Pagina 3 van 3
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
Geplaatst: 14 okt 2005 20:21
door MartinKK
elsdelis, hoe komen ze aan dat bedrag? Heb je de rekening online bekeken?
Het kan zijn, dat ze een aantal weken geen adsl in rekening hebben gebracht, terwijl je er wel gebruik van hebt gemaakt. Ook kan het zijn dat je nieuwe klant bent, en dus de 39 euro activatiekosten in rekening hebt gekregen.
Of zijn er veel mobiele kosten gemaak?
Zo'n bedrag moet ergens uit opgebouwd zijn, en als jij kan zien dat dat niet klopt, zou ik daar meteen werk van maken. (ik schrok ook van een rekening waar de achterafkosten in rekening werden gebracht, maar het bleek wel te kloppen)
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
Geplaatst: 14 okt 2005 20:23
door elsdelis
nee het zijn alleen de interet densten en het stond op mijn rekening
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
Geplaatst: 14 okt 2005 20:25
door elsdelis
en hoe kan het als ik maar 1 week internet heb gehad beetje vreemd of niet ben nu ergens anders waar ik internet heb thuis een internetal sinds 20 sept niet meer en ook geen telefoon moet alles met mijn mobiel doen lekker duur dus
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
Geplaatst: 14 okt 2005 22:10
door MartinKK
Dat is een behoorlijk bedrag. Stel dat je idd deze week adsl hebt en je bent geen KPN klant dus je belde niet, of via kabel. Dan hebben ze een nieuwe lijn service van 47.55
Dan heb je een maand adsl 19.95 en activatie kosten van 39.00 euro.
Dan kom je op een 106,50 en dan lijkt het bedrag wat jij noemt niet goed.
Ik zou dan voor alle zekerheid kijken waar jouw rekening uit bestaat (via mijnscarlet) en als je zeker weet dat het niet klopt, waar het op lijkt, een -mail sturen met vraag om uitleg.
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
Geplaatst: 14 okt 2005 22:21
door elsdelis
lees je wel goed ik heb maar 1 week internet gehad en dat mijn scarlet haha daar kom je niet eens op ik ziet al bijna een maand zonder internet en nu een week zonder telefoon en belde daarvoor gewoon via kpn je moet wel iets met scarlet te maken hebben
Re: Scarlet, ik wil er echt vanaf!! En nu?
Geplaatst: 18 nov 2005 01:49
door Pukkelie
Ik heb de volgende brief gestuurd en Scarlet heeft mijn contract stopgezet! Ik heb er niets dan ellende van gehad. Overigens heeft Scarlet me vandaag nog wel een modem toegestuurd omdat ik dacht dat mijn modem stiuk was (bleek Scarlet mijn signaal al te hebben stopgezet, alleen hadden ze mij nog niet geinformeerd). De sukkels houden hun administratie niet eens fatsoenlijk bij. Misschien hebben jullie er wat aan? Mijn probleem is het niet meer!
Scarlet Telecom BV
Postbus 158
8200 AD LELYSTAD
T.a.v. Klantenservice
Datum, 27 september 2005
Onderwerp: opzeggen abonnement
L.S.,
Hier bij wil ik graag met onmiddellijke ingang mij abonnement bij Scarlet opzeggen.
Vanaf het moment dat dit werd aangesloten heeft dit niet naar behoren gewerkt. Ik ben eigenlijk alleen tevreden over de internetverbinding.
Voor wat betreft de televisie, deze heeft een slechte ontvangst. Zodra er maar enige atmosferische storingen zijn heb ik geen ontvangst. Dat wil zeggen dat er geen beeld is, het beeld stilstaat of dat dit is opgedeeld in ‘blokjes’. Soms duren deze storingen wel een uur. Niet echt ideaal als je net een spannende film zit te kijken. Hetzelfde geldt voor de radio. Geen ontvangst of continue wegvallen van het geluid. Na een paar weken tobben, veel ergernis en weinig reactie op mijn klachten aan uw adres heb ik de apparatuur ontkoppeld en heb de kabel van Casema weer aangesloten. Ik kan weer normaal televisie kijken en naar de radio luisteren.
Dan nog de telefoon. Deze is grote gedeeltes van sommige dagen niet operabel. Ik kan niet gebeld worden (degen die belt hoort voortdurend een in gesprekstoon). Zelf kan ik ook niet altijd bellen wanneer dit wenselijk is. Ik heb hierdoor hoge kosten moeten maken met mijn mobiele telefoon waar een prepaid abonnement voor geldt. Bovendien is er continue sprake van een hinderlijke echo waardoor ik me moet verontschuldigen aan degene die ik aan de telefoon heb. Soms is de echo zelfs bij beide bellers aanwezig.
Ik ben al vanaf meet af aan met u de discussie hierover aangegaan en ik krijg weinig tot geen respons op mijn vragen. Ben inmiddels van mening dat ik wil afzien van uw verdere diensten. U levert niet de service waar ik als consument recht op heb. Wanneer ik een product koop en het voldoet niet aan de eisen dan heb ik recht op ruilen of retourneren. Omdat ik over de internetverbinding wèl tevreden ben zou ik deze als enige kunnen behouden en deze na 2 jaar alsnog opzeggen.
Indien u mij star aan mijn verplichtingen van mijn contract blijft houden dan schakel ik de consumentenbond in of vervoeg ik me bij een jurist.
Een contract verplicht ú namelijk óók dat u úw verplichtingen jegens de consument dient na te komen. Aangezien dit in gebreke blijft en is gebleven heb ik juridisch gezien recht om dit contract te ontbinden.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wachtend op een spoedig antwoord uwerzijds, verblijf ik,
Met vriendelijke groet,
E.C. Visser