LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bewijs aandelen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door pluutje »

ik dacht dat het mischien ergens op rechtspraak te vinden was maar niet.
Komt nog wel!

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door wreker »

hoe is het mogelijk dat deze bank kan en mag functioneren als de administratie niet op orde is :?:

andre26
Berichten: 212
Lid geworden op: 24 okt 2005 10:51

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door andre26 »

hetzelfde kan je zeggen van de nuon en eneco :D

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 14 Nov 2005 11:44 door wreker


--------------------------------------------------------------------------------

hoe is het mogelijk dat deze bank kan en mag functioneren als de administratie niet op orde is


Tis een Belze Bank, toch :!: :idea:

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door wreker »

hetzelfde kan je zeggen van de nuon en eneco
Inderdaad maar dat komt utgebreid in het nieuws, maar nu het een bank betreft niet.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door pluutje »

Laten we hopen dat er vandaag e.e.a. te voorschijn komt! :idea:

Feydakin
Berichten: 204
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:01

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door Feydakin »

Inderdaad maar dat komt utgebreid in het nieuws, maar nu het een bank betreft niet.
Hoe blind kan je zijn? Door alle negatieve berichtgeving omtrent dexia zien ze zich gedwongen om hun activiteiten in Nederland te staken, vind je het gek dat hun administratie niet geheel op orde is? Daar werken ook gewoon mensen waarvan de motivatie nou niet opperbest zal zijn en dat is best wel te begrijpen.

andre26
Berichten: 212
Lid geworden op: 24 okt 2005 10:51

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door andre26 »

dat zijn geen mensen dit zijn voor mij beesten zonder geweten.net zo als die tussenpersonen van dexia :!:

victory
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 nov 2005 23:42

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door victory »


Feydakin
BerichtGeplaatst op: 13 Nov 2005 12:02 Onderwerp:

Ja, maar dat komt omdat jij een wrok tegen de Fortisbank koestert om dat je daar ontslagen bent.

Ik ben niet onslagen bij de Fortisbank, waar baseer jij die onzin op?

Feydakin
Berichten: 204
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:01

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door Feydakin »

Het zit je wel dwars he Wreker?

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door Janny »

wat me steeds weer opvalt is dat de mensen die positief contact hebben met Dexia, hier afgebrand worden als beesten.

Ik wil liever hun daden afkeuren, wat ik ook doe, maar de personen ken ik niet. Dus wil ik hoe dan ook beleeft blijven, ik zal dan veel meer bereiken, dan wanneer ik ze kapotscheld.

Schelden en vloeken heeft nog nooit iets positiefs opgeleverd,\

Janny

andre26
Berichten: 212
Lid geworden op: 24 okt 2005 10:51

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door andre26 »

hoe kunnen ze er nou achter komen als dexia zegt dat een deel van de aandelen zijn gekocht voor mensen?

Feydakin
Berichten: 204
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:01

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door Feydakin »

Uiterst correcte mensen daar bij dexia, bel eens zou ik zeggen, dat weet je tenminste waar je het over hebt. Een correctheid welke ik maar moeilijk zou kunnen opbrengen als ik aan die kant van de lijn zitten.Zeker als ik het forum zo af en toe zou bekijken en teksten zoals onderstaand zou moeten lezen.


dat zijn geen mensen dit zijn voor mij beesten zonder geweten

andre26
Berichten: 212
Lid geworden op: 24 okt 2005 10:51

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door andre26 »

dit zijn pure emoties :lol:

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door Elias »

Met het uitvoerend personeel bij Dexia, die alleen mogen/moeten verkondigen wat op beleidsniveau wordt gedicteerd is ook niets mis mee. Gewoon mensen die werken voor hun brood, uitzendbureau e.d.
Ik kap die meningloze praatjes echter wel af, op een nette manier.
Als je zelf met vragen belde, bijv. over de juistheid van je contract, en je kwam terecht bij meer verantwoordelijke personen - een aantal jaren geleden kon je zover soms nog komen - werd je op misleidende wijze afgepoeierd. Het contract en de tot standkoming was in orde en je moest maar gewoon blijven betalen, punt uit.

Gelukkig staan die gesprekken, kennelijk vanaf 2003 in ieder geval geordend, op band.......

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Is er al wat bekend over de openbare hoorzitting van mr W. Tonckens?

m.v.g. justice man

p.s. tipà neem in je dagvaarding op dat je betwist dat Dexia alle aandelen volgens de pro forma afschriften en het contract heeft aan- en verkocht.
Zo kunnen ze niet 100 aandelen gebruiken voor 50 verschillende contracten (van verschillende mensen!) :wink:

Martinvdm

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Hoe blind kan je zijn? Door alle negatieve berichtgeving omtrent dexia zien ze zich gedwongen om hun activiteiten in Nederland te staken, vind je het gek dat hun administratie niet geheel op orde is? Daar werken ook gewoon mensen waarvan de motivatie nou niet opperbest zal zijn en dat is best wel te begrijpen.
Hoe dom kan je zijn om deze uitspraak te doen...

Mijn motivatie was ook niet opperbest toen ik op bezoek moest bij de Belastingdienst om alle facturen van mijn hypotheek te overleggen. Misschien had ik wel een snoepreisje gemaakt en over 15 jaar af kunnen trekken...

Ik moest dus ook zorgen dat mijn administratie in orde is. Dan zou een bank als Dexia dat notabene niet hoeven omdat ze niet gemotiveerd zijn..? Lees eerst eens even voordat je wat plaatst...

Hopelijk zakt de motivatie nog meer (en dat denk ik wel) dat ze alsnog de gedupeerden hun geld terug geven met wettelijke rente en dan weer lekker terug opzouten naar Belgie of beter nog..Frankrijk :D

Groet,
Martin

Feydakin
Berichten: 204
Lid geworden op: 25 jul 2005 09:01

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door Feydakin »

Natuurlijk dient een bank zijn administratie op orde te hebben, in het geval van dexia hebben we te maken met een bank die zijn activiteiten hier staakt en dus met mensen zit die binnenkort ontslagen zullen worden, ze zullen ongetwijfeld uiteindelijk de rotzooi wel opgeruimd hebben, maar deze mensen zullen echt niet de sloffen onder hun lijf vandaan lopen om MartinvdM op zijn wenken te bedienen, eerst een kopje koffie, daarna een krantje en dan pas MartinvdM. In die volgorde zal het wel zo onderhand gaan en geef ze eens ongelijk.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door Pieter »

Op 28 december 2005 wordt de uitspraak verwacht inzake aan en verkoop aandelenlease bewijzen. (Zaak mr. W. Tonckes 14 november 2005)

Dexia houdt vast aan standpunt bulk order.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging PAyback

Gast

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door Gast »

Ik hoop dan maar Pieter dat er ook daadwerkelijk een uitspraak komt.
Dan weten wij tenminste waar we aan toe zijn.
Ik wacht in spanning af.
Mvrgr., Monument Valley

Gesloten