun omgeving gevoelig is en niet zelfstandig kan denken en gaan mee klagen kom je al snel op die 80%.

Er lopen zoveel mensen rond die eigenlijk MLM wel zien zitten, maar te gevoelig zijn over hetgeen de buurman of kennis ervan vindt.
Dus starten ze niet. Dom, dom, dom, want ze snappen niet dat de 20% groter wordt. Als al die gevoelige, niet zelfstandigen mensen gewoon doen wat ze eigenlijk willen doe, stijgt de 20% naar de 40%.

Jij en je maatjes zitten in die 80%. Lekker blijven zitten zou ik zeggen.
Ik zit in de 20% en ongevoelig voor die 80%-denkers. Ik WEET uit ervaring dat mlm werkt. Als je maar zoekt naar die 20%.
Veel beginners zoeken als een dwaas tussen de 80% en vinden dus geen mensen voor hun organisatie.

Als je deze mensen leert hoe ze de 20% kunnen bereiken, hebben ze succes. Succes hoe zij succes zien. Dat is in geld niet uit te drukken.
Sommige mensen vinden succes 300euro p/m omdat ze dan niet elke avond de plee hoeven te schrobben bij een en of ander bedrijf.

Succes!

gast400

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door gast400 »

Hier sluit ik me volledig bij aan !!

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door student26 »

KOM DAN MET DIE CIJFERS!!!! Die heb je niet. Of versta jij een paar vriendjes van je onder cijfers?
Het is zo simpel, studentje. 80% van de bevolking ( boven de 18 ) vindt MLM niets. Dus 20% wel.
En dan aan mij vragen om met cijfers te komen. En waar heb jij je cijfers vandaan, beste gast? Je kunt er niet eens mee rekenen, zoals je zelf feilloos laat zien:
Van die 20% verdient zo'n 4% een buitengewoon topinkomen.Daar kiezen ze voor!
8% verdient een normaal inkomen. Daar kiezen ze voor!
6% verdient een extra zakcentje. Daar kiezen ze voor!
2% verdient helemaal niks! Daar kiezen ze voor!!
Wat verdient de overige 80%? 4% van 20% is namelijk iets totaal anders dan 4% van het totaal... Maar goed, dat rekenen niet de sterkste kant van MLM'ers is wisten we hier al wat langer...

Waar mijn cijfers vandaan komen? Zoek om het even welke pagina over MLM op die NIET afkomstig is van een MLM'er of een MLM onderneming. Want op de pagina's van laatstgenoemden is NOOIT een cijfer te vinden over wat mensen er nou werkelijk mee verdienen. Er zijn zat pagina's te vinden die de grote lijnen van MLM behandelen, MLM watch is een goed startpunt.

Zoals ik in een andere thread al zei, er is geen enkele grote, onafhankelijke en betrouwbare instantie die ooit serieus onderzoek heeft gedaan naar MLM. De redenen daarvoor kun je zelf wel bedenken. Natuurlijk zijn er op kleinere schaal wel pogingen gedaan, degene die ik persoonlijk als goed onderbouwd waardeer kun je vinden door te zoeken naar Jon M. Taylor. Een deel van zijn research (waar o.a. mijn stelling op gebaseerd is) vind je hier: http://mlm-thetruth.com/top%2010%20thin ... earned.htm.

Daarnaast is het puur wiskundig te bepalen op basis van gemiddelden. We werken immers met relatief grote aantallen mensen die meedoen aan een MLM. Begin er met 1, en ga eens uit van een 5 x 5 schema. Ga er vervolgens eens vanuit dat iedereen gemiddeld zijn best doet en een bepaald aantal klanten weet binnen te slepen. Ga vervolgens uit van een beperkte markt (een realiteit!) en tel maar na hoeveel mensen dus ONMOGELIJK iets kunnen verdienen met MLM.

