Maar niet iedereen is liefhebber van Urban
we hebben hier in Nederland 3 grote muziekscenes.
gabbar/Dance, Rock/Metal en Urban.
dus maar 1 derde van de nederlanders stoort zich er niet aan
en 2 derde wel.
Hey who gives a **** the box on the roxs of hoe al die **** ook moet heten.Het is allemaal een pot nat!Het wordt namelijk allemaal geexploiteerd met onze belastingcentjes.Dus wat maakt dat nou uit wat die belachelijke zenders allemaal uithalen?Het is uiteindelijk gewoon een zielige vertoning.In de muziek van tegenwoordig die geproduceerd wordt zit geen greintje respect meer.Het is alleen maar een euro kwestie geworden.Maar let maar op mijn woorden: we komen ons zelf nog weleens een keertje tegen!!!Creativiteit is het sleutelwoord,en er zijn momenteel heel veel bandjes waarbij dit ontbreekt.Wel mijn petje af voor kane en bands als direct.
helaas wel ja. maar dat viel mij ook al op dat er nu series zijn. **** daarmee op. dat doet mtv maar daar is het positieve nog bij dat er goede achtergrondmuziek bij is. . dus die mogen blijven. verder is het ook leuk om te zien en waarschuwen ze er goed voor dat je het zelf niet moet doen. dat doen al die urban "muziekanten" niet. ja ik vind dat geen muziekanten ze kunnen met ctrl o een beat openen en rappen een tekst over een bloot wijf en dat is het
The box is bij mijn weten altijd nog een tv-zender geweest. waar je vroeger zelf bepaalde wat er werdt gedraaid. nooit geweten dat ze The Box op videobanden hadden gezet
Een branch mag geen monopolie houden.
Dat is in strijd met de wetgeving voor concurentie en vrije markt.
Ik neem aan dat muziekzenders een aparte branch vertegenwoordigen.