LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
D2Freak30
Berichten: 307
Lid geworden op: 24 feb 2009 13:35

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

quantas01 schreef:Bij deze heb jij een waarschuwing aan je broek hangen door herhaaldelijk mijn Erwin te blijven noemen terwijl ik zo niet heet.

Je bemoeit je overal mee maar je weet niet eens waarop je reageert.
Les 1 lees eerst het verhaal en reageer dan.

Maar ja anderen hebben je vriendje ook al gewezen op zijn gehuil dat nergens op gebaseerd is
Waarschuwing van wie Erwin? Zoveel anderen hebben jou al gewezen op je nodeloze gezeur, je niet onderbouwde argumenten, je verzonnen verhaaltjes, je "vrienden" die inside informatie geven en die toevallig altijd bij het bedrijf werken waar het om gaat, je opzettelijk kwetsen van andere mensen enz enz....

Dus hou eerst je grote mond, dan praten we verder.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door jlthkoch »

quantas01 schreef:Jij loopt echt met een plank voor je kop he.
Als jij klachten leest zijn al die klachten waar nou ik zal je uit de droom helpen dat is niet zo.

En nu begin je weer over beloofde snelheid maar dat is de max haalbare snelheid verder niks.
Kan wel raar klinken en het zal ook vaak wel goed gaan, maar vaak gaat het ook niet goed en er is niet echt zicht op verbetering.
Dus als het bij jou fout gaat gaat het bij de meeste mensen fout, immers alles wat je leest is gewoon waar.

Jij gelooft nog echt in SPROOKJES volgens mij.

Ik denk ook eerder dat jouw probleem 1 aan je grote mond ligt door de schuld alleen bij Ziggo te leggen, zoals je hier praat en je doet dat ook tegen Ziggo zou ik ook de telefoon erop gooien.
Alleen denk ik eerder dat de fout in jouw huis gezocht moet worden en met name in de aansluiting en je pc.
Je kan wel bijdehand proberen te doen, maar degene die een plaat voor zijn kop heeft dat ben jij zelf. Het is algemeen bekend dat er zeer veel klachtenzijn over Ziggo en ze zijn dan ook niet voor niets al meerdere keren ter sprake geweest in (onder andere) Radar.
Bij mij is het (meerdere keren) fout gegaan bij Ziggo en ik ben lang niet de enige, verder ben ik altijd netjes en correct geweest tegenover Ziggo, maar op een gegeven moment is de maat vol en zeg ik (zoals zovelen) op.
Degene met de grote mond ben jij, maar dat neemt niet weg dat er zeer veel klachten zijn over Ziggo en die gaan dus grotendeels niet over de snelheid, dus heeft met een aansluiting of een P al helemaal niets te maken.
Jij bent waarschijnlijk zo'n simpele waar het toevallig wel goed bij gaat en dan vervolgens ligt het aan de anderen (en niet aan Ziggo) als het bij hen niet goed gaat.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door jlthkoch »

quantas01 schreef:Bij deze heb jij een waarschuwing aan je broek hangen door herhaaldelijk mijn Erwin te blijven noemen terwijl ik zo niet heet.
Nou, dat is wel een hele erge straf. Een waarschuwing van quantas/ Erwin.
Ik zie al dat je ook al tegenover anderen al erg brutaal bent geweest.
Je hebt voor een beginneling op dit forum al een behoorlijke reputatie opgebouwd, vooral zo doorgaan, dan weet ik wel wie er binnenkort een waarschuwing (maar dan van de beheerder van dit forum) kan verwachten..........

Je moet nog een hoop leren, knul!
Laatst gewijzigd door jlthkoch op 30 nov 2009 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.

quantas01
Berichten: 409
Lid geworden op: 07 nov 2009 16:37

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door quantas01 »

Nogmaals er zijn veel klachten zoals bij elke provider simpel zat.
Alleen 99% van die klachten ligt dus wel degelijk bij de consument zelf.

Alleen daar hoor je Radar niet over die vinden elk telefoontje een klacht.
Net als die vrouw die 20x belde omdat haar muis niet werkte.

Dat zijn praktijkvoorbeelden helaas, dus dat soort haal er dat eens af en dan houd je een percentage over wat daadwerkelijk echte klachten zijn en dan kom je veel lager uit dan dat je Radar etc mag geloven

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door jlthkoch »

quantas01 schreef:Nogmaals er zijn veel klachten zoals bij elke provider simpel zat.
Alleen 99% van die klachten ligt dus wel degelijk bij de consument zelf.

Alleen daar hoor je Radar niet over die vinden elk telefoontje een klacht.
Net als die vrouw die 20x belde omdat haar muis niet werkte.

