LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.

Camping Hengelhoef, leuke camping met goed en vriendelijk personeel?

Jazeker
58
54%
Zeker niet
49
46%
 
Totaal aantal stemmen: 107

Har

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Har »

Hoi Johannes ,

Ik heb inmiddels camping de Berckt van de Ooststappengroep in Baarlo ( N Limburg) bezocht en heb besloten daar maar niet naar toe te gaan, redelijk slecht onderhouden, veel oude woonwagens etc, wel een mooi golfzwembad.

Wij hebben met de kleinkinderen gereserveerd bij Camping De Paal in Bergeyk, kost wel iets meer, maar biedt veel voor kinderen van alle leeftijden.

Greetings van Har

To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problems!

Johannes44

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Johannes44 »

De Paal is super ja

kampeerder
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2005 11:02

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door kampeerder »

:D Als ik dit forum lees dan kan ik opmaken dat mensen niet snel tevreden zijn.Wij hebben zelf ook op hengelhoef gestaan en hadden er een najaars plaats van 1 september t/m 31 oktober 2005.Er wordt veel ontevreden over het personeel geklaagt maar laten we eens eerst na ons zelf kijken als kampeerder.Wij hadden zelf niets te klagen over de camping we hadden een plaats onder de eiken bomen maar nadat we merkte dat dit veel schade aan ons dak van de caravan kon kosten hebben we vriendelijk gevraagd aan receptie om een ander plaats.Zonder probleem was dit in 5 minuten geregeld.In winkel waren ze vriendelijk en in restaurant ook.Maar ja toen kwam de herfst vakantie en ja hoor daar kwamen onze landgenoten.Ik zeg tegen mijn vrouw zullen we de kenteken plaat van onze auto maar afdekken want als de herfstvakantie voorbij is dan komen de klachten van de belgen en terecht.Toileten waren smerig ,voetballen tegen toilet gebouw met water gooien en de herfst vakantie was net begonnen. Ik heb zelf gezien dat de poetsploeg 2x per dag komt en alles goed wordt gereinigd.Over vriendelijk moeten we niet al te veel zeggen.Mijn vrouw ging afwassen en zij tegen de mede kampeerders vriendelijk goedemorgen maar niemand zij iets terug en of ja een jongen vroeg aan zijn vader "moet ik iets terug zeggen" vader zei "nee je hoeft niets te zeggen". Ik weet niet hoe het met de meeste kampeerders is maar je gaat toch om de gezelligheid ! Ik merk wel dat de meeste kampeerders een bekakt volk aan worden is.We gaan naar de dealer kopen alles in 1 keer caravan inboedel en auto en ook wij gaan kamperen en verder is het dan ik ik en de rest kan stikken en staat het me niet aan dan gaan we lekker klagen.

Ik denk dat de meeste die klagen dit soort volk is en voor de rest voor de gewone mensen die snel tevreden het verzieken.Ben je niet tevreden over de camping ga dan toch er niet meer heen en zoek iets anders. Maar ja de prijs he is toch niet duur voor een subtropische zwemparadijs een ruime plek en etc.

Zoek lekker iets anders of stop met kamperen en blijf thuis

groetjes.

etab
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 dec 2005 15:20

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door etab »

Ben er zelf in het voorjaar geweest.
Heb niet zoveel gemerkt van vreemde reacties van personeel.
Het is een redelijk grote camping en dat heeft tot gevolg dat er veel mensen zitten. De wachttijden bij de afhaalfrituur duurde dan ook heel erg lang. In de ochtend staat er een gigantische rij voor het brood. Tot buiten aan toe. Maar goed je hebt geen haast en vakantie.
De prijzen in de kammarkt vondt ik ook best netjes.
De plaatsen zijn best ruim en het zwembad is mooi en groot.

Het enige wat me opviel was dat men het sanitair nou net op de meest idiote momenten gings schoonmaken en dus afsloot. Hele volkstammen moest op zoek naar een andere gelegenheid die dan dus overvol was (lees ook weer snel vies dus)

Ik zou er niet snel meer heen gaan. maar dat is puur omdat de grote me een beetje tegenstond.

