| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Radiostilte bij Gr8gear.eu
Re: Radiostilte bij Gr8gear.eu
Voortaan ga ik eerst op een website googlen ipv gelijk bestellen en betalen, had ik dit maar eerder gelezen. Bij mij precies hetzelfde verhaal heb 11 juli 2008 bij gr8gear een bestelling geplaatst twv €61.90 ovv GG000771þ..
Op de site staat dat als de levering langer dan 30 dagen duurt er contact met je gezocht wordt, tot zover niks!! Daarnaast op 2 mail + bericht via de site geen reactie gehad, dus idd radiostilte...
Hoop dat ik nog verrast wordt 1 deze dagen anders wordt het ook aangifte!
Stefan
Op de site staat dat als de levering langer dan 30 dagen duurt er contact met je gezocht wordt, tot zover niks!! Daarnaast op 2 mail + bericht via de site geen reactie gehad, dus idd radiostilte...
Hoop dat ik nog verrast wordt 1 deze dagen anders wordt het ook aangifte!
Stefan
idem dito!
hallo allemaal.
Ik ben dus niet de enige die zijn eigen bedonderd voelt.
Ik heb ook een bestelling gedaan op 12 aug.2008 en ook nog steeds niks ontvangen.
En ik ben ook steeds na die gasten aan het mailen maar hoor niks.
Dus het zijn in mijn ogen grote oplichters.
Maar ik blijf wachten en mailen tot dat ik wat hoor.
Groetjes maanvis.
Ik ben dus niet de enige die zijn eigen bedonderd voelt.
Ik heb ook een bestelling gedaan op 12 aug.2008 en ook nog steeds niks ontvangen.
En ik ben ook steeds na die gasten aan het mailen maar hoor niks.
Dus het zijn in mijn ogen grote oplichters.
Maar ik blijf wachten en mailen tot dat ik wat hoor.
Groetjes maanvis.
Op 24 augustus 2008 heb ik een bestelling gedaan, deze is nog niet geleverd.
Ik wil iedereen die iets besteld en betaald heeft bij gr8gear.eu adviseren om aangifte te doen bij de politie. Dan kan er mogelijk strafrechtelijk wat aan gedaan worden!
Ik bedoel natuurlijk iedereen die wat besteld en betaald heeft maar nooit iets heeft ontvangen! ( lees net terug wat ik op het forum heb gezet maar staat er niet echt duidelijk...)
Eind augustus ben ik opgelicht door GR8 GEAR.eu voor € 76,00
Het postadres AAK 49 - 9981 EK UITHUIZEN geeft via Google een garagebedrijf en een klusbedrijf aan!! Onderwereld??
Morgen ga ik aangifte bij de politie doen.
Het postadres AAK 49 - 9981 EK UITHUIZEN geeft via Google een garagebedrijf en een klusbedrijf aan!! Onderwereld??
Morgen ga ik aangifte bij de politie doen.
jaja ik ben ook opgelicht ik verneem niks van hun.
heb een bestelling gedaan 31,95 maar niks ontvangen.
diegene die wat ontvangen heeft heb je geen retour adres waar ik een aangetekend schrijven kan naar toe sturen?
hun bank rek nr is 56.19.26.662 bij de abn amro
gr8gear europe ltd
aak49 - 9981 EK UITHUIZEN
kvk0201563
mijn bestalling was GG000822
als die al zolang bekend is waarom is die site dan nog niet verwijdered dit is al maanden bezig en er is niks gedaan :S
heb een bestelling gedaan 31,95 maar niks ontvangen.
diegene die wat ontvangen heeft heb je geen retour adres waar ik een aangetekend schrijven kan naar toe sturen?
hun bank rek nr is 56.19.26.662 bij de abn amro
gr8gear europe ltd
aak49 - 9981 EK UITHUIZEN
kvk0201563
mijn bestalling was GG000822
als die al zolang bekend is waarom is die site dan nog niet verwijdered dit is al maanden bezig en er is niks gedaan :S
oja zaterdag ga ik aangift doen
Dag mensen,
Ik heb zelf al eerder een bericht geplaatst dat ik ook opgelicht ben door gr8gear.eu. Onderhand zijn wij 3 maanden verder en ik heb nog steeds niks ontvangen, maar daarnaast staat de website nog steeds online, hier sta ik heel erg van te kijken!
Dit betekent dat dit bedrijf gewoon doorgaat met zijn illegale praktijken en er nog steeds mensen opgelicht worden!!
Iemand al meer informatie over de vorderingen van zijn aangifte?
Ik heb zelf al eerder een bericht geplaatst dat ik ook opgelicht ben door gr8gear.eu. Onderhand zijn wij 3 maanden verder en ik heb nog steeds niks ontvangen, maar daarnaast staat de website nog steeds online, hier sta ik heel erg van te kijken!
Dit betekent dat dit bedrijf gewoon doorgaat met zijn illegale praktijken en er nog steeds mensen opgelicht worden!!
Iemand al meer informatie over de vorderingen van zijn aangifte?
We zijn met zijn alle opgelicht door dit bedrijf.
En ik denk dat er nog vele zullen volgen als er niet iets aan gedaan word.
Misschien kunnen we alle samen aangifte doen.
Of massaal mailen naar TROS OPGELICHT misschien dat die er enige zendtijd aan willen besteden.
RADAR doet er in elk geval niets aan.
Helemaal mee eens! Ik heb een mail gestuurd naar Tros opgelicht, met een kort verhaal wat er gebeurd is en dat er meerdere slachtoffers zijn.
Dit graag allemaal doen, want meerdere emails maakt natuurlijk meer indruk dan alleen een berichtje van mij...
Dit graag allemaal doen, want meerdere emails maakt natuurlijk meer indruk dan alleen een berichtje van mij...
Voor 200 euro vorige maand aan spullen besteld, op de dag van vandaag niks ontvangen. Zowel de goederen, als een reactie op mijn emails.
Heeft er iemand misschien een normaal email adres van hem? Op de website kom ik alleen een contact formulier tegen.
En is er al eens iemand langs het adres gereden?
Heeft er iemand misschien een normaal email adres van hem? Op de website kom ik alleen een contact formulier tegen.
En is er al eens iemand langs het adres gereden?
Niet langsgereden alleen op Google Earth gekeken en dat ziet er niet betrouwbaar uit..
Daarnaast heb ik gereageerd via het formulier op de website en via het emailadres waarop ik de factuur op mijn email had ontvangen (sales @ gr8gear.eu).... op beide krijg ik geen reactie!
Daarnaast heb ik gereageerd via het formulier op de website en via het emailadres waarop ik de factuur op mijn email had ontvangen (sales @ gr8gear.eu).... op beide krijg ik geen reactie!
Als iedereen nou melding doet bij Tros - www.opgelicht.nl dan komen we verder!!
Om het wat gemakkelijker voor jullie te maken:
http://forum.opgelicht.nl/viewtopic.php?t=2162
http://forum.opgelicht.nl/viewtopic.php?t=2162
Ik heb deze zaak gemeld bij www.internetoplichting.nl , trefwoord gr8gear.
Het kamer van koophandel nummer van gr8gear is 02101563 volgens de kamer van koophandel site, op de proforma factuur die gr8gear indertijd aan mij verstuurd heeft staat echter 0201563.
Is er al iemand die aangifte heeft gedaan bij de politie?
Iedereen moet aangifte doen bij de politie!!!!!! Hoemeer hoe beter!!
Heb ik dus gedaan.
Heb ik dus gedaan.