Dat zijn praktijkvoorbeelden helaas, dus dat soort haal er dat eens af en dan houd je een percentage over wat daadwerkelijk echte klachten zijn en dan kom je veel lager uit dan dat je Radar etc mag geloven
Ziggo springt er in negatieve zin uit qua klachten.
Dat 99 % van de klachten aan de consument zou liggen dat verzin je ter plekke, als je de moeite had genomen om de klachten over Ziggo eens door te lezen, dan had je ook geweten dat dit onzin is. (Of er moeten toevallig wel opeens heel veel mensen spontaan een fantasieverhaal over Ziggo op lopen hangen, niet alleen hier, maar ook op TV dus)
Een klacht over een muis wordt door niemand Ziggo aangerekend, klachten over de vaak zeer slechte service (en het niet willen verbeteren daarvan) wel.

zegjijhetmaar-
Berichten: 184
Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door zegjijhetmaar- »

Het is idd jammer dat er niet veel mensen met echte kennis op de klantenservice werken van Ziggo maar dat is toch overal zo ! Of je nu de bank- een zorgverzekeraar KPN of een andere provider of instelling belt ze sturen je allemaal van de muur naar het kastje.

Dat zijn klachten die je van veel mensen hoort toch 8)

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door jlthkoch »

zegjijhetmaar- schreef:Het is idd jammer dat er niet veel mensen met echte kennis op de klantenservice werken van Ziggo maar dat is toch overal zo ! Of je nu de bank- een zorgverzekeraar KPN of een andere provider of instelling belt ze sturen je allemaal van de muur naar het kastje.

Dat zijn klachten die je van veel mensen hoort toch 8)
Dat is inderdaad jammer, daarnaast klopt de (financiële) administratie van Ziggo niet, is men niet altijd sneller dan ADSL (zoals men wil doen geloven).......
Over die andere bedrijven zijn inderdaad ook (veel klachten) maar de hoeveelheid klachten over Ziggo is enorm, bovendien zie je de zelfde (soort) klachten steeds terugkomen.
Ziggo is vaak negatief in het nieuws (geweest) en ik neem aan dat dat wel een reden zal hebben, er is kennelijk echt wel iets mis bij Ziggo.

zegjijhetmaar-
Berichten: 184
Lid geworden op: 24 jul 2009 19:19

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door zegjijhetmaar- »

Ziggo had mijn telefoon abbonnement opgezegd bij KPN per 20-08-09 toen kreeg ik een brief van KPN dat ik 14,40 euro te veel had betaald, nu zeggen ze dat dat een vergissing is ik bedoel maar ! Terwijl je 2 maanden vooruit moet betalen.

P.S. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en niet andersom natuurlijk, zoals vermeldt in mijn vorige posting :lol:

quantas01
Berichten: 409
Lid geworden op: 07 nov 2009 16:37

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door quantas01 »

Nee ventje maak eens een dag callcenter mee zou ik zeggen.
Ik heb er een kennis werken en die verhalen komen niet uit de lucht vallen.

En ja elk telefoontje wordt geregistreerd als klacht/storing en daar gaat radar ook vanuit.

Dat een callcentre bot kan reageren is niet netjes wel begrijpelijk als je hoort wat men allemaal toegewenst krijgt.

Vergeet niet dat die mensen ook opdrachten krijgen om het zo op te lossen het is immers hun werk.

sanmarko
Berichten: 45
Lid geworden op: 25 nov 2009 22:10

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door sanmarko »

quantas01 schreef:Nee ventje maak eens een dag callcenter mee zou ik zeggen.
Ik heb er een kennis werken en die verhalen komen niet uit de lucht vallen.

En ja elk telefoontje wordt geregistreerd als klacht/storing en daar gaat radar ook vanuit.

Dat een callcentre bot kan reageren is niet netjes wel begrijpelijk als je hoort wat men allemaal toegewenst krijgt.

Vergeet niet dat die mensen ook opdrachten krijgen om het zo op te lossen het is immers hun werk.
Hier beginnen we weer 'ik heb er een kennis werken'. Dat komt in vele berichten terug van Q.

Ik zelf heb TV en internet van KPN totaal geen problemen mee. Mijn ouders hebben dat van ziggo ook geen problemen mee. Er zijn ook genoeg mensen die er wel tevreden over zijn. Neemt niet weg dat er nog meer mensen zijn met klachten. En als diegene het nou niet steeds afschuiven op de consument zelf. Volgens de mensen die tevreden zijn, kunnen zij zich niet voorstellen omdat ze zelf zo goed behandeld zijn. Er staan idd niet voor niets zoveel klachten op het forum over ziggo. Met de vraag of het waar is. Ja ik denk het wel anders zouden er niet zoveel klachten zijn.

quantas01
Berichten: 409
Lid geworden op: 07 nov 2009 16:37

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door quantas01 »

Ja jij kent alleen je eigen waarheid en verder niks.