Josien80
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jul 2005 22:13

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Josien80 »

De Hengelhoef... oh dat is jeugdsentiment... Ik kwam er al toen ik een paar jaar oud was met mijn ouders. We gingen er heel vaak naar toe en bezochten dan ook de leukste plekjes in de omgeving. Ik vond vooral de speeltuin heel erg leuk en je had ook zo'n ding met van die wastobbe's. Zijn die er eigenlijk nog vraag ik me dan af?!?

Als ik nu naar de site kijk van de Hengelhoef zie ik wel dat het allemaal een stuk groter enzo is geworden. Tja, dat zal misschien niet altijd gunstiger zijn en wellicht is er ook veel veranderd. Als u het niet erg vindt, geniet ik nog van mijn jeugdsentiment.

Groetjes,
Josien

nimf
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jan 2006 18:06

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door nimf »

ik ben vorrig jaar met de bouwvak. naar het prinsemeer geweest ,samen met vrouw en een zoon van 3.
ik had voor dat ik mijn vakkantie geboekt had eerst info ingewonnen via de website en ik kreeg een dvd thuis gestuurd.
dat zag er allemaal veelbelovend uit, dus ik bellen om een challet te reserveren. ik kreeg een vriendelijke vrouw aan de telefoon die mij vertelde dat de challets nog gebouwd moesten worden endat ze als het goed is op tijd klaar waren als wij zouden komen(wij waren dus de eerste bezoekers).
daar aangekomen om de sleutels in te schrijven en de sleutels te regelen viel mij al snel op dat het niet zo goed geregeld was(te weinig balies). terwijl ik daar in de rij staat hoorde ik de ene klacht na de andere,al die mensen met klachten werden naar een kantoortje gestuurd totdat daar de wachtrij nog groter was dan die van ons.
maar ik had goede hoop wij hadden immers een nieuwe challet.
nadat ik mijn sleutel had gekregen gingen we snel naar ons "stekkie" daar aangekomen zag het er buiten allemaal nieuw uit. TOTDAT!!!! wij naar binnen gingen.
daar troffen wij een smerig,vies,goor "hok"aan waar mijn zoon van 3 niet op de grond kon laten spelen.
om een lang verhaal kort te maken,dit kwamen we allemaal tegen.

in elke deur was een grote deuk getrapt of geslagen.
de wc en douch was te smerig om naar binnen te gaan.
en de wc rolhouder was van de muur gebroken.
de keuken was er zo "ingegooit" en het aanrechtblad liep zo scheef af dat het water er zo vanaf op de grond viel.
het zeil wat op de grond lag daar zaten allemaal grote verbranden plekken in.
mijn vrouw had spullen in het aanrecht kastje gelegd dat viel naar achteren en het verdween we konden het niet meer vinden later bleek dat het achter het kastje alles open was en de spullen lagen BUITEN onder het challet.
dan het zwembad:
na het omkleden wilde ik mijn spullen in een kluisje stoppen,maar de schoonmaakster die bijna geen nederlands sprak maakte mij duidelijk dat de kluisjes defect waren en dat we de spullen mee moesten nemen het zwembad in behalve de schoenen die moesten boven op de kluisjes gezet worden . na een kwartier gezommen te hebben liep mijn zoon te klappertanden van de kou en wilde we weer gaan omkleden.
daar waren onze schoenen verdwenen ,na veel zoeken en schelden eindelijk allemaal (appart) gevonden.
nou dan maar naar de speelplaats voor de kids, met allemaal klimplateou's en glijbanen.....leuk.
totdat ik mijn zoontje even niet zag en hem ging zoeken in het speeltoestel. dat was ons geluk dat ik hem ging zoeken want hij was naar een verdieping geklommen wat helemaal afgescherm was met netten zodat ze er niet uit konden vallen,alleen ontbrok er een stuk net en dat hadden ze afgezet (binnen in het speeltoestel) met rood/wit gevaren lint. terwijl ik mijn zoontje zag was hij onder dat gevarenlint aan het doorkruipen maar achter dat lint zar een gat van 2 METER waar hij zo naar vol op de vloer kon vallen. zo'n kind ziet dat lint als speelgoed,en ik kon er niet bij want alles was met netten omringt, dus ik heb tegen mijn kereltje gezecht dat hij heel snel terug moest kruipen en dat deed hij ook gelukkig............................
dus na dit allemaal meegemaakt te hebben waren wij het volkomen beu.en wilde wij eigenlijk na 3 dagen weer naar huis.

