LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] apk keuringen bij kwik-fit

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door keurmeester »

Thunder,
Ik verwachte deze vraag eigenlijk al veel eerder
(van ons rekenwonder) 8) , het zit zo dat ik als ik een auto afmeld inderdaad online ben en dan zie of er een nieuw bericht is.(inderdaad laptop is wifi)
Ik probeer daar zo snel mogelijk op te reageren (wat ik van andere niet kan zeggen)
Even over de prijs die staat gewoon vast hoor en die tig auto's valt ook wel mee
wij keuren met meerdere keurmeesters en doen er samen gemiddeld een per uur
het is nu even een rustige tijd in de garages.
goede vraag hoor :wink:
gr.Leo

keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door keurmeester »

apktje :wink: :wink:
reactie : las dit na het plaatsen van m'n bericht maar lees nu ik ben een corrupte keurmeester jullie hebben er geen verstand van schuif wat euro's en hij is weer goedgekeurd
***** wat ben jij een *** (sorry dames
)

waar blijft je antwoord of is het te moeilijk voor je :?: :?
ik en ook mijn collega's verwachten van iemand die dit soort teksten gebruikt toch wel enige uitleg :roll: :roll:
ik heb immiddels al geantwoord maar waar blijf jij :?:
of moet nu iedereen denken wat een :P :oops: is die apktje
met weer de gr. leo

keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door keurmeester »

BESTE WENSEN VOOR
Lezers/klagers/vragers/slachtoffers/oplichters/huilebalken/te vrede mensen/schrijvers/punten, komma, letter spellers en wie ik ook mag zijn vergeten . :wink: :cry: :lol: :o :( :oops: :roll: :twisted: :P :? :) :shock: :x :evil: :wink:
groeten Leo

jest01
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 dec 2005 09:35

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door jest01 »

Zie mijn bericht over de Night Guide lampen van Philips.

Groet,

Jeroen

keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door keurmeester »

jest01, Jeroen
tja een goed voorbeeld van een keurmeester die niet leest,
in de tekst van de door de RDW samengestelde keuringseisen staat duidelijk dat,
wit licht is op gebouwd uit meerdere kleuren .....
dus het kan voorkomen dat er op het koplamp testapparaat een blauwe/rode/groene/gele of zelfs een oranje kleur te zien is.
dit is gewoon acceptabel zolang de kleur op het wegdek maar wel wit is!!
..........gewoon de keurmeester hier op wijzen.........
Maar over het beeld/afstelling binnen de normen kan ik niet over oordelen omdat ik dat zelf moet zien.....
controleer of de lampen goed gemonteerd zitten, eigenlijk is het beeld van Philips altijd goed :?
de gr. Leo
ps. laat wel even weten hoe dit afloopt.
waarom zet je je ervaring ook niet even op deze topic want hij hoort hier wel bij (gewoon kopieeren in een nw. bericht) en bedankt

keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door keurmeester »

Geplaatst op 29 Dec 2005 20:55 door keurmeester

apktje schreef
--------------------------------------------------------------------------------
[
quote]
apktje Quote:
reactie : las dit na het plaatsen van m'n bericht maar lees nu ik ben een corrupte keurmeester jullie hebben er geen verstand van schuif wat euro's en hij is weer goedgekeurd
***** wat ben jij een *** (sorry dames
)
en Leo schreef
waar blijft je antwoord of is het te moeilijk voor je
ik en ook mijn collega's verwachten van iemand die dit soort teksten gebruikt toch wel enige uitleg
ik heb immiddels al geantwoord maar waar blijf jij ei
of moet nu iedereen denken wat een...... :?: is die apktje
met weer de gr. leo
ja, we vragen het nog een keertje :?: :?: :?: :?:
laat je niet kennen geef gewoon antwoordt :wink:

dickojan
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 dec 2005 16:48

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door dickojan »

Keurmeester ik bewonder uw gedult onzettend wat een domme reacties een nomale vraag uitlokt
gegroet met bewondering.

