LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onzekerheid blijft.
Re: Onzekerheid blijft.
...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is wel verkocht al zijnde een soort spaarproduct alleen met een hogere rente.
...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Het werd verkocht als een soort spaarproduct, van aandelen heb ik geen verstand. Ik weet ook niet wat men precies met mijn geld doet als ik het voor een aantal jaren vast zet. Het zal mij ook verder worst wezen, als men zijn of haar belofte maar na komt.
...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Tussenpersoon, een folder hebben wij nooit gezien.
...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 15:47, 3 keer totaal gewijzigd.
Idaho, er zijn in de buurt waar ik woon heel veel mensen op deze manier opgelicht. Als het aan mij persoonlijk had gelegen hadden wij ons geld allang weer terug gehad, maar het moest weer zonodig via het gerecht.
...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Er zijn al diverse uitspraken geweest en die waren allemaal positief.
Ik vind het alleen vreemd wel geld terug, maar waarom worden die oplichters niet bestrafd? Dat is iets wat ik persoonlijk niet over mijn kant laat gaan. Ik wist ook niet dat het een lening was.Ik had ook nooit geld geleend. Dat was ook niet nodig want ik had en heb nog steeds voldoende geld.
Ik vind het alleen vreemd wel geld terug, maar waarom worden die oplichters niet bestrafd? Dat is iets wat ik persoonlijk niet over mijn kant laat gaan. Ik wist ook niet dat het een lening was.Ik had ook nooit geld geleend. Dat was ook niet nodig want ik had en heb nog steeds voldoende geld.
...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
IDAHO. een goede vraag,Op wat Janny?
een ingewikkelde lease wijze., maar zeker, geen lening.
want voor een lening is er een andere wijze van verstrekken.
daarvoor heb je risicio-analyse nodig , een
een berekening van kredietwaardigheid,
en contract van lening met twee handtekeningen.
en welke gek leent geld uit als je niet zeker weet het ooit terug te ontvangen.?
Vraag aan idaho. wilt u mij en zonder info ongezien 100.000 gulden lenen.?
Janny
Iedereen moet doen wat hij of zij het beste vind.
Persoonlijk zal ik niet aan een schikking meedoen, omdat ik vind dat de waarheid van deze zwendel aan het licht moet komen.
Persoonlijk zal ik niet aan een schikking meedoen, omdat ik vind dat de waarheid van deze zwendel aan het licht moet komen.
zo, ja, dan ben je wel heel goed van vertrouwen.terwijl ik u op geen enkele wijze enige zekerheid biedt van terugbetalen. geen goed rentmeesterschap.!!
zo nee, daarmee geef je aan , dat we door ons gedrag niet ver van u afstonden.
bovendien waarom lenen. Verder springen als je polstok lang is , is ongezond beheer van je gelden.
Het was de eerste keer, dat ik (in hun ogen) geld leende. Tot nog toe ben ik daarvoor gespaard.Iets pas kopen als je het ook kunt betalen is mijn devies.
Janny
zo nee, daarmee geef je aan , dat we door ons gedrag niet ver van u afstonden.
bovendien waarom lenen. Verder springen als je polstok lang is , is ongezond beheer van je gelden.
Het was de eerste keer, dat ik (in hun ogen) geld leende. Tot nog toe ben ik daarvoor gespaard.Iets pas kopen als je het ook kunt betalen is mijn devies.
Janny
Laatst gewijzigd door Janny op 11 okt 2005 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Idaho, wat die prijs ook is, ik ga voor mijn recht.
De kosten haal ik wel terug, ik heet niet voor niets wreker
De kosten haal ik wel terug, ik heet niet voor niets wreker
...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 15:50, 2 keer totaal gewijzigd.
idaho,
ja, dat is inmiddels wel duidelijk. maar de prijs voor je eer is nooit te hoog. soms met geen geld te betalen zo hoog.
Ik wil mezelf in de toekomst geen lafaard noemen. en wie onwaardig zaken doet moet daarvoor de prijs betalen.
eerst dit , daarna misschien verder.
janny
ja, dat is inmiddels wel duidelijk. maar de prijs voor je eer is nooit te hoog. soms met geen geld te betalen zo hoog.
Ik wil mezelf in de toekomst geen lafaard noemen. en wie onwaardig zaken doet moet daarvoor de prijs betalen.
eerst dit , daarna misschien verder.
janny
...
Laatst gewijzigd door Idaho op 31 okt 2005 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.