na de week volgemaakt te hebben hebben we thuis een klachtbrief gestuurd naar oostappen groep met alle klachten en dat een dikke 700 euro te veel geld was voor zo'n uitgeleefd assielzoekers hok.
pas na anderhalve maand (toen was het oktober) kregn wij een brief thuis met een tegoed bon voor 1 week vakkantie op een park naar onze keuze, maarrrrrr dan moest het nog wel in dat jaar gebeuren en mogt het niet met de kerst vakantie.
maar ik kan i.v.m met mijn werk niet zomaar ff in de laatste 3 maanden snipperen,zoveel dagen had ik ook niet meer en mijn baas geeft mij niet zomaar "nog"een vakantie.
dus de tegoedbon terug gestuurd met deze mededeling. ik heb tot de dag van vandaag er nooit meer wat van gehoord. tja nog een reklame folder.

dus als wij niks meer horen over een vergoeding o.i.d.

dan gaan wij NOOOOOOOOOOOOOOIT meer naar oostappengroep.
en ik zal het iedereen afraden want ik heb daar in die week zoooooveel klachten van andere vakantie gangers gehoord dat ik er niet meer in geloof.

Johannes44

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Johannes44 »

kampeerder, dus iedereen die klaagt is aso en moet thuis bloijven? hahaha jij bent niet wijs! Alsof JIJ zo'n brave borst bent. sneu figuur!!

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door jbroeders »

Hoi mensen,

Omdat we het kampeerforum op radar toch enigzins mager vonden hebben we naast het centerparcsforum ook een kampeer/campingforum opgestart. We willen daar graag de discussie ook een beetje aan de gang helpen en omdat eenieder in dit topic aardig over campings kan meepraten achtten we jullie wel wenselijk als lid. Hebt u interesse in campings en kamperen? Kom dan eens langs op www.campingonlineforum.nl.tt

Webb
Berichten: 75
Lid geworden op: 30 okt 2004 19:01

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Webb »

achtten we jullie wel wenselijk als lid
Gut gut, mogen we zomaar mee doen op jullie forum.
Wat een eer, we moeten bijna huilen.

Ga ergens anders SPAMMEN huichelaar.

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door jbroeders »

Jij komt altijd langs op het moment dat je kan zeuren Webb, ik probeer gewoon het internet voor iedereen leuker te maken :)

Har

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Har »

In Belgie is Hengelhoef als nummer een gekozen onder alle Belgische parken en campings, zij behoren tot de top 70 van geheel Europa, voornoemde staat te lezen op teletekst van de BRT.

De directeur van Ooststappen is er zeer verguld mee.

Hoe staat het dan nu met de vermeende klachten etc ======= :oops: :oops: :oops: :oops:

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Laurent »

Ik moet beamen wat Har schrijft, de camping is een bijzonder mooie camping om te verblijven met een echte Belgische sfeer o.a Bier en Frites zijn er ook te krijgen.

