LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] met mlm niets verdienen??

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door student26 »

Quote: Is dat niet fijn voor Tele2 en zo, want bij hen werkt het natuurlijk precies zo...

Daar zou je gelijk aan hebben als Tele2 en zo goedkoop zouden zijn,
Dat zijn ze. Gaan we nu discussieren over de vraag wat goedkoop is of zo? Hou toch op zeg.
maar die zijn al meerdere malen door de rechter teruggefloten met hun 'goedkoper' advertenties. Nee, T2 gooit zijn eigen glazen in; veel klanten willen er juist geen klant van zijn en maken negatieve mond tot mond reklame.
Dat kan zijn, dan was het voorbeeld slecht gekozen. Maar doet dat nou echt terzake voor de discussie??? Je begrijpt best wat ik ermee bedoelde.
Hoezo hoeft hij geen extra kosten te betalen?! Hij moet loon en hypotheek betalen en natuurlijk wel zijn spulletjes bij MacDonals inkopen.
Ik had het natuurlijk over zijn eigen loon, slimmerik. Hij moet de lonen van de andere medewerkers toch niet uit eigen zak betalen?! En een hypotheek levert geen bedrijfskosten op voor een Mac manager. Een MLM'er moet wel de kosten die hij maakt uit eigen zak betalen.
Regiobescherming?! Dat is niet waar.
Effectief wel. Of ken jij een plek waar 2 Mac's pal naast elkaar zitten misschien?
En ik denk niet dat er veel Mac Franchisers zijn die wel wat verdienen als ze zich niet exact aan het franchiseplan houden of niets doen, dus dat is niet anders dan bij welk MLM bedrijf dan ook.
Het lijkt mij niet meer dan logisch dat ze zich WEL aan het franchiseplan houden (contractueel verbonden) en dat ze gewoon werken. Je moet niet allerlei onzin aanname's gaan doen om je punt te "bewijzen".
Dank je, student, voor het aantonen dat je wederom meelult over zaken waar je geen verstand van hebt.
Jij bedankt voor het aantonen dat je ten eerste een slecht lezer bent, ten tweede slecht kunt interpreteren, ten derde slecht kunt argumenteren en tot slot slecht kunt concluderen. Maar goed, what else is new...

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Hahaha, die maarschalk toch. Hij ziet dat een MLM als Euphony WEL werkt en onmiddelijk komt hij met lulverhalen dat het een enkele topper is.
Heb ik gezegd dat het werkt, heb ik dat gezien? NEE. Lieg dus niet.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Maarschalk »

En ook nu weer dank aan een anonieme gast die weer op de man moet spelen daar zijn/haar leugens doorgeprikt worden.
Dit forum hoort niet bij Tros Radar thuis, maar bij het programma opgelicht.

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Amway
Waarom vergelijkt hier alles mee. Omdat het grootste is (als eerste begonnen) zegt niets om de beste zijn.
Maar student jij kent geen andere mlm bedrijf zeer goed!!! Dat is jou probleem!!!!!. je kunt gewoon zien wat jou vrienden en amway een probleem mee hebben ,alle conclussies komem daarvan. Wanneer iemand over iets anders heeft dus een andere bedrijf waarbij jij geen verstand over hebt ontwijkt jij de vraag.

Waar jij hebt gwerkt doen ze het niet. Je doet of jij alle directiekamers van binnen hebt gezien. Dat bespreken ze niet met jou. Omdat je er geen verstand van hebt en geen beslissingen over mag nemen etc etc.

Als je een goede functie hebt gehad bij een internet bedrijf dan weet je dat ticali ook mlm doet. (je weet het toevallig via deze forum).


ja ik weet toevallig wel dat het wel besproken wordt bij zeer grote bedrijven Bewijzen? Jij gaat zeker mij ook bewijzen wat hier allemaal hebt gezegd..Wat binnen 4 muren gezegd wordt ga ik niet hier op de forum met namen strooien.


p.s wanneer mc donalds paar meter verder van een andere mc donalds vestiging wil plaatsen doen ze dat! Daar heeft een franchisenemer niets overtellen. Moreel is iets anders.

Over moreel gesproken, Dan is er geen enkele bedrijf goed.


Maarschalk: ik heb gezegd dat sommige produkten geen aandacht krijgen in een winkel. Dat begrijp je natuurlijk niet.
Of dat sommige produkten massaal worden alleen door mlm. (goedkoper en sneller op het markt,tijdsduur).

7 miljoen klanten ,nee 7 miljoen vertegenwoordigers bij flp. wat maakt het uit dat sommigen vertegenwoordigers alleen bestellen voor zich zelf.

Daardoor wordt het gemiddelde lager.




Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

En ik zou in de tegenaanval kunnen gaan maar ik probeer me niet tot dat niveau te verlagen
Voel je je daar te goed voor student ? Jij zou toch geen ego probleem moeten hebben met al je kennis er ervaringen in het leven.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door student26 »

Quote: Amway

Waarom vergelijkt hier alles mee. Omdat het grootste is (als eerste begonnen) zegt niets om de beste zijn.
Ik vergelijk niets met Amway. Alleen heb ik met Amway informatie uit eerste hand en is Amway de reden dat ik sowieso geinteresseerd raakte in MLM. Dat heb ik allemaal al eens uitgelegd, volgens mij zelfs aan jou, maar jij hebt kennelijk een paar zaken waar je steeds op terug wilt grijpen omdat je verder geen argumentatie hebt.

In plaats van Amway had ik ook Euphony kunnen noemen. Of om het even welk MLM bedrijf. Alleen al hier op het forum kom je regelmatig "reclame's" tegen van distributeurs die op zoek zijn naar nieuwe mensen. Om nog maar te zwijgen van alle berichten die mensen die een online CV hebben van MLM'ers ontvangen.

Ik had er overigens ook duidelijk bijgezet "BIJVOORBEELD".
Maar student jij kent geen andere mlm bedrijf zeer goed!!! Dat is jou probleem!!!!!.
Ik hoef het MLM bedrijf zelf niet te kennen. Ik heb kritiek op het systeem dat ze gebruiken, MLM dus, niet op het specifieke bedrijf zelf. Zoals ik nu al weet ik hoeveel keer heb uitgelegd is de basis voor ieder MLM bedrijf hetzelfde, het systeem. In auto termen: de motor werkt steeds op dezelfde manier. En daar is de kritiek op gericht. Of het ding dan 4 of 6 cilinders heeft interesseert me geen moer.
je kunt gewoon zien wat jou vrienden en amway een probleem mee hebben ,alle conclussies komem daarvan.
Weer een onzinnige conclusie van jouw kant. Mijn conclusies zijn gebaseerd op alle informatie die ik inmiddels over MLM heb, en daarnaast ben ik ook gezegend met een verstand.
Wanneer iemand over iets anders heeft dus een andere bedrijf waarbij jij geen verstand over hebt ontwijkt jij de vraag.
Geef maar eens wat voorbeelden dan waar ik vragen ontwijk. Voor zover ik weet geef ik namelijk altijd antwoord op vragen die aan me gesteld worden. Dat jij het niet met de antwoorden eens bent is iets totaal anders.
Waar jij hebt gwerkt doen ze het niet. Je doet of jij alle directiekamers van binnen hebt gezien. Dat bespreken ze niet met jou. Omdat je er geen verstand van hebt en geen beslissingen over mag nemen etc etc.
Hier doe je weer aannames die je nergens op baseert. Je hebt geen enkel idee welke functies ik gehad heb en wat men wel of niet met mij bespreekt.
Als je een goede functie hebt gehad bij een internet bedrijf dan weet je dat ticali ook mlm doet. (je weet het toevallig via deze forum).
Waarom? Heb ik gezegd dat ik bij Tiscali heb gewerkt of zo? Ik dacht het niet.
ja ik weet toevallig wel dat het wel besproken wordt bij zeer grote bedrijven Bewijzen? Jij gaat zeker mij ook bewijzen wat hier allemaal hebt gezegd..Wat binnen 4 muren gezegd wordt ga ik niet hier op de forum met namen strooien.


Alsof jij de directiekamers van binnen hebt gezien... Om je eigen woorden maar eens tegen je te gebruiken.

p.s wanneer mc donalds paar meter verder van een andere mc donalds vestiging wil plaatsen doen ze dat! Daar heeft een franchisenemer niets overtellen. Moreel is iets anders.


De franchisenemer kan zelf beslissen of hij er instapt of niet hoor. Het is niet dat hij gedwongen wordt door Mac of zo. En daarbij, noem mij nogmaals 1 locatie waar 2 Macs naast elkaar staan. Zo'n plek bestaat domweg niet.

Quote: En ik zou in de tegenaanval kunnen gaan maar ik probeer me niet tot dat niveau te verlagen

Voel je je daar te goed voor student ?


Ja, daar voel ik me inderdaad te goed voor.

Jij zou toch geen ego probleem moeten hebben met al je kennis er ervaringen in het leven.


Wat heeft dat in godsnaam te maken met je onnodig tot het niveau van persoonlijke aanvallen verlagen?!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Maarschalk »

ja ik weet toevallig wel dat het wel besproken wordt bij zeer grote bedrijven Bewijzen? Jij gaat zeker mij ook bewijzen wat hier allemaal hebt gezegd..Wat binnen 4 muren gezegd wordt ga ik niet hier op de forum met namen strooien.


