De consumentenbond heeft zich nu helemaal belachelijk gemaakt.De Consumentenbond roept consumenten op Windows Vista te boycotten. Wanneer je een nieuwe computer gaat kopen is het volgens de bond beter om expliciet te vragen naar het besturingssysteem Windows XP. Nieuwe pc's zijn standaard voorzien van Vista, maar dat systeem zou veel klachten hebben opgeleverd.
De organisatie roept winkeliers op klanten die klachten hebben met Vista als gratis service XP aan te bieden. De Consumentenbond besloot vandaag tot deze oproep na een gesprek met Microsoft.
bron: trouw
Wat willen ze hiermee bereiken?
Alle problemen die er zijn, worden dus op Microsoft geschoven, terwijl dat vaak helemaal niet het geval is.
De consumentenbond is een instantie die niet opkomt voor de consumenten, maar altijd de fabrikanten en winkelieren in een kwaad daglicht stelt.
Door eerdere berichten van de consumentenbond is het heel duidelijk geworden dat de consumentenbond alleen maar tegen de schenen van Microsoft aan het schoppen is.
Door deze actie heeft de consumentenbond voor mij definitief afgedaan, en staan bij mij nu te boek als een zeer onbetrouwbare bond.
Een bond die wij kunnen missen als kiespijn.
De organisatie roept winkeliers op klanten die klachten hebben met Vista als gratis service XP aan te bieden.
Als een klant bij mij een laptop koopt en hij wilt terug naar XP, dan kan hij die kopen, en ik geef dus XP NIET gratis weg.
Ik heb al in de diverse posts aangegeven waar de problemen wel liggen.