LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe kom ik van Club La Costa af?!

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
Domoortje
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 feb 2010 02:43

Re: Hoe kom ik van Club La Costa af?!

Ongelezen bericht door Domoortje »

Wat vreemd dat er geen enkele reactie komt....... :?

FKleppe
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2011 14:33

Re: Hoe kom ik van Club La Costa af?!

Ongelezen bericht door FKleppe »

wij willen ook van Club la costa af maar we weten het niet hoe, de jaarlijke betalingen worden steeds hoger en hoger, we maken amper gebruik van omdat mijn man in het buiteland zit en wij moeten een jaar van tevoren een boeking maken daarom lukt het ons nooit om iets van te voren te regelen.
Ik werd gebeld door iemand van RCI en ik had hem gevraagd om de time share te verkopen hij ging lachen en zei dat lukt helaas niet.
En maar jaarlijk betalen voor niets. Ik heb vandaag een rekening van 748.00 euros mijn man is bang als wij het bedrag niet betalen komen wij in de problemen, dus ik weet het echt niet hoe of wat moeten we doen. :(
Help please.

Domoortje
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 feb 2010 02:43

Re: Hoe kom ik van Club La Costa af?!

Ongelezen bericht door Domoortje »

Beste FKleppe,

sorry dat ik niet eerder gereageerd heb.
Als je dit topic een beetje gelezen hebt dan weet je dat je in ieder geval moet stoppen met de jaarlijkse bijdrage als je er in de toekomst geen gebruik meer van maakt!
Stuur een aangetekende brief met opzegging van je lidmaatschap.
Zij maken je bang met sancties maar geloof mij, ze hebben geen poot om op te staan.
Waarvoor zouden zij dan een deurwaarder kunnen sturen, om iets wat wij al dubbel en dwars betaald hebben voor diensten waar we geen gebruik van hebben kunnen maken?!
Laat je niet gek maken hoor.
Kijk aub eens op de site van timesharesprookjeofnachtmerrie.nl

Domoortje
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 feb 2010 02:43

Re: Hoe kom ik van Club La Costa af?!

Ongelezen bericht door Domoortje »

Hallo beste mensen,
met de vakantietijd in zicht, kijk uit waar u (in-) loopt.
Het kan zomaar je hele leven veranderen op financieel gebied.

Ik zou het ook fijn vinden om te lezen dat mensen inderdaad iets aan (onze) adviezen gehad hebben.

Advies uit de losse pols; teken nooit iets wat te mooi voor waar lijkt te zijn!
Met vriendelijke groet,
Domoortje.

fincha
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2011 17:49

Re: Hoe kom ik van Club La Costa af?!

Ongelezen bericht door fincha »

Domike schreef:Waar is nu de bureau in spanje?
Hoi Domike,

Richard Debord is eigenaar van LifetimeXperience te Spanje, ik ben vorige week benaderd door ene Nicolle, ze wil onze time share kopen, dan moeten wij wel naar Antwerpen,

Groetjes Fincha

Mindtimeshare
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 apr 2011 17:53

Re: Hoe kom ik van Club La Costa af?!

Ongelezen bericht door Mindtimeshare »

Fincha, wees voorzichtig met Lifetimexperience. Wij hebben verschillende klachten van consumenten die ook naar de afspraak zijn gegaan en in werkelijkheid is het een verkoops presentatie voor een vakantie club waar je dus weer voor moet betalen (ommenabij de 10.000 euro) en je timeshare wordt dan op de verkoops lijst geplaatst. Google de naam van dit bedrijf voor meer informatie.
Wees altijd voorzichtig met dit soort dingen. Het is niet logisch dat als ze een koper hebben voor je timeshare dat je dan naar België of zelfs Spanje moet afreizen.
Groetjes

fincha
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jun 2011 17:49

Re: Hoe kom ik van Club La Costa af?!

Ongelezen bericht door fincha »

Hoi Mindtimeshare,

Bedankt voor je informatie, ik wordt vandaag nog gebeld door Lifetimexperience.
Ik heb een tijdje geleden vernomen van een notarisklerk, dat Mr U.A. Oidtmann uit Helmond veel van time share afweet, alleen zijn uurtarief is erg hoog en dan nog de vraag of hij je kan helpen.
Weet U iets over deze persoon.

Fincha

anti-CLC
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jul 2011 22:28

Re: Hoe kom ik van Club La