Als je wat levenservaring had, wist je wel beter.
En ja ik ken veel mensen, en ik ben heus niet de enige die erg veel mensen kent.

Alleen zul jij dat nooit hebben omdat je remy alleen op de wereld bent schijnbaar en compleet wereldvreemd.

Bij elke provider gaat wat mis, maar als jij leest op internet dat adsl sneller is dan kabel dan is dat bij jou ook zo want die mensen zeggen dat.

Ik zou zeggen droom lekker verder in je stulpje misschien word je nog ooit wat slimmer en volg je niet de kudde die het allemaal zo goed weten.

Ik weet wat de praktijk uitwijst en die zegt duidelijk wat anders dan heel die forums bij elkaar.

sanmarko
Berichten: 45
Lid geworden op: 25 nov 2009 22:10

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door sanmarko »

Ik denk dat diegene alleen zijn eigen waarheid kent jij bent. Overal verstand van. Alleen komt er geen zinnig woord uit. Niet dat er bij mij altijd zinnig woord uitkomt(denk ik ben je alvast voor).

Dat je niet de enige bent die veel mensen kent geen idee ik ken je niet haha. Maar het is juist wel heel toevallig dat net juist een van die mensen het wel eens hebben meegemaakt.

Tja dan even over dat remy gedeelte. Wat zou ik daar nou eens opzeggen. Aan de berichten te zien die je sinds je aanmelding hebt gepost. Ja ik zou zeggen wie hier nu de remy is.

En waarom ik hier zoveel ben. Ben 5 week geleden geopereerd. Loop op krukken en hele dagen werken is nog te vermoeiend. Dus werk een paar uur per dag. Voor de rest. Het is gewoon te zwaar om er even uit te gaan na het werk. Vast en zeker zal je me niet geloven. Geen probleem stuur je zo de dagopname brief via de mail naar je toe.

quantas01
Berichten: 409
Lid geworden op: 07 nov 2009 16:37

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door quantas01 »

En waarom ik hier zoveel ben. Ben 5 week geleden geopereerd. Loop op krukken en hele dagen werken is nog te vermoeiend. Dus werk een paar uur per dag. Voor de rest. Het is gewoon te zwaar om er even uit te gaan na het werk. Vast en zeker zal je me niet geloven. Geen probleem stuur je zo de dagopname brief via de mail naar je toe.
Das minder ik wens je sterkte.
Waarom zou ik je niet geloven ik zie aan het posten el of iemand de waarheid verteld.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door jlthkoch »

quantas01 schreef:Ja jij kent alleen je eigen waarheid en verder niks.

Als je wat levenservaring had, wist je wel beter.
En ja ik ken veel mensen, en ik ben heus niet de enige die erg veel mensen kent.

Alleen zul jij dat nooit hebben omdat je remy alleen op de wereld bent schijnbaar en compleet wereldvreemd.

Bij elke provider gaat wat mis, maar als jij leest op internet dat adsl sneller is dan kabel dan is dat bij jou ook zo want die mensen zeggen dat.

Ik zou zeggen droom lekker verder in je stulpje misschien word je nog ooit wat slimmer en volg je niet de kudde die het allemaal zo goed weten.

Ik weet wat de praktijk uitwijst en die zegt duidelijk wat anders dan heel die forums bij elkaar.
Grappig zoals je de zaken probeert om te draaien...........
Wie is hier nu degene die tegen alle negatieve verhalen in loopt te verkondigen dat er niets aan de hand is? Je probeert de zaken wel aardig om te draaien, het zal je alleen niet lukken.
Die stoere verhaaltjes over al die mensen die je kent en alle ervaringen die jij hebt die kennen we zo langzamerhand wel en maakt je erg ongeloofwaardig. Die praktijk van jou die kennen we wel, je leeft totaal niet in de werkelijkheid.
Ik spreek uit mijn ervaring dat ADSL niet altijd sneller is dan de kabel, gewoon even goed lezen.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door jlthkoch »

quantas01 schreef:
En waarom ik hier zoveel ben. Ben 5 week geleden geopereerd. Loop op krukken en hele dagen werken is nog te vermoeiend. Dus werk een paar uur per dag. Voor de rest. Het is gewoon te zwaar om er even uit te gaan na het werk. Vast en zeker zal je me niet geloven. Geen probleem stuur je zo de dagopname brief via de mail naar je toe.
Das minder ik wens je sterkte.
Waarom zou ik je niet geloven ik zie aan het posten el of iemand de waarheid verteld.
Ja hoor, je staat echt buiten de werkelijkheid.
Meneertje zal wel even aan het posten kunnen zien of iemand de waarheid verteld, ook al ervaring mee zeker? :lol:

D2Freak30
Berichten: 307
Lid geworden op: 24 feb 2009 13:35

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

quantas01 schreef:90% van de klagers heeft idd zelf de problemen op zijn pc hangen spyware etc maak het dagelijks mee.

