LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] direct meubelen

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
16again
Berichten: 16208
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: direct meubelen

Ongelezen bericht door 16again »

Mag Directmeubel dit zomaar doen
Directmeubel stelt de klant vooraf op de hoogte: Netjes!
Directmeubel biedt tijdelijk leenbank aan: Netjes!
en dat is dus bijna 6 maanden...
Ook dit is uit verband gerukt. Nieuwe levertijd is 11 weken later dan overeengekomen.

Je kan overwegen om de koop te ontbinden (kosteloos!), omdat directmeubel levertijd niet na kan komen.

michaelr
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 jul 2010 05:44

Re: direct meubelen

Ongelezen bericht door michaelr »

niet overwegen gewoon overeenkomst beëindigen....het word alleen maar een teleurstelling

consument666
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mei 2009 22:10

Re: direct meubelen

Ongelezen bericht door consument666 »

Beste mede-consumenten op trosradar.nl,

Ik woon zelf op 1,5 kilometer afstand van Direct meubel en voor mij is het heel makkelijk om af en toe een kijkje te nemen voor de OP=OP aanbiedingen.

Mijn vraag is of deze zaak nog meer op hun geweten heeft staan naast de klachten dat hun website (vaak) niet overeenkomt met de realiteit op lokatie zelf, wat tot onnodig reizen leidt.

Ik zoek namelijk goedkope artikelen voor mijn kamer en ik hoef er maar 4 jaar mee te leven (u raad het al... vast een student).

Met vriendelijke groeten,

Consument666

consument666
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 mei 2009 22:10

Re: direct meubelen

Ongelezen bericht door consument666 »

Als toevoeging,

Op hun website vertellen zij dat ze failliet zijn en dat er nu een opheffingsuitverkoop plaats vindt. Wel vreemd als je in begin 2010 nog berichten eruit gooit dat je ruim 300 klanten per maand hebt.

aapje12
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 aug 2010 12:58

Re: direct meubelen

Ongelezen bericht door aapje12 »

"Ten eerste willen wij graag het misverstand dat blijkbaar bestaat over een samenwerking tussen ons en Direct Meubel uit de wereld helpen.
Het betreft hier twee verschillende bedrijven, met verschillende eigenaren. Het enige dat wij met Direct meubel van doen hebben is dat wij beiden zaken doen met dezelfde transporteur en dat wij, evenals enkele andere bedrijven, af en toe restantpartijen en/of geannuleerde orders aan Direct Meubel verkopen. Echter op bestuurstechnisch niveau hebben wij geen enkele connectie met deze firma.
"
Verschillende eigenaren??? ja op papier misschien haha maar niet in de praktijk...gaat allemaal naar 1 persoon toe.
Directmeubel heeft dezelfde eigennaar als meubelmarkt en garantiemeubel en mammoet wonen en slapen waren ook van deze meneer.
Spullen die over zijn gaan naar Directmeubel zonder extra kosten (maar ook nieuwe spullen) en meubitrans is gewoon het hoofdkantoor van dit allemaal waar nu meubelmarkt boven zit.
Geen onzin verhalen en leugens plaatsen aub daar schiet u toch niets mee op en krijgt u geen nieuwe klanten van.
busjes zijn allemaal hetzelfde alleen opnieuw gestickerd (handig kentekens opschrijven )
Mensen koop nooit bij dit bedrijf tuurlijk gaan dingen ook goed maar meerendeel gaat fout.
Folderprijzen kloppen nooit je krijgt altijd iets anders aangesmeert en bij directmeubel staan wel meubels goedkoop maar dat zijn andere meubels dan in de folder !!!
Wij hebben daar spullen gekocht en dat ging op een paar kleine dingen na goed, echter zijn wij uitzondering op deze regel aangezien het bij 4 van onze vrienden fout ging (met zn 5e tegelijk gekocht).

Failliet van directmeubel staat al meer dan 2 jaar als het al niet langer is in de winkel en op de website dus?? en je kan er wel bestellen beetje raar nietwaar als je failliet bent.