Er het vorig jaar een paar mooie dagen doorgebracht.

eranreda
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 apr 2006 11:13

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door eranreda »

mag ik even ...
Jee zeg wat een ellende.. we zijn wel op vakantie lui.
Geniet.. en wat zou het als er even iets niet doet.. thuis doet alles het zeker wel... enne bij mij in de supermarkt om de hoek is ook niet iedereen even snel en aardig...We hebben toch alle tijd ... het is VAKANTIE>>>
Maar ja daar staan wij hollanders om bekend he... zeuren zeuren zeuren..maar thuis... poeh
Ik ga in mei lekker camperen op de hengelhoef,, heb er echt zin in!!!
Ik heb vakantie,, moet niks , heb alle tijd dus....Laat komen die vakantie!!!
Zal wel laten weten hoe het is geweest
Vast super.. als het weer een beetje meezit......
nou kampeervrienden...(ahum)
de groeten...

Johannes44

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Johannes44 »

Har...wanneer geef je t eens op???? Altijd dat gemauw van je op mensen die wat klagen

Dat Hengelhoef nummer 1 is, wil niet zeggen dat alles perfect is en dat mensen niet mogen klagen!!
Hengelhoef is inderdaad schitterende camping OM TE ZIEN maar niet alles is goud wat er blinkt. Dat mag een ieder toch vinden en onderbouwen?

Abyss1970
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jul 2006 22:35

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Abyss1970 »

Jullie zouden je klachten eens moeten sturen naar de hoofd vestiging van Oostappen, Wie heeft dat eigelijk gedaan? zet eens de reactie van Oostappen op het forum. ik lees n.l nergens dat mensen klagen bij oostsappen. Ik heb dat wel gedaan en had binnen 14 dagen een positive reactie. Kreeg 50% van mijn betaald geld terug.

ik ga er natuurl;ijk nooit meer heen dat is wel duidelijk.

Lau10
Berichten: 225
Lid geworden op: 13 apr 2006 15:46

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Lau10 »

Misschien heeft Har wel gelijk??, de meeste campings van de Oostappengroep zijn redelijk en het onderhoud loopt achter, ook zij moeten kunnen rond draaien met hun handel, redelijke klachten worden wel aangehoord ?.

mpj
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 jul 2006 12:59

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door mpj »

ik vindt alle campings van de oostappen groep GOED TOT ZEER GOED.wat kunnen mensen toch verschrikkelijk zeuren zeg . Ben blij dat ik binnenkort weer naar het prinsenmeer kan vertrekken na in de meimaand heerlijk op camping hengelhoef ben geweest wat ook zeer goed bevallen is .Nou gezellige HOLLANDERS HA HA een zeer fijne zomervakantie gewenst !!!!!! :D

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Jonjo »

Ja Hollanders, ze verwachten voor een paar tientjes een bubbelbad, minimaal. Knappen jullie het zooitje op wat je achterlaat als je weer lekker naar huis gaat? Gewoon de rotzooi een beetje opruimen, een sponsje hier of daar. Nee, de vakantie is over en jammer voor de volgende. Thuis gekomen en kruipend achter de computer, of liever gezegd er voor, gaan we even lekker zieken. Zeikerds.

mpj
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 jul 2006 12:59

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door mpj »

ja je hebt helemaal gelijk wat een stelletje zeikerds zeg ben blij dat ik daar niet mee op vakantie moet ! Mijn vakantie ziet er een stuk leuker uit gelukkig !! Ga ook altijd naar een van de campings van de oostappen groep en is altijd toppie !!!

Abyss1970
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 jul 2006 22:35

Re: Camping Hengelhoef van Oostappen Groep

Ongelezen bericht door Abyss1970 »

Zo mpj en jonjo
Zeker nog nooit op de hengelhoef geweest!!!

Nou boek is een midweekje in het laagseizoen. dan zal je het ook eens merken.
Of jullie standaard ligt natuurlijk wat lager. misschien zijn jullie het gewend om in beschimmelde/doorgezakte bedden te slapen. en van borden te eten waar de etensresten van de vorige vakantie vierders nog aan zit.

ik betaalde 181 euro voor 4 nachtjes ik verwachte daar niet alte veel voor
maar je kan voor 255 euro in een luxe centreparcs huisje zitten. dan wordt hetverschil wel iets groter dacht ik.Ik mag toch zeker wel schonelakens serviesgoed en een schoon chalet verwachten?. :evil:

Gesloten