Gebakken Makreel
Berichten: 47
Lid geworden op: 15 nov 2005 16:54

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door Gebakken Makreel »

Keurmeester ik bewonder uw gedult :roll: :roll:
wat een domme reacties
Jaja :wink:

themaster
Berichten: 138
Lid geworden op: 16 okt 2005 14:47

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door themaster »

overal gaat wel wat fout zowel bij de dealer als bij kwikfit of andere bedrijven.

ik laat mijn auto altijd keuren bij een onafhankelijk bedrijf nooit geen gezeur.

men repareert niks en keurt dus ook niks af wat nog goed is of nog goed genoeg om door de keuring te gaan.

men heeft geen banden met garagebedrijven zoals meneer de keurmeester dus jij bent niet geheel onafhankelijk.

er zitten idd rotte appels tussen ja waar niet maar 1 ding vraag ik me af keurmeester jij zegt klanten van kwikfit komen bij jou voor de 2e keer als ze afgekeurd zijn.

nou een herkeuring binnen 14 dagen is ook gratis bij kwikfit dus waarom bij jou dubbel geld uitgeven.

ik ken zelf ook zgn onafhankelijke keurders die keuren je auto goed 2 voorbanden kaal och we zetten er wel ff 2 nieuwe op mocht ie een steekproef krijgen heb je goede
en als ie geen steek krijgt dan halen we zer weer af.

dus verdedig je zelf niet te hard keurmeester als je echt onafhaneklijk bent praat je ook niet over garages waar jullie zaken mee doen das zeer onbetrouwbaar.

en ik weet niet hoe snel jij afmeld maar bij mijn keurder duurt dat geen minuut dus als jij in een minuut waarin jij alles invult ook nog hier post weet ik wel waarom ze bij jou een uur over 1 auto doen.

keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door keurmeester »

themaster,
men heeft geen banden met garagebedrijven zoals meneer de keurmeester dus jij bent niet geheel onafhankelijk.
waar heeft de keurmeester dit gezegt dan :?: elke keuring doe ik zelf, en in overleg met de klant kan de auto evt. bij die garage gerepareerd worden een klant kan hem ook ergens anders laten repareren, of het zelf doen de keuze blijft altijd bij de klant!!! zonder allerlei enge voorwaarden
nou een herkeuring binnen 14 dagen is ook gratis bij kwikfit dus waarom bij jou dubbel geld uitgeven.
waar heb ik gezegt dat deze keuring altijd geld kost :?:
en lees eerst even de voorwaarden bij kw/ft voor een gratis herkeuring
dus verdedig je zelf niet te hard keurmeester als je echt onafhankelijk bent praat je ook niet over garages waar jullie zaken mee doen das zeer onbetrouwbaar.
waar heb ik dat beweerd dan verklaar je nader :?: let op daar zijn ook garages waar ook jij denkt een onafhankelijke keuring te krijgen maar deze bedrijven maken vaak gebruik van een mobiele apk keurmeester
even over dat afmelden dit snappen wij zelfs niet
ik weet niet hoe snel jij afmeld maar bij mijn keurder duurt dat geen minuut dus als jij in een minuut waarin jij alles invult ook nog hier post weet ik wel waarom ze bij jou een uur over 1 auto doen.
ook hier een verklaring :?:
je bent aardig op de hoogte van de praktijken over bandtjes wisselen en zo zit je in het vak of hoor je altijd veel van die verhalen :?:
de gr. keurmeester/Leo
Laatst gewijzigd door keurmeester op 06 jan 2006 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

ik weet niet hoe snel jij afmeld maar bij mijn keurder duurt dat geen minuut dus als jij in een minuut waarin jij alles invult ook nog hier post weet ik wel waarom ze bij jou een uur over 1 auto doen.
ook hier een verklaring
je bent aardig op de hoogte van de praktijken over bandtjes wisselen en zo zit je in het vak of hoor je altijd veel van die verhalen
de gr. keurmeester/Leo
Beetje paniek uhhhh keurmeester :wink:

keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door keurmeester »

reinderd.,
Beetje paniek uhhhh keurmeester
verklaar je nader :?reintje


Nou geen paniek hoor alleen weer iemand die eerst schreeuwt, en dan pas gaat lezen en denken :?: :?: en dan daarna net doen alsof ze er niet meer zijn, gewoon antwoorden tot je je klem l.lt. of de antwoorden/vragen goed onderbouwen.