Chantal87
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 sep 2010 19:17

Re: direct meubelen

Ongelezen bericht door Chantal87 »

@ Marije
Ik ben bekend met direct meubelen ,
koop daar als je blieft niks want als je voor iets komt hebben ze het toch nooit en smeren ze je een duurdere bank aan .
ik ben daar zelf ook een aanral keer geweest voor een bank en 4 keuken stoelen maar steeds was die bank net verkocht ( niet dus want ze hadden hem gewoon niet voor die prijs )
ik heb daar uit eindenlijk een bank gekocht en 4 keuken stoelen .
een maal thuis aangekomen blijkt het dat er 1 keuken stoel kapot is dat hij helen maal los is je kon er geen eens op zitten ,en dat mijn lerebankstel aan de achter kant gescheurd is heb het daar niet gezien want ze hebben hem heel snel in folie ingepakt zo dat ik het dus niet kon zien ,
Ik heb daar dus over gebeld en ze zouden iemand langs stuuren die dat wel netjes zou kunnen maken nou ik ben nu ongeveer een half jaar verder en er is nu nog niemand geweest .
ik heb een bankstel gekocht met relax ik wilde dus lkkr op me bank gaan zitten met me relax stand blijkt dat het aan de zei kant ook kapot is . en niet aan 1 kant maar aan alle kanten die om hoog kunnen .

BIJ DEZE KOOP NOOIT EEN BANK BIJ DIRECT MEUBEL !!!!
het zijn gewoon oplichters

Groetjes Chantal

Direct Meubel
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 nov 2009 14:37

Re: direct meubelen

Ongelezen bericht door Direct Meubel »

Geachte Valkenburg,

Bij deze willen wij graag reageren op uw geplaatste teksten.

Betreffende de uitlopende levertijd van de door Valkenburg aangekochte artikelen, moeten wij inderdaad erkennen dat wij in verband de weersomstandigheden in Azië en het hieruit voortkomende gebrek aan elektriciteit in de industriële sector, ons genoodzaakt zagen een aantal van onze klanten op de hoogte te stellen van een uitlopende levertijd. Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste, maar zoals elke meubelzaak steeds afhankelijk is van derden, denk aan fabrikanten en hun toeleveranciers, transporteurs en groothandelaren, zijn wij dit ook. Om deze reden zijn wij dan ook niet in staat om het productieproces in dit geval op enigerlei wijze te bespoedigen. Wij geven u daarom de keuze voor een tijdelijk bankstel, een herkeuze voor een sneller leverbaar bankstel of eventueel ontbinding van de overeenkomst. Zoals ook al door 16again aangegeven, is dit qua klantvriendelijkheid het hoogst haalbare. In de brief hebben wij u zeer gedetailleerd de situatie beschreven en om uw begrip gevraagd. Wij begrijpen uw teleurstelling, maar kunnen u enkel aanbieden wat binnen onze mogelijkheden ligt en u netjes op de hoogte houden. Wij zijn van mening dat wij dit op deze manier ook doen. Mocht u op onze manier van aanpak aanvullingen hebben, vragen wij u deze te melden via [email protected].

Zoals reeds eerder gebleken is, is de deelname aan dit forum van michaelr weinig serieus te noemen. Een bedrijf voor “oplichters” uitmaken, wanneer het door externe omstandigheden niet in staat is op tijd te leveren en vervolgens haar klanten alle mogelijke opties biedt (inclusief geld retourneren) is een totaal ongefundeerde uitlating van ongegronde frustratie en een schreeuw naar aandacht met als doel een negatieve tendens te veroorzaken onder serieuze forumbezoekers. Dit is niet het doel van dit platform en wij zullen bij vergelijkbare vervolgreacties de redactie van dit forum inlichten.
Wij mogen u mededelen dat wij landelijk ten opzichte van onze concurrenten een zeer laag foutpercentage hebben verworven en het komt dus zeer onnozel over om bij een uitlopende levertijd te roepen dat “de kleur dan wel niet goed zal zijn”. Logischerwijs achten wij het onnodig om hier verder op in te gaan en hopen dat michaelr er zelf voor kiest om serieus te reageren of helemaal niet meer te reageren.