Jouw getallen zijn pure verzinsels, niets meer en niets minder. Hoewel ik de eerste ben die toegeeft dat het bijzonder lastig is om aan betrouwbare getallen te komen kan ik me in ieder geval nog baseren op daadwerkelijk uitgevoerd onderzoek. En dat is aanzienlijk betrouwbaarder dan jouw duimzuigerij.

Gast

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Gast »

Het is niet meer en niet minder!

Als er een god bestond zou ik AMEN roepen en hem allelof toe laten komen.

Maar! Ik ben overtuigd heiden en geloof niet in een opperwezen, maar in de mens en zijn kunnen en kennen.

EnergetiX

Gast

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door Gast »

Dat van Gast natuurlijk.

zometeen denken jullie dat ik Student gelijk geef in zijn verhaal.

Dus niet!!

EnergetiX

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door student26 »

Excuses, ik had de rest van je bericht weggeknipt...
Hoe kan het nou dat veel mensen zeuren over mlm? Heel simpel.. Die 2% lopen de hele dag te klagen. Op een forum of in hun omgeving. Als hun omgeving gevoelig is en niet zelfstandig kan denken en gaan mee klagen kom je al snel op die 80%.
Zoals jij je stellingen probeert te "bewijzen" slaat werkelijk nergens op. Je moet al minimaal 3 aannames doen over de omgeving van mensen om je cijfers te bepalen?! Hier komt weer een typische reactie van een MLM'er naar voren die we hier al zo vaak hebben gezien: "ik ben slim en iedereen die iets tegen MLM heeft is dom en ziet het niet". Ik denk persoonlijk eerder dat het omgekeerd is: de 80% waar jij het over hebt heeft door dat het een falend systeem is.
Er lopen zoveel mensen rond die eigenlijk MLM wel zien zitten, maar te gevoelig zijn over hetgeen de buurman of kennis ervan vindt.
Nee joh, er lopen zoveel mensen rond die denken, hmmm, met dat MLM kan ik misschien wel een extra centje verdienen. Alleen is dat wat ze is wijsgemaakt door mensen als jij. Het rationele deel van deze mensen weet best dat de kans dat ze er inderdaad wat mee verdienen zo minimaal is, dat ze er maar helemaal niet aan beginnen. En dat is geen slechte keus.
Dus starten ze niet. Dom, dom, dom, want ze snappen niet dat de 20% groter wordt.
Ow? Hoe dan? Vanzelf? Ineens heeft "men" door dat MLM geweldig is? Krijgen we nu al die kreten van 60 jaar geleden weer? Dat MLM de toekomst is en zo? Hou op joh, ik moet al zo hard lachen dat ik bijna niet mee kan lezen wat voor onzin je nog meer gaat verzinnen. Je weet ook dat wereldwijd slechts 0,78% iets met MLM doet?
Als al die gevoelige, niet zelfstandigen mensen gewoon doen wat ze eigenlijk willen doe, stijgt de 20% naar de 40%.
Yep, en hebben we nog meer mensen die geld verliezen. Wat een feest.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Car Phone Warehouse nieuwe eigenaar Eurexcel

Ongelezen bericht door student26 »

zometeen denken jullie dat ik Student gelijk geef in zijn verhaal.

Dus niet!!
Geweldig, want aangezien je het zo hardgrondig eens bent met gast en zijn mislukte rekenkundige capaciteiten heb jij natuurlijk wel de feiten voorhanden die even zijn belachelijke duimzuigerij-cijfertjes kunnen bewijzen, toch? Je hebt vast ergens een overzichtje voor jouw MLM van de inkomsten per percentiel, toch? Doe me een lol en plaats ze hier even, kunnen we eindelijk eens bepalen of MLM inderdaad een gouden kans biedt en of het enige onderzoek dat ik relatief serieus neem op onzin is gebaseerd en we de PhD titel van meneer Taylor maar af moeten pakken... Don't let me down again...

Gesloten