LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vaatwastabletten
Re: vaatwastabletten
envelopje staat er even bij
go girl
Mvrgr. Tinne
go girl
Mvrgr. Tinne
-
Vaatwastabletten met omhulsel.
Toch zo'n beetje surfend op dit internet lijkt het er toch op dat die nieuwe vaatwasblokjes met het laagje dat je het met de hand mag vastpakken toch het probleem lijkt te zijn omdat kennelijk dat laagje niet goed oplost.
Daarom, probeer eens het huismerk van de AH,de DEKA-markt of de ALDI die dan wel in de gewone verpakking moet zitten.
Ook 4 in 1 dus glansmiddel en zout is dan niet nodig.
En dat doffe wat men laat zien op de TVreklame?
Nooit gezien!
Overdrijven is ook een vak!!
Grootvader
Toch zo'n beetje surfend op dit internet lijkt het er toch op dat die nieuwe vaatwasblokjes met het laagje dat je het met de hand mag vastpakken toch het probleem lijkt te zijn omdat kennelijk dat laagje niet goed oplost.
Daarom, probeer eens het huismerk van de AH,de DEKA-markt of de ALDI die dan wel in de gewone verpakking moet zitten.
Ook 4 in 1 dus glansmiddel en zout is dan niet nodig.
En dat doffe wat men laat zien op de TVreklame?
Nooit gezien!
Overdrijven is ook een vak!!
Grootvader
Laatst gewijzigd door Nita op 01 jul 2007 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
kanovaarder/grootvaarder/vrijevogel Twiske ganger
heeft u inmiddels dat enge mens gezien waarvan je heeeeeeeeeeelemaal simpel wordt?
YUK, YUK en nog eens YUK.
geen idee over welk merk het ging, maar gatsie.
overigens ben ik wel een tikje teleurgesteld in U.
Mvrgr. Tinne
heeft u inmiddels dat enge mens gezien waarvan je heeeeeeeeeeelemaal simpel wordt?
Mvrgr. Tinne
Nita, heb je adres inmiddels? haal ik het envelopje weer weg.
Ja Tinne,noteerde het al bedankt.
all gone................
gr. Tinne
gr. Tinne
Gezien het nivo heeft Caruso gelijk!
Ik reageer niet op de laatste antwoorden.
Wel moet ik Tinne toegeven, bij ontkalken kunnen gaten die dicht zitten met kalk open gaan, en lekken...
Maar Kalk is ook isolatie van de verwarmings element, die heeft dan meer energie nodig om het warm te krijgen, en dan wast het apparaat slechter.
Die Senseo, weet ik niet, gewone expresso machines hebben normale betaalbaarder koffie dan die dure cups...
Ik mag toch ook zeggen dat ik geen verschil zie tussen dure merken en merkloze, maar ik weet niet of dat ook voor de nieuwste machines geld, en ook niet voor die 18 jarige van Tinne....
Wel moet ik Tinne toegeven, bij ontkalken kunnen gaten die dicht zitten met kalk open gaan, en lekken...
Maar Kalk is ook isolatie van de verwarmings element, die heeft dan meer energie nodig om het warm te krijgen, en dan wast het apparaat slechter.
Die Senseo, weet ik niet, gewone expresso machines hebben normale betaalbaarder koffie dan die dure cups...
Ik mag toch ook zeggen dat ik geen verschil zie tussen dure merken en merkloze, maar ik weet niet of dat ook voor de nieuwste machines geld, en ook niet voor die 18 jarige van Tinne....
Ongelooflijk D1rk, "wel moet ik Tinne toegeven, bij ontkalken kunnen gaten die dicht zitten met kalk open gaan, en lekken" in welke Post had ik dat gezegd????????????????? D1rk je bent op zijn minst amusant, voor de rest: een alles wetende NitWit, met 6 Aliassen.Gezien het nivo heeft Caruso gelijk!
Mvrgr. Tinne
Ik heb het ergens gelezen, maar kan ook van andere zijn..
Wel snel he, na zolang niets...
Helaas ben je toch niet 100% op de hoogte,
Gozik zit onder andere naam hier en bij kassa...
Ik, zijn beste vriend heeft genoeg van steeds andere IP nummers en gebruikersnamen, dus kom niet meer bij Kassa.
Onze kinderen reageren ook, dus lijkt het soms,
maar we zijn toch eerlijk, Een naam, en soms moeten we bij Vara Kassa een andere gebruikersnaam nemen omdat er vele afgegooid zijn, ook hoog geplaatste, en helaas zitten er enkele nog wel die ik liever niet zag!
Klagen over geen inhoud en broodje aap, maar zelf ook niets toevoegen, namen noem ik dus niet, en verraad ze ook niet bij de redactie, maar zo partijdig zijn ze dus!
Wel snel he, na zolang niets...
Helaas ben je toch niet 100% op de hoogte,
Gozik zit onder andere naam hier en bij kassa...
Ik, zijn beste vriend heeft genoeg van steeds andere IP nummers en gebruikersnamen, dus kom niet meer bij Kassa.
