De consumentenbond adviseert en geeft argumenten...
Vaak niet naar de werkelijkheid.
Vista lijkt net als alle voorgaande vernieuwingen in eerste instantie niet zo geslaagd.
Zeer hoge systeemeisen, "oude"hardware wordt zelden ondersteunt ect.
Niets nieuws eigenlijk.
Klopt, en in het begin komen er heus nog wel kinderziektes voor. En dat weet ook weer iedereen.
Wat een enorm gezever!
Met name de titel "boycot de consumentenbond" is zeer lachwekkend.
Is ook als spot bedoeld.
De consumentenbond kletst uit zijn nek en zegt tegen de consument:
"boycot Windows Vista!"
Vandaar dat ik "boycot de consumentenbond" genomen heb.
De consumentenbond denkt met een grote bek de wereld naar hun hand te zetten, en dat lukt dus niet.
De consumentenbond zou een gesprek voeren met Microsoft en had van te voren tegen Microsoft een grote bek, en het antwoord van Microsoft was:
"We voeren normaal een gesprek als volwassenen onder elkaar, of er komt geen gesprek!"
De consumentenbond kon dus geen normale gesprek met Microsoft voeren, en doordat die gesprekken mislukt waren (door die idiote houding van de consumentenbond zelf) roepen ze nu de consumenten op om Windows Vista te boycotten!!!
Daarnaast geeft de consumentenbond Microsoft overal de schuld van, terwijl dat vaak niet eens aan Microsoft ligt. Wel zeer gemakkelijk en goedkoop.
Daarintegen hou ik de acties van de consumentenbond al een tijdje in de gaten en zij hebben een zeer grote bek en kramen van alles uit, maar niet naar de werkelijkheid en realiteit.
Wij als computerleveranciers doen het in hun ogen nooit goed en wij bedonderen de boel toch maar altijd.
Wat dat betreft kwaakt de consumentenbond vaak over computerzaken als een kip zonder kop en vaak hebben zij het ook helemaal mis.
Tuurlijk is het niet verkeerd om de problemen die de consumenten ervaren in kaart te brengen, maar de oplossingen die zij heel vaak aandragen slaan vaak helemaal nergens op, en zijn vaak ook helemaal niet op de realiteit gebaseerd.
Neem nu die beveiliging:
De consumentenbond is van mening dat de beveiliging van computers en netwerken heel moeilijk is voor de consumenten.
Ben ik mee eens.
Echter zij vinden dat de providers en de computerleveranciers maar voor deze beveiliging moeten zorgen.
De provider hoeft dat helemaal niet. De provider heeft als taak om een verbinding van de consument met internet tot stand wordt gebracht en in stand blijft. Over de informatie die over die verbinding gaat horen zij niet mee te bemoeien.
Punt 2 is dat de consumenten zelf verantwoordelijk zijn voor de beveiliging van de computers en netwerken.
Ik zal altijd de computers zo veilig mogelijk maken en ook de diverse beveiligingsprogramma's installeren en de mensen uitleggen hoe die werken. Ik begeleidt dus die mensen.
Maar als die mensen het verdommen om die programma's te gebruiken, dan is het hun eigen verantwoordelijkheid.
En daar gaat het om.