LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Greeploos zonder greep

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Greeploos zonder greep

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

@ rossi 460, uw verhaal klopt. van Diessen heeft als voordeel dat zij vrijwel alle meubelen zelf maken. Ook rekenen zij nette, netto, prijzen voor apparatuur.

joan vasconcellos
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2012 03:37

Re: Greeploos zonder greep

Ongelezen bericht door joan vasconcellos »

Ik heb in mei een nieuwe keuken nodig en heb e.e.a. vergeleken.
In Tilburg is een nieuw zaakje geopend met een hele aparte aanpak. Zaakje heet undici keukens.
Zij hebben een keuken in hun assortiment, greeploos met ECHTE laden, geen deuren met een greeploze laden-look zoals die van kvik.
Een zeer keurige behandeling en zelfs op de website zijn ze eerlijk. Prijzen zijn inclusief ALLES!
Zelfs de installatie.
Er staat een strak, greeploos wit eiland uitgestald met een composiet blad en een mooie spoelbak.
Ook heeft het eiland dikke stollen aan weerszijden.
De prijs was nog geen 3500 eur. voor het eiland. Mij is ook verteld dat maatwerk slechts voor meerwerk in rekening wordt gebracht en niet voor apart ontwerp.
Oh ja, de fronten waren uitgevoerd in lak en niet in dat "plastic" folie.
Op de site wordt er een prijs geboden van 8000 eur, maar dat was voor eiland met een kastenwand en apparatuur.

Fauser
Berichten: 66
Lid geworden op: 21 jan 2011 09:48

Re: Greeploos zonder greep

Ongelezen bericht door Fauser »

Ietwat oude topic...
Wacht even.... er bestaat greeploos of helemaal niets. Semi-greeploos is een kreet en er wordt vaak meebedoeld een al dan niet meegespoten greeplijst op een front. Maar dat is dus niet greeploos.
De Quattro keuken waar u doelt is dus inderdaad greeploos.
Een zeer keurige behandeling en zelfs op de website zijn ze eerlijk. Prijzen zijn inclusief ALLES!
Zelfs de installatie.
De website vermeld montage, geen installatie. Montage = het monteren van meubels. Installatie = loodgieterswerk en het aansluiten daarvan. Dit wordt expliciet niet genoemd.
Mij is ook verteld dat maatwerk slechts voor meerwerk in rekening wordt gebracht en niet voor apart ontwerp.
Deze zin begrijp ik niet, verklaar u nader. Maatwerk voor meerwerk in rekening gebracht ?
Oh ja, de fronten waren uitgevoerd in lak en niet in dat "plastic" folie.
Volgens mij zie ik ABS kanten op deze fronten zitten. Meestal wordt MDF gebruikt als ondergrond voor spuitwerk en dit is prima af te ronden... Maar kan wezen dat ik wat over het hoofd zie.

Gesloten