Onze kinderen reageren ook, dus lijkt het soms,
maar we zijn toch eerlijk, Een naam, en soms moeten we bij Vara Kassa een andere gebruikersnaam nemen omdat er vele afgegooid zijn, ook hoog geplaatste, en helaas zitten er enkele nog wel die ik liever niet zag!
Klagen over geen inhoud en broodje aap, maar zelf ook niets toevoegen, namen noem ik dus niet, en verraad ze ook niet bij de redactie, maar zo partijdig zijn ze dus!
D1rk, je bent een ongelooflijke sufferd, je hebt al meermalen op topics aangegeven, dat je "toevallig"Goz1k, Anastasia hebt leren kennen, leuk, maar met hetzelfde IP adres hebben jullie dus dezelfde computer.
Hou nu eens op met deze onzin ajb.
Mvrgr. Tinne
Hou nu eens op met deze onzin ajb.
Mvrgr. Tinne
Buren mag ook, ik zit nu ook draadloos op andermans kosten, maar heb na de verhuizing geen 1 maar 8 IP adressen, afhankelijk van welke gebruikers welke snelheid hebben...
Dus als het daalde, geef ik de lijn vrij en ga elders...
Dus oude buren en dat mag toch!
Alleen heeft hij een Nederlandse vrouw en ik een Russische!
Maar ik ga niet alles bewijzen, geloven doe je maar zoals balkenende!
Dus als het daalde, geef ik de lijn vrij en ga elders...
Dus oude buren en dat mag toch!
Alleen heeft hij een Nederlandse vrouw en ik een Russische!
Maar ik ga niet alles bewijzen, geloven doe je maar zoals balkenende!
-
Aan Tine,
Dat vreemde enge mens?
In welke hoedanigheid?
In grootvader/Vrije vogel of die van Het Twiske (waar ik overigens sinds betaald perkeren nooit meer kom= uit principe)
YUK,YUK, YUK ???
en dan, waarin heb ik je teleurgesteld?
Geef me een hint dan krijg je een zoen van me!
Overigens,
Dat van die vaatwasblokjes met omhulsel lees ik de laatste dagen diverse klachten waaronder vastzittende klepjes.
Er schijnt zelfs ook zoiets te bestaan maar dan voor een (WC)stortbak waarbij dat omhulsel ook de afsluiter aantast zodat het water niet meer wordt afgesloten.
Grootvader
Dat vreemde enge mens?
In welke hoedanigheid?
In grootvader/Vrije vogel of die van Het Twiske (waar ik overigens sinds betaald perkeren nooit meer kom= uit principe)
YUK,YUK, YUK ???
en dan, waarin heb ik je teleurgesteld?
Geef me een hint dan krijg je een zoen van me!
Overigens,
Dat van die vaatwasblokjes met omhulsel lees ik de laatste dagen diverse klachten waaronder vastzittende klepjes.
Er schijnt zelfs ook zoiets te bestaan maar dan voor een (WC)stortbak waarbij dat omhulsel ook de afsluiter aantast zodat het water niet meer wordt afgesloten.
Grootvader
lieve grootvader/kanovaarder/vrije vogel
volgens mij lees jij heeel veel topics, en haal je qua reacties een aantal door elkaar,
"Dat vreemde enge mens?" is geen reactie van mij.
Ik ben gewoon een mens die van origine komt waar jij nu woont.
Bot321 begreep het beter, die vroeg meteen om een foto. Grootvader, je doet je best, maar soms sla je de plank mis.
Buiten dat, Mvrgr. Tinne
volgens mij lees jij heeel veel topics, en haal je qua reacties een aantal door elkaar,
"Dat vreemde enge mens?" is geen reactie van mij.
Ik ben gewoon een mens die van origine komt waar jij nu woont.
Bot321 begreep het beter, die vroeg meteen om een foto. Grootvader, je doet je best, maar soms sla je de plank mis.
Buiten dat, Mvrgr. Tinne
-
Nogmaals aan Tinne, een copie van uw eigen bericht.
Geplaatst op 01 Jul 2007 19:52 door tinne
Mvrgr. Tinne
-------------------------------------------------------------
Dat wil dus zeggen dat ik U niet bedoelde met "dat enge mens"
Wel begrijp ik dat u kennelijk meer van mij weet/ dichter in mijn buurt woont dan menigeen denkt.
Dus mijn vraag: "Welk eng mens? Keetje Tippel?
YUJ,YUK,YUK en-geen iedee over welk merk het ging,
maar gatsie????"
En dan: "Overigens ben ik wel een beetje teleurgesteld in u "
Waarom?
r_eckhard_apestaart_ orange. nederland.
Graag toch een verduidelijking rechtstreeks (streepjes weglaten.)
Geplaatst op 01 Jul 2007 19:52 door tinne
Mvrgr. Tinne
-------------------------------------------------------------
Dat wil dus zeggen dat ik U niet bedoelde met "dat enge mens"
Wel begrijp ik dat u kennelijk meer van mij weet/ dichter in mijn buurt woont dan menigeen denkt.