Zolang het bewijs ontbreekt beschouwen we dit als de zoveelste mlm leugen.

p.s wanneer mc donalds paar meter verder van een andere mc donalds vestiging wil plaatsen doen ze dat! Daar heeft een franchisenemer niets overtellen. Moreel is iets anders.


Waar is dit gebeurd dan?

Eerst:
Bij mlm gaat er om omdat ze dan het persoonlijke advies wat vaak een winkel AAN EEN PRODUKT niet kan geven en nogmaals zo bereiken zij BETER de consument hoe zij het WILLEN hebben!!!!!!!!!!


Later:
Maarschalk: ik heb gezegd dat sommige produkten geen aandacht krijgen in een winkel. Dat begrijp je natuurlijk niet.
Of dat sommige produkten massaal worden alleen door mlm. (goedkoper en sneller op het markt,tijdsduur).

Dus advies is hetzelfde als aandacht?
Maar goed, kan je enkele voorbeelden geven van producten die dankzij mlm sneller massaal zijn geworden?

7 miljoen klanten ,nee 7 miljoen vertegenwoordigers bij flp. wat maakt het uit dat sommigen vertegenwoordigers alleen bestellen voor zich zelf.


Ik zei al dat FLP praatte over distributeurs, ofwel vertegenwoordigers zo je wilt. Maar dat bewijst alleen maar mijn eerdere stelling, dat de meeste deelnemers dus NIETS verdienen. En dus de algehele stelling van deze thread wordt daarmee onderuit gehaald.

Een algemene observatie:
Vaak komt iemand met 1 of enkele uitzonderingen dat je met mlm wel (veel) geld kan verdienen, dit zou dan moeten bewijzen dat het systeem werkt.
Maar als ik nu 1 of enkele mensen laat zien die met mlm niks hebben verdiend, of zelfs geld hebben verloren is dat dan het bewijs dat mlm niet werkt, en dat je er geen geld mee kan verdienen?

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door student26 »

Maar als ik nu 1 of enkele mensen laat zien die met mlm niks hebben verdiend, of zelfs geld hebben verloren is dat dan het bewijs dat mlm niet werkt, en dat je er geen geld mee kan verdienen?
Doe niet zo naief Maarschalk, je weet het antwoord toch al? "Dat lag aan die persoon, dat was een loser, die heeft er geen tijd en moeite in gestoken"... Wat dat betreft lijken het wel een stel religieuzen: al het goede komt van boven, al het vervelende veroorzaken wij zelf.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Doe niet zo naief Maarschalk, je weet het antwoord toch al? "Dat lag aan die persoon, dat was een loser, die heeft er geen tijd en moeite in gestoken"... Wat dat betreft lijken het wel een stel religieuzen: al het goede komt van boven, al het vervelende veroorzaken wij zelf.
Ik vermoed dat een dergelijk stukje inzicht deze "heren en dames" boven de pet zal gaan, student26.
Maar aangaande het religieuze hebben ze wel gelijk. Sinds wanneer heeft mlm ooit iets goeds opgeleverd?

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door student26 »

Ik vermoed dat een dergelijk stukje inzicht deze "heren en dames" boven de pet zal gaan, student26.
Inzicht wil ik het niet noemen, de vraag die je stelt is al vaak gesteld en wordt consequent op die manier beantwoord. Meer ervaring dan wijsheid dus.
Maar aangaande het religieuze hebben ze wel gelijk. Sinds wanneer heeft mlm ooit iets goeds opgeleverd?
Ik bedoelde ermee dat een topverdiener dat te danken heeft aan MLM, een slechtverdiener aan zichzelf. Bij veel religies zie je hetzelfde: god maakt al het goede, de slechte dingen komen door onszelf. Is het niet direct, dan wel indirect: als er een tsunami komt, dan hebben we vast iets fout gedaan waarvoor we gestraft worden. De simpele methode dus om zaken te verklaren.

Toch heb je ook wel gelijk met wat je zegt: de meeste oorlogen kwamen voort uit religie. Veel goeds is er niet uit voortgekomen. Natuurlijk worden er, uit naam van religie, ook wel goede dingen gedaan, zoals het opzetten van structuren in ontwikkelingslanden. Voor MLM geldt dat ook wel, er zijn MLM's die significante bijdragen doen aan goede doelen. De vraag die ik me dan altijd stel is in hoeverre dit nu egoisme of altruisme is. Ik denk persoonlijk dat er maar 1 altruistische daad bestaat: je leven voor een ander geven. Alle andere "goede daden" zijn ook tenminste deels egoistisch: jezelf een goed gevoel geven, gemoedsrust e.d. In het geval van MLM misschien zelfs wel het opvijzelen van het imago? Wie weet.

