Re: Sony Laptop - Defect Scherm. Wat te doen??
Geplaatst: 27 mei 2009 00:30
Dat het product dan ondeugelijk was, is duidelijk.De Winkel kan dan wel "genaaid" zijn... maar NIET door de klant, die zelf benadeeld was!!... Sony schijnt daar de laatste tijd een sport van te maken! (ook gezien de Playstation 3 ellende!)
Maar de winkelier heeft je dan niet bewust een ondeugelijk product geleverd, dat is dan wel de fabrikant geweest.
Dus is het onredelijk dat dan de winkelier aan de boom wordt geknoopt.
Het enige wat ik ermee wil zeggen dat de keten niet eindigd bij de winkelier, maar bij de fabrikant.
De degene die hier fouten maakt is de fabrikant, dan moet niet eerst de winkelier juridisch worden vervolgd en als die winkelier veroordeeld is, dat hij dan vervolgens de fabrikant juridisch moet vervolgen.
Vervolg dan gelijk de fabrikant en laat dan de consument en de winkelier er buiten.
Wie zegt dat dan?de consument heeft niks re maken met de fabrikant.
Noch in de Europese richtlijn als noch in de wetboeken staat NIET dat de consument totaal niks met de fabrikant te maken heeft.
Dat verzin jij zelf, dus als jij mij beschuldigd: de pot verwijt de ketel.....
Meer zeg ik er niet over.