Dus mijn vraag: "Welk eng mens? Keetje Tippel?
YUJ,YUK,YUK en-geen iedee over welk merk het ging,
maar gatsie????"
En dan: "Overigens ben ik wel een beetje teleurgesteld in u "
Waarom?
r_eckhard_apestaart_ orange. nederland.
Graag toch een verduidelijking rechtstreeks (streepjes weglaten.)
Heeft iemand ervaring met die vierkanten rubberen kogels voor wasmachine en vaatwasmachine.
Het zou het ontkalken tegen gaan.
Het zou het ontkalken tegen gaan.
-
(vaat)wastabletten = nieuwe vraag.
Die rubber bollen zouden het ontkalken tegen gaan?
Ontkalken is toch de bedoeling? Of zie ik dat verkeerd.
Tsja, die TV-reclame met die witte trommel: "Ja, mevrouwtje, kalk heeft uw wasmachine aangetast".
Nou hoor ik van (vaat)wasmachinemonteurs (goed woord voor scrabbel) dat wat zij op de TV zien dit zelf nog nooit hebben gezien, maar goed.
In ieder geval is in Nederland (te) zacht water vrijwel nergens aanwezig terwijl waterleidingbedrijven ook zelf in staat zijn om het kalkgehalte in (drink)water te verminderen hetgeen ook duidelijk merkbaar is =Amsterdam.
Dus ontkalken tegengaan?
Onzin!
Geef die rubber ballen maar aan de hond.
Grootvader
Die rubber bollen zouden het ontkalken tegen gaan?
Ontkalken is toch de bedoeling? Of zie ik dat verkeerd.
Tsja, die TV-reclame met die witte trommel: "Ja, mevrouwtje, kalk heeft uw wasmachine aangetast".
Nou hoor ik van (vaat)wasmachinemonteurs (goed woord voor scrabbel) dat wat zij op de TV zien dit zelf nog nooit hebben gezien, maar goed.
In ieder geval is in Nederland (te) zacht water vrijwel nergens aanwezig terwijl waterleidingbedrijven ook zelf in staat zijn om het kalkgehalte in (drink)water te verminderen hetgeen ook duidelijk merkbaar is =Amsterdam.
Dus ontkalken tegengaan?
Onzin!
Geef die rubber ballen maar aan de hond.
Grootvader
het 'vreemde'enge mens klopte niet,
het enge mens wel, echt als je 's morgens ca. 07.15u een journaaltje mee pikt, dan zie je inene een dame, met ogen zo groot als schoteltjes die loopt te vertellen dat haar LET OP glazen inene zo schoon uit de afwasmachine komen. Met een stemmetje waarvan je denkt: wanneer ben jij gecastreerd..........
het merk is volgens mij, na nog 2 ochtenden dit enge mens te hebben bekeken (eng stemmetje ook trouwens) Calgonit, maar ja, wie verwacht iets anders van die toko...
mvrgr. Tinne
het enge mens wel, echt als je 's morgens ca. 07.15u een journaaltje mee pikt, dan zie je inene een dame, met ogen zo groot als schoteltjes die loopt te vertellen dat haar LET OP glazen inene zo schoon uit de afwasmachine komen. Met een stemmetje waarvan je denkt: wanneer ben jij gecastreerd..........
het merk is volgens mij, na nog 2 ochtenden dit enge mens te hebben bekeken (eng stemmetje ook trouwens) Calgonit, maar ja, wie verwacht iets anders van die toko...
mvrgr. Tinne
-
Calgoniet
Aha, bedoel je het zo!
Voor zover is zo'n reklame gezien heb zijn stemmetje en dame twee verschillende personen (kennelijk nagesynchroniseert).
Maar goed,
Het lijkt erop dat het wasblokje voor de vaatwasser met dat laagje eromheen zodat je het volgens de reclame overal kan dragen en meenemen dat juist dat laagje problemen oplevert.
Daar heb ik, zoals eerder geschreven, geen last van omdat ik huismerken gebrui die veel goedkoper zijn. Ook drie/vier-laags zijn en een afwas aflevert die er prima uitziet!
Nee, daarvoor heb ik dus geen vrouw voor nodig.
Nee, het bevalt mij best zo met de hond,deafwasmachine en een goed dekbed.
Grootvader
Aha, bedoel je het zo!
Voor zover is zo'n reklame gezien heb zijn stemmetje en dame twee verschillende personen (kennelijk nagesynchroniseert).
Maar goed,
Het lijkt erop dat het wasblokje voor de vaatwasser met dat laagje eromheen zodat je het volgens de reclame overal kan dragen en meenemen dat juist dat laagje problemen oplevert.
Daar heb ik, zoals eerder geschreven, geen last van omdat ik huismerken gebrui die veel goedkoper zijn. Ook drie/vier-laags zijn en een afwas aflevert die er prima uitziet!
Nee, daarvoor heb ik dus geen vrouw voor nodig.
Nee, het bevalt mij best zo met de hond,deafwasmachine en een goed dekbed.
Grootvader