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Zo'n plek bestaat domweg niet.
Ja toevallig wel. JA WAAR.... zoekt het zelf toch uit. KUn je zien dat jullie niet zo op de hoogte zijn,maar mooi kunnen lullen
Ten tweede je begrijpt de vraag niet. Als mc donalds dat doet,dan heb je als franchisenemer ook niets te zeggen,

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Alsof jij de directiekamers van binnen hebt gezien... Om je eigen woorden maar eens tegen je te gebruiken.
Ik weet nu hoe jij denkt, Want jou reactie hierop blijkt dat je zelf niet zoveel voorstelt wat je zgn graag wilt zijn hier op de forum.
Want je voelt je aangesproken dat ik zei dat je niet zo goede functies hebt gehad. Als dat zo wel was dan zt je hier niet op de forum (wegens tijd).

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

student26 je hebt je niet zoveel verdiept in mlm, anders wist je wel dat Tiscale mlm doet. Ten tweede als je GOED in verdiept dan doe je het ook goed. Maar jij beweert dat alle mlm bedrijven op een dezelfde manier werken zonder na te gaan als dat zo is.
Sommige merken auto's hebben veel klachten,(heel wat minder geworden zoals ook met mlm) Jij gaat steeds vanuit wanneer ze de zelfde systeem gebruiken dat vertegenwoordigers geen schijn van kans hebben om iets te verdienen of er wordt gelogen,of het is allemaal hype.

Ja rijdt een auto die een topsnelheid heeft van 160. Jou conclusie die meeste auto rijden 160 km/per uur.
De beste merken rijden allemaal boven 200 km per uur.Dat wist je niet om je er nooit na hebt gekeken

Jij hebt amway gezien wat de percentage van een vertegenwoordiger is ,is zoveel. Dan zou het bij de anderen ook zo zijn.
Ja ik heb wat telco's gezien. Dat is toevaliig de telco's rijden minder dan 160 km per uur! Als je snapt wat ik bedoel.

ALs jij denkt met je volle verstand of ik heb een studie gevolg dat je al deze uitspraken kan doen voordat je alle bedrijven echt bekijkt dan ben je nog dommer dan volgens jou de pro mlm-ers. ZIj verdienen ermee jij niet,

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Een professor zou je nooit kunnen worden,omdat geen onderzoek doet,
Jij gaat van je verstand uit,...en praat op manier dat je het allemaal weet.
Dat zijn domme mensen. Ego probleem.
Jij maakt geen onderscheid.Kun je ook niet want jij gaat VAN UIT ze gebuiken allemaal dezelfde systeem.Dus het komt allemaal op het zelfde neer.
.
Dat is zelfde als je zegt. Liberalen zijn niet sociaal. Zoals vele linkse mensen zeggen.Wat ook al zo dom is.

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Man. Mijn CV tot nu toe bevat onder ander een winkel, een verzekeringsbedrijf, een architectenbureau, een Internetbedrijf, een op- en overslagbedrijf en een energiebedrijf.

26 jaartjes en dan al zo vaak ontslagen.!! Whahahaha., ik weet genoeg.

Sterkte knul.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Bewijs ontbreekt, maar vrolijk door gaan met beweringen.
Uitspraken over mensen die je niet kent en nooit ontmoet hebt. mlm op zijn best zie ik weer.

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Maarschalk heb je niets meer? Ga eerst zelf onderzoeken. Goed onderzoeken. Voordat je zelf met alle beweringen en berekeningen aankomt. En dat heb je nog niet gedaan. Dus je bent net zo dom hoe jij beweert over pro-mlm-ers. Je bent net als die milieu freaken.Ze zijn zgn goed voor de milieu en dergelijke maar verder,,,,,,rijden ze in een leijke eendje.:)

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Maarschalk is gefrustreerd omdat hij morgenvroeg ( dat zijn toch geen tijden ) :lol: weer naar dat lullige baantje van hem moet voor die paar rotcentjes zodat hij zijn rekeningen weer kan betalen deze maand! Ik lekker kan uitslapen ;-)

Werkze Maarschalk :lol:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Maarschalk heb je niets meer? Ga eerst zelf onderzoeken. Goed onderzoeken. Voordat je zelf met alle beweringen en berekeningen aankomt. En dat heb je nog niet gedaan.
Wat je hiermee zegt is dat een ander de meest ongeloofwaardige beweringen mag doen maar het daarna aan mij is om hun ongelijk te bewijzen?

Gast

Re: met mlm niets verdienen??

Ongelezen bericht door Gast »

Wat je hiermee zegt is dat een ander de meest ongeloofwaardige beweringen mag doen maar het daarna aan mij is om hun ongelijk te bewijzen?
Maarschalk.... waarom ben je zo vroeg wakker ??? Doe je vast niet voor je lol :lol: :lol: :lol:

Gesloten