Met vriendelijke groet,

Direct Meubel

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: direct meubelen

Ongelezen bericht door poespas »

Zo te lezen is Michael niet de enige die negatief over jullie is :roll:

aapje12
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 aug 2010 12:58

Re: direct meubelen

Ongelezen bericht door aapje12 »

Directmeubel ...
Michaelr heeft gewoon gelijk jullie zijn niet eerlijk naar klanten toe.
Weersomstandigheden is onzin.
Waarom kunnen andere bedrijven dan wel leveren?
Buiten dat is het toch wel erg frapant dat er iedere keer wat is met jullie.
De ene keer zeggen jullie weersomstandigheden, dan komt het door de vakantie, dan is er een faillisiment etc etc.
Nee directmeubel eerlijk zijn tegen klanten en gewoon zeggen dat jullie het nog niet besteld hebben of wachten tot jullie genoeg orders hebben om het uberhaubt te bestellen.
Landelijk een zeer laag foutpercentage? ik denk dat jullie met het hoofd in de wolken zitten hoor?
Als er 5 mensen iets kopen en bij 1 gaat het goed denk ik toch dat je foutpercentage hoger is dan dat u vermeld !

Direct Meubel
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 nov 2009 14:37

Re: direct meubelen

Ongelezen bericht door Direct Meubel »

Beste Chantal87,

Uw verhaal komt op ons zeer vreemd over. Het feit dat wij beloofd zouden hebben een servicemonteur te sturen en er vervolgens niemand langs komt, komt ons totaal niet bekend voor. Als u daadwerkelijk een afspraak voor een servicemonteur zou hebben gemaakt, spreken wij hiervoor met u een exacte datum af en hoeft u geen half jaar te wachten in de hoop dat er iemand langs komt.
Het verlenen van service staat bij ons zeer hoog in het vaandel en bij eventuele kwaliteitsproblemen, wat elk bedrijf kan overkomen, lossen wij dit altijd op. Dit zijn wij aan onze klanten verplicht.
Wij twijfelen er dan ook aan of uw klacht wel op waarheid gebaseerd is en vragen u om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen via [email protected] en hierbij uw volledige n.a.w. gegevens en ordernummer te vermelden.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Direct Meubel

michaelr
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 jul 2010 05:44

Re: direct meubelen

Ongelezen bericht door michaelr »

beste direct meubel.......u voelt zich dus aangesproken. Wel vreemd want de waarheid liegt er toch niet om. In uw folders/advertenties staan bankstellen die niet eens DIRECT leverbaar zijn. Wij hadden 4 bankstellen gezien en hebben zelfs gebeld en er werd toen aangegeven dat ze DIRECT leverbaar zijn en nog in de winkel waren. Aangekomen dus NIET. Ja er werd ons een bankstel aangewezen maar het bedrag wat op de bankstel stond vermeld is niet van dat bankstel maar van een andere stof en dan vraag je mag ik een vergelijking van de stof van de prijs in de folder dan komt de verkoper met een doekje aan van 20 bij 20 cm. Ga nou niet mooi weer spelen door te zeggen dat men het geld terug kan krijgen, dat is gewoon wettelijk vastgelegd dat wanneer men zich niet kan houden aan de levertijd dat de koper zich kan beroepen om zijn geld terug te krijgen. Toen wij in 1 van de winkels waren kregen wij ook te horen over de lange levertijd zo'n 10 tot 12 weken kon het ongeveer duren en niet vanwege een stroomstoring of dergelijks maar vanwege vakanties.....

