Door het tot vervelens toe, keer op keer blijven vertellen dat de Duisenberg regeling zo goed is, moet ik toegeven dat het kleine briesje wel resultaat heeft gehad.Ten eerste, ben ik een groot voorstander van de Duisenberg-schikking.
Ten tweede, ik draag dat uit aangezien ik de manier waarop een aantal tegenstanders vd Duisenberg-schikking zo vreselijk misleidend vind, dat er wel plaats is voor een klein tegenbriesje.
Wij krijgen regelmatig e-mails binnen van gedupeerden die het aanmeldingsformulier hadden ingestuurd en vervolgens schrokken van wat deze regeling voor hem of haar inhield en hier direct van afzagen.
Even een stukje uit een e-mail van een paar dagen geleden:
Vooral zo door gaan Idaho en maar vooral vertellen dat die Duisenberg regeling zo goed is.Ik ben daarom op aanraden van een collega lid van Stichting Leaseverlies geworden en kreeg uiteindelijk brieven over de Duisenbergregeling. Uit de brieven maakte ik op dat ik er verstandig aan deed akkoord te gaan met de Duisenbergregeling, zodat ik voor deze regeling heb gestemd. Uit de laatste brief van Dexia bleek echter dat mijn product Capital Effect geen restschuld kan overhouden aan het eind van de looptijd dus zogenaamde maximale looptijd waardoor ik maar 10% korting op de restschuld krijg bij voortijdig stopzetten.
Vanwege positieve publicaties en de brieven vanLeaseverlies over de Duisenbegregeling heb ik vorige week toch een ondertekende overeenkomst Duisenbergregeling naar Dexia gestuurd. ...... lees ik nu op internet (www.trosradar.nl) dat die Duisenbergregeling waarschijnlijk voor mij helemaal niet zo gunstig is, of heb ik het mis? Kan ik alsnog mijn inleg terugkrijgen mocht dat allemaal doorgaan met WCR of hang ik nu ik akkoord ben gegaan met de Duisenbergregeling?
Ik voel me daardoor eigenlijk voor de tweede maal in de maling genomen. Eerst proberen de zogenaamde belangenverenigingen (Leaseverslies, Trosradar, Consumentenbond) mij ervan te overtuigen om akkoord te gaan van de Duisenbergregeling en als
ik het contract ondertekend heb teruggestuurd... enz.
Vele gedupeerden zullen je dankbaar zijn.
Groeten,
Piet