LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] phuket air

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Dat proberen laat ik liever aan jou over...
Ik kies liever voor de veiligste manier :wink:

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Weet je dat je vleugels moet verdienen ??Oefen maar vast.!!!!!!!!!!!

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

nee, tegen die tijd komen ze vanzelf.
Het oefen laat ik liever aan andere over.
Ik geniet nog te veel van het leven :wink:

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Gelijk heb je!!!!! :D

Anouschka

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Anouschka »

Allen,
Ik ben met de 1e vlucht van Phuket Air naar Bali gevlogen (op 27 maart) en ben op de terugweg 51 uur !!!!! onderweg geweest door Phuket Air..........
Geinteresseerd in het verslag van de vliegreis?
Mail mij.
Groetjes, Anouschka

Anouschka

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Anouschka »

en mijn e-mail adres is [email protected]

roggeveenjoke

Re: phuket air

Ongelezen bericht door roggeveenjoke »

wij gaan volgende maand vliegen met phuket air!!!Kunnen niet meer omboeken, heeft iemand ook positieve ervaringen met Phuket air? EN hoe gaat het in het vliegtuig zelf, beetje redelijk!
Groetjes Joke

DPZ

Re: phuket air

Ongelezen bericht door DPZ »

Wij hebben de vakantie naar Thailand geannuleerd. KRAS blijft volhouden dat er niets aan de hand is maar dat is natuurlijk een keiharde leugen! :evil:

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Bewijs jij nou maar eens dat het een kei harde leugen is !!!!!Er was een technische mankement met het toestel van Phuket air,en daar kan kras niets aan doen.En die heeft de handen vol om de terug gaande mensen daar op te halen en thuis te brengenDat je geannuleerd hebt is je goed recht maar zoek eerst maar eens uit wie de leugenaar is en dan pas gaan roepen

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn ouders zitten nu in Thailand.
Ze zijn 9 april vertrokken met Phuket Air voor een rondreis. Dit was een dag te laat, want ze zouden eigenlijk 8 april vertrekken, maar hadden 24 uur vertraging. Er was verder nog niet veel bekend toen.
Maandag 11 april stond in de krant waarom het vliegtuig vertraagd was... En de dagen erna kwamen nog veel meer dingen aan het licht.
Nu zitten zij in Bangkok. Ze zouden vrijdagochtend 22 april weer in Nederland aankomen. Maar kregen vlak voordat zij naar het vliegveld zouden gaan het bericht dat de vlucht geannuleerd... 'over 2 dagen vliegen jullie wel'. Dus zondagochtend zouden ze thuis komen. Ik kreeg zojuist een telefoontje dat de vlucht weer geannuleerd is en verder hebben ze géén informatie gehad....O, telefoon.... Hé me moeder... Ze gaan toch...ze zaten net weer op de hotelkamer.... oh, er was iets met de papieren van phuket air....ze gaan zo naar het vliegveld...en vliegen rond 1 uur (denk) :roll:
Gezellig: een vliegtuig vol angstige en geirriteerde mensen!
Je kunt mij niet vertellen dat er niets aan de hand is bij Phuket Air!

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Maar ze komen in iedergeval Thuis gast en dat is het belangrijkste.Er word met man en mavcht aan gewerkt om de mensen naar huis te halen en dat kost tijd.Maar u kan er nu op wachten en laat ze even bij komen en geef ze maar extra aandacht.

mariette

Re: phuket air

Ongelezen bericht door mariette »

Wij hebben vanmiddag onze reis bij KRAS geannuleerd. De afgelopen week hebben we meerdere malen contact opgenomen met ze en werden steeds weer afgescheept met het verhaal dat er niets aan de hand is met Phuket Air. Door alle negatieve publiciteit en na het lezen van vluchtverslagen is bij ons alle vertrouwen in deze maatschappij weg. Voorstellen van onze kant naar Kras toe werden van de hand gewezen. We wilden nl bijbetalen en met een andere maatschappij vliegen. Het heeft ons nu 1500 euro gekost om te annuleren. :(

Jansje

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Jansje »

En daar zie je niks van terug? Oh, dan had ik me toch wel even bedacht!