Vanmiddag spoedklus Ziggo werkte maar half en het was een ... provider en noem maar op.
Klant had een nieuwe modem en in het begin was de snelheid ok maar nu al 2 weken duurde het minuten lang om een website te openen.

Ben geweest heb maar liefst 678 virussen verwijderd en dan praat ik nog niet over de 7GB aan spyware en rotzooi.

En warempel alles werkte weer supersnel.

Bovenstaande vb is het grootste deel van de problemen maar nee het ligt bij de provider.
Maar er zijn zoveel klachten ja dat klopt, maar hoeveel daarvan zijn daadwerkelijk klachten die aan Ziggo te wijten zijn een heel klein deel.

Miljoenen klanten kunnen een hoop klachten op internet zetten maar het leuke is de fout die bij hunzelf ligt zal men niet toegeven het is immers makkelijker de provider de schuld te geven.
Ik vind het ten eerste al heel erg dat een klant van jou zoveel troep op zijn bak heeft. Had je dat niet beter kunnen beveiligen? Zal ie blij mee zijn.

Ook grappig dat je een oordeel kunt vellen over het gros van de problemen, maar je hebt vast een vrindje bij Ziggo zitten die je dat verteld heeft of niet?

Vaak zie je dat de klachten bij Ziggo of een andere provider niet altijd gaan over de geleverde diensten, maar veel meer over de administratie (of het gebrek hieraan). Ook een fout van de klant? [sarcasme]Denk t toch wel of niet Quantas? [/sarcasme]

D2Freak30
Berichten: 307
Lid geworden op: 24 feb 2009 13:35

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

quantas01 schreef:Ja jij kent alleen je eigen waarheid en verder niks.
Lol! en dat durf jij te zeggen?
quantas01 schreef:Als je wat levenservaring had, wist je wel beter.
En ja ik ken veel mensen, en ik ben heus niet de enige die erg veel mensen kent.
We zijn niet allemaal 50 plussers Erwin. Bovendien, jou levenservaring berust op fantasie en het grote duimzuigen!
quantas01 schreef:Ik zou zeggen droom lekker verder in je stulpje misschien word je nog ooit wat slimmer en volg je niet de kudde die het allemaal zo goed weten.

Ik weet wat de praktijk uitwijst en die zegt duidelijk wat anders dan heel die forums bij elkaar.
Jou praktijk? Van een hobbybobbedrijfje zonder website o.i.d. neem ik niets aan. Kom met bewijzen en niet met verhalen "van horen zeggen". Onderbouwen kun je niet, beargumenteren ook niet. Je kletst uit je nek.

quantas01
Berichten: 409
Lid geworden op: 07 nov 2009 16:37

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door quantas01 »

Hobby bedrijfje hoor de uitkeringstrekker weer eens blaatten als een kip zonder kop.
Ik vind het ten eerste al heel erg dat een klant van jou zoveel troep op zijn bak heeft. Had je dat niet beter kunnen beveiligen? Zal ie blij mee zijn.
Weer een aanname die je uit je duim zuigt.
Elke klant waar ik naar toe ga is mijn klant naderhand heel erg simpel.

Bij deze was ik nog nooit geweest dus je beschuldigd mij hier alweer van iets waar je 0,0 verstand van hebt.

D2Freak30
Berichten: 307
Lid geworden op: 24 feb 2009 13:35

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

quantas01 schreef:Hobby bedrijfje hoor de uitkeringstrekker weer eens blaatten als een kip zonder kop.
Ik vind het ten eerste al heel erg dat een klant van jou zoveel troep op zijn bak heeft. Had je dat niet beter kunnen beveiligen? Zal ie blij mee zijn.
Weer een aanname die je uit je duim zuigt.
Elke klant waar ik naar toe ga is mijn klant naderhand heel erg simpel.

Bij deze was ik nog nooit geweest dus je beschuldigd mij hier alweer van iets waar je 0,0 verstand van hebt.
Zie je nu hoe vervelend aannames zijn? Door je eigen aannames krijg jij steeds van deze reacties. Ik ben niet de enige hier die jou manier van discussieren niet op prijs stelt. Misschien dat je het nu eindelijk eens in je botte hoofdje krijgt, maar ik vrees dat je ego in de weg zit.

poisonic
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:25

Re: Ziggo klantenservice kan niet lezen!

Ongelezen bericht door poisonic »

Eeeeehm ga eens de prive berichten uit testen ofzo :P
het lijkt nu wel een discussie die alleen maar over quotes gaat :P
oftewel we zijn met zijn allen het oorspronkelijke draadje vergeten of te wel
keep it ontopic not offtopic (nou wil ik niet zeggen dat ik altijd het juist ben)
:mrgreen:

Gesloten