Waarom bent u zo DIRECT naar het forum als u goed leest zijn er heel veel mensen die problemen hebben met de gang van zaken zoals u die doet. Als u zo DIRECT reageert op dit soort zaken, waarom houd RADAR u dan in het oog? Er word niet voor niets programma's over dit soort van bedrijven gemaakt.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: direct meubelen

Ongelezen bericht door crazyme »

michaelr schreef:beste direct meubel.......u voelt zich dus aangesproken. Wel vreemd want de waarheid liegt er toch niet om. In uw folders/advertenties staan bankstellen die niet eens DIRECT leverbaar zijn. Wij hadden 4 bankstellen gezien en hebben zelfs gebeld en er werd toen aangegeven dat ze DIRECT leverbaar zijn en nog in de winkel waren. Aangekomen dus NIET. Ja er werd ons een bankstel aangewezen maar het bedrag wat op de bankstel stond vermeld is niet van dat bankstel maar van een andere stof en dan vraag je mag ik een vergelijking van de stof van de prijs in de folder dan komt de verkoper met een doekje aan van 20 bij 20 cm. Ga nou niet mooi weer spelen door te zeggen dat men het geld terug kan krijgen, dat is gewoon wettelijk vastgelegd dat wanneer men zich niet kan houden aan de levertijd dat de koper zich kan beroepen om zijn geld terug te krijgen. Toen wij in 1 van de winkels waren kregen wij ook te horen over de lange levertijd zo'n 10 tot 12 weken kon het ongeveer duren en niet vanwege een stroomstoring of dergelijks maar vanwege vakanties.....

Waarom bent u zo DIRECT naar het forum als u goed leest zijn er heel veel mensen die problemen hebben met de gang van zaken zoals u die doet. Als u zo DIRECT reageert op dit soort zaken, waarom houd RADAR u dan in het oog? Er word niet voor niets programma's over dit soort van bedrijven gemaakt.
Dit klinkt inderdaad naar een gefrustreerde klant.

Kennelijk stonden de meubels er wel, maar niet in de uitvoering zoals de klant had verwacht. Het doekje van 20 x 20 cm heet een staal en dit is een gebruikelijke manier om stofmogelijkheden te tonen.

Het verhaal van de stroomstoring is wel juist. Misschien wilt u dit niet begrijpen, of kunt u het zich eenvoudigweg niet voorstellen, maar er zijn landen waar de stroomvoorziening niet zo betrouwbaar is.

Uw stemmingmakerij zorgt ervoor dat uw probleem blijft bestaan. Wellicht is het slimmer om constructief naar een oplossing te zoeken.

michaelr
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 jul 2010 05:44

Re: direct meubelen

Ongelezen bericht door michaelr »

dan zijn er wel veel gefrustreerde klanten. En dat het een staal is dat weet ik zelf wel. Alleen men kwam niet met een staal aan maar met een soort gelijk lapje. Maar goed als ik gefrustreerd ben, wat zijn al die andere mensen dan wel niet....

aapje12
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 aug 2010 12:58

Re: direct meubelen

Ongelezen bericht door aapje12 »

@ crazyme die stroomstoringen zijn onzin aangezien het elke dag wel een ander verhaaltje is bij directmeubel en meubelmarkt.

"Kennelijk stonden de meubels er wel, maar niet in de uitvoering zoals de klant had verwacht."

De meubels staan er altijd alleen in de goede kwaliteit en bestaan niet in de gefolderde kwaliteit of kunnen gemaakt worden maar dit duurt zogenaamd 36 weken.

Doekje wat je bedoeld is een lapje stof die ze op de markt gekocht hebben en die ze niet zelf kunnen produceren.
De stalen die ze hebben zijn allemaal in de "duurdere"kwaliteit.
Vraag om de stalen zonder dat je vraagt naar de duurdere kwaliteit en je krijgt alleen maar de goede stalen te zien ook al laat je de folder zien en de folder prijzen.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: direct meubelen

Ongelezen bericht door sjoegel »

Het is een misselijke streek om te adverteren met producten die je niet kunt leveren of slechts met grote tegenzin. Direct meubel hoort in dit opzicht in het rijtje van Seats en Sofas en Poppeliers.

Dit zijn heeele foute waar men met een grote boog omheen moet lopen.

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: direct meubelen

Ongelezen bericht door poespas »

Lijkt me verstandig als deze meubelzaak zijn klanten in het vervolg op de hoogte brengt van waar de meubels vandaan komen en de eventuele problemen die kunnen ontstaan in deze landen duidelijk uit de doeken doet.
Dat is eerlijk zaken doen :!:

superklaver

Re: direct meubelen

Ongelezen bericht door superklaver »

Ik wil hier graag op reageren,. anderhalf jaar geleden heb ik bij mammoet wonen, horende bij garantimeubel enz.. meubels gekocht voor mijn nieuwe woning. ik heb het ongeveer 6 maanden van te voren besteld omdat ik wist dat er een levertijd op de meubels zit. en zo wist ik zeker dat ik het op tijd zou hebben. Ik had ene hoekbank, 6 eetkamerstoelen, een boekenkast, 2 slaantafels en een tv meubel voor 3300 euro. een flink bedrag. en dan kwam er nog bezorgkosten bij. maar dat weet je van te voren en vond ik geen probleem.
een aantal maanden later, nog ruim voordat ik het nodig had werd ik keurig gebeld dat de leverancier van de stoelen failliet was en dat ik nieuwe uit kon zoeken. eventueel prijsverschil wel bijbetalen natuurlijk. had ook al 600 korting gehad. ik gelijk nieuwe stoelen uitgekozen.
later werd ik gebeld om een afspraak te maken om de spullen te leveren. alles keurig geleverd.
moet er ook bij zeggen dat ik bezorgkosten heb betaald voor het bezorgen voor als er een lift aanwezig was. die is er ook, maar wat ik op het moment van bestellen niet wist. is dat de lift niet tot de verdieping gaat waar ik zit. het huis is beetje raar gebouwd. woon op de eerste verdieping, en de lift gaat ook wel naar de eerste, maar dan op een ander punt van het gebouw gebasseerd. lastig uitleggen. toen ik hierover belde, werd er eerst gezegd dat ik het prijsverschil moest bijbetalen, maar uiteindelijk zijn we er samen uitgekomen.

al met al ben ik erg tevreden.
mag ook wel eens gezegd worden.

Chantal87
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 sep 2010 19:17

Re: direct meubelen

Ongelezen bericht door Chantal87 »

@ directie direct meubelen

wel vreemd dat het bij jullie niet bekend voor komt ,

het is toch echt gezecht door de balie mederwerkster ze zou contact met mij opnemen maar is nooit gebeurd ,

heb zelf nog een keer gebeld en zou weer terug gebeld worden .

ben nu inmiddels een half jaar verder en ben nog steeds niet terug gebeld .

als jullie je service zo hoog in de vaandel hebben staan moeten jullie mensen niet lokken met banken voor een goedkope prijs .

terwijl jullie die niet kunnen leveren .

ik heb er zelf ervaring mee ben zelf een aantal keren geweest dat hij net verkocht was of dat jullie hem niet hadden wel heel toevallig en wel reclamen maken op internet op voor raad .

Marc80
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2010 19:33

Re: direct meubelen

Ongelezen bericht door Marc80 »

Beste forum lezers,

Ik zal mezelf eens voorstellen, mijn naam is Marc ik zit al 12 jaar in het verkoop vak en heb 1,5 jaar voor Directmeubel gewerkt met veel plezier. Helaas zijn er altijd klanten die het niet helemaal snappen en respectloos met de verkoper omgaan (dit is de andere kant van het verhaal ). Persoonlijk vind ik dit meer aan de klant liggen dan aan de verkoper. Ik ben momenteel niet meer werkzaam bij Directmeubel wegens het opzetten van een eigen onderneming, dus ik heb er ook geen baad bij om wellicht in uw ogen dit bedrijf te verdedigen, maar ik ga u duidelijk vertellen hoe ik te werk ging binnen dit bedrijf. Als er klanten binnen kwamen worden deze verwelkomt en gevraagd of hij of zij geholpen kon worden of voor iets speciaals kwamen. De klant wil altijd even oriënteren of even rond kijken en dat mag natuurlijk, wij waren verplicht te melden aan de klant dat de folder prijzen en de prijs kaarten in de winkel om misverstanden te voorkomen let op !! vanaf prijzen zijn, en gebaseerd zijn op een basis stof,Voorbeeld: Coevorden, 3 plus longchairbank kunnen bijvoorbeeld wel 21 stof soorten, en de non geweven (gladde) basis stof is leverbaar voor 898,- euro met 1 jaar garantie dit is een simpele stof kwaliteit, en een dik geweven of gemêleerde stof kon wel eens 1498,- euro kosten met 3 jaar garantie en een veel betere kwaliteit heeft, op het moment dat iemand boos wordt en mij geen kans gaf om de kwaliteit soorten uit te leggen krijg je dit soort verhalen op een radar forum, ik mocht namelijk van mijn werkgever hier altijd nog een mooie korting op geven van een paar honderd euro en mogelijk voor het zelfde bedrag aan te bieden als de non geweven basis stof van 898,- euro. Wordt u boos en begrijpt u dit niet dan koopt u toch de goedkopere stof kwaliteit voor 898,- euro die vaak gewoon op voorraad is. Ik vind dit alles vrij helder en eerlijk zaken doen, laten we wel zijn, simpele mensen snappen dit niet en kiezen helaas de weg van de minste weerstand. Je gaat niet in je winkel alleen maar de goedkopere leer en stof soorten neerzetten, dan krijg je toch een hele saaie winkel. Nog een voorbeeld dan maar ..menillo / mexico 2 plus long dik geweven stof voor 598,- is vrijwel altijd op voorraad en goedkoper dan bij de ikea! Mensen gaat er naar toe en vraag de verkoper gewoon om korting! dan koopt u de bank van uw dromen.

Wat betreft de levertijd: coevorden, betty, menillo, moizale daar komt iedereen voor, deze banken kun je onmogelijk 300 x op voorraad hebben, gelukkig snappen de meeste mensen dit en bestellen hem, levertijd: 8 tot 16 weken, hij kan er met 2 weken al zijn of 8 weken, maar in het ergste geval kan het ook 16 weken duren. wij beloven geen 8 weken, maar garanderen binnen 16 weken, de meeste mensen hebben hier begrip voor en begrijpen dit wel.

Tot slot kan ik iedereen adviseren een goede en goedkope bank te kopen bij Directmeubel, ik zeg u eerlijk ziet u een model waar u verliefd op bent, belt u eerst even naar de winkel of hij op voorraad staat en zo niet? of hij in de showroom staat. Dan zullen zij u heel blij maken met een bank waar u 10 jaar of langer heel veel plezier van zult hebben. Jammer dat het vrijwel allemaal negatief is op dit forum dit kan een klein bedrijf ernstig schade toe brengen, gelukkig voor mijn ex werkgever is dit een gezonde en grote organisatie en zal hij daar geen last van hebben.

P.s. ik zit nooit op dit forum, dus ik kan helaas niet terug reageren op vragen, ik wou alleen mijn ervaring als ex verkoper binnen dit in mijn ogen leuke bedrijf even kwijt....

Groetjes,
Marc :D
Laatst gewijzigd door Marc80 op 08 sep 2010 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.

michaelr
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 jul 2010 05:44

Re: direct meubelen

Ongelezen bericht door michaelr »

beste Marc, wat een promotie stunt voor dit bedrijf, dus iedereen die een negatieve ervaring heeft veroorzaakt dit probleem zelf. Als je goed had gelezen heb ik zelf en een hoop anderen GEBELD naar de zaak en ik zelf had een aantal bankstellen gezien en gevraagd of deze ook op voorraad waren. Wij wonen nog geen half uur van 1 van deze zaken en wat gebeurt er daar aangekomen waren de bankstellen allemaal verkocht....vreemde zaak toch. Toen gaven we aan dat we een bankstel wilde hebben zoals die in de winkel stond maar de prijs die op het kaartje stond die was wel van dat bankstel maar van een goedkopere stof. Dan vraag je naar een soortgelijke stof en komt meneer met een lapje en niet met een staal. Hoe kun jij vanuit een lapje weten hoe de stof er daadwerkelijk uit zal zien en zitten. Over garantie word bij de goedkopere stof helemaal niet gesproken. Maargoed ik kan wel een hele reactie geven op jou reactie, maar ik denk dat iedereen die zijn negatieve / positieve ervaring hier op het forum zet genoeg zegt over de manier waarop men PERSOONLIJK is behandeld.

Gesloten