sjonnies

Re: phuket air

Ongelezen bericht door sjonnies »

ik heb ook diverse malen contact gehad met kras maar
ik kreeg de mogelijkheid om mijn reis omteboeken
voor een bedrag van 28 euro naar een ander land
dus dat was toch wel een nette oplossing
want ik wou annuleren maar dit koste mij 540 euro

zie mailtje van kras


Hartelijk dank voor uw email van 14 april.
Wij hebben voor u navraag gedaan wat betreft een verlaging van de annuleringskosten van € 540. Helaas kunnen wij hierin niet tegemoet komen. Wel kunnen wij de reis voor u wijzigen tegen € 27 wijzigingskosten tot uiterlijk 28 dagen voor vertrek mits de gegevens/namen nog niet voor deze reis doorgegeven zijn.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten en hoogachting,

KRAS SterVakanties/ Hoofdkantoor
Helpdesk/ ME

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Jonnies,waarom een tweede topic openen als er al een is over Phuketair
En 2 keer hetzelfde verhaal ??? 8)

Peter (alkmaar)

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Peter (alkmaar) »

:idea:
voor een paar tientjes meer vlieg je tegenwoordig met http://www.klm.nl
binnenlands vluchten thailand/maleisie/indonesie
boek je bij [/url]www.asiaair.comof [url]www.bangkokair.com
volgens mij vlieg je dan in ieder geval veiliger.
Ik boek al jaren via deze maatschappijen en ben tevreden en nog steeds heelhuids thuisgekomen. Maar ja, 100 % veiligeheids-garanties krijg je nooit......vliegen is een risico.....de straat oversteken overigens ook !

net terug

Re: phuket air

Ongelezen bericht door net terug »

Wij zijn vanmorgen uit Bali teruggekomen met Phuket Air en alles was een groot drama, we zouden op 8 april vertrekken om 15.00 uur Rond 11 uur zijn we door ons reisbureau gebeld dat we 24 uur vertraging zouden hebben wegens technische redenen, ik ben naar het reisbureau gegaan om onze reis te wijzigen naar een andere luchtvaartmij maar Holland International gaf geen toestemming omdat zij weer geen toestemming kregen van Phuket Air, terwijl er op Schiphol brieven werden uitgedeeld dat er geannuleerd kon worden maar daar wisten de touroperators niets van, de touroperator heeft ons toegezegd dat we de volgende dag zouden doorvliegen naar Bali, echter op Bangkok Airport werden we eerst van het kastje naar de muur gestuurd en toen naar een hotel verplaatst. Geen vertegenwoordiging te bekennen van Phuket Air of wie dan ook en ook niet van de touroperator. Van de hotelreceptie kregen we te horen dat we werden overgeboekt naar Singapore Airlines via Singapore al met al hadden we 60 uur vertraging toen we eindelijk op Bali aankwamen. De terugweg was een groot drama er zaten al passagiers 3 dagen in Bangkok te wachten op vervoer en zijn zijn zeker 3 keer met loos alarm dat ze zouden vertrekken uit hun hotel/bed/bus gehaald dat ze zouden vertrekken
De vlucht zelf: stoelen moet je zien als een houten plank, volledig doorgezeten en totaal geen comfort, video/Film was kapot / Radio was kapot /Toiletten 2 waren kapot, er ging zelfs een monteur mee die aan het sleutelen was tijdens het vliegen???? Ik heb al vaak gevlogen maar ben nu echt blij dat ik weer heelhuids thuis ben!!
Vanmiddag bij mijn reisbureau geweest (in Rotterdam zijn deze op Zondag open) en die vertelde mij dat ze geen reizen met Phuket Air mogen boeken en de reeds gedane boekingen kostenloos mogen omboeken!! Voor mij nooit meer met Phuket Air wat een drama....

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Was het mooi op Bali ? Lijkt me zeer mooi. Zo ja dan gaan wij de volgende keer op de brommer, want met het vliegtuig is het niets lees ik.

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

@ net terug.

Wat een verhaal zeg! Je zou accuut vliegangst krijgen, als je die al niet hebt.
Wat verschrikkelijk verhaal. Ik zou de zenuwen hebben gekregen. Echt waar!

Gelukkig zijn jullie weer heelhuids thuis gekomen. En ook fijn dat je het even hier verteld, dan hebben toekomstige reizigers er ook wat aan. Vliegt PhuketAir eigenlijk nog wel?

Gast

Re: phuket air

Ongelezen bericht door Gast »

Op de brommer? Nou, verder dan Rotterdam Airport kom je niet, denk ik! :D

Gesloten