rein, heb je als eens op Google gekeken bij keurmeester/leo? ook op jouw vakgebied?woef waf :wink: janeezit
de gr.leo/Rob/Jan en Racid

garagetest.nl
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 jan 2006 20:14

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door garagetest.nl »

gaat het hier vaker zo? :?

keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door keurmeester »

Ja helaas schijnt het hier zo te moeten gaan
Ik probeer serieus te zijn, maar dat wordt door andere niet zo gezien.
Er zijn mensen die het wel respecteren, en daarom blijf ik antwoorden

weer de groeten van Leo

mismaakt handje
Berichten: 55
Lid geworden op: 26 jun 2005 11:24

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door mismaakt handje »

Als je zo'n bon van Kruitvat hebt, moet je telefonisch een afspraak maken EN melden dat je die bon hebt.

Vandaag hoorde ik van iemand die de bon bij het afrekenen wilde indienen: die kreeg dus te horen dat dat helaas niet ging.

Waarom vraag je je dan af? Misschien moet je een heel duur telefoontje plegen voor die afspraak?

keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door keurmeester »

ja helaas,
de voorwaarden zijn toch duidelijk? :roll: en niet .......... toch??
nog maar een keer kijken op
http://www.kwik-fit.nl/content/html/867.asp
en dan goed lezen en even op de voorwaarden klikken en weer lezen, lezen en lezen :roll: :cry: :shock:
gewoon naar je eigen vertrouwde garage blijven gaan, en gewoon vragen of ze je van te voren willen bellen over de kosten en niet anders... ( deze afspraak evt. op papier/werk-order laten zetten, en een kopie hiervan vragen) maar meestal gaat dit in goed vertrouwen mondeling ook goed.
succes, gr, Leo :wink:

youness75
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2006 10:54

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door youness75 »

Ik heb 2 dagen geleden mijn auto bij Kwik fit binnen gebracht voor een apk+grote beurt. Met de bon van kruidvat zou ik dan 30 euro korting krijgen. Tegen 5 uur werd ik gebeld met de mededeling dat er nog al wat mankeerd aan de auto:
*ashoes rechts voor lekt
*fuseekogel rechts voor te veel speling
*een aantal lichten die het niet doen
*rem slan rechts voor en links voor
De reparatie zou op 1020 euro komen incl grote beurt. Mijn vraag is: is die prijs normaal of is kan het beter ergens anders voor minder geld laten doen?

keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door keurmeester »

jouness,het lijkt een vrij hoge prijs opgave maar
laat even weten om wat voor merk en type auto het gaat, en uit welk bouwjaar ?
en heb je een afkeur rapport/bewijs gekregen.?
en kom je toevallig uit de buurt van Rotterdam ?
gr. Leo

youness75
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jan 2006 10:54

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door youness75 »

Het gaat om een passat tdi bj 1998. Op de afkeur rapport staan de punten die ik eerder genoemd heb. En ja hoor ik woon in de buurt van Rotterdam namelijk in Delft
groetjes
Youness

keurmeester
Berichten: 246
Lid geworden op: 13 dec 2005 22:47

Re: apk keuringen bij kwik-fit

Ongelezen bericht door keurmeester »

stuur evt. een mailtje met gegevens en tel. nr. naar????
en ik bel/mail je voor het maken van een afspraak.(voor een gratis herkeuring/prijsopgave) deze is geheel vrijblijvend bij een garage in Rotterdam
gr.Leo
Laatst gewijzigd door keurmeester op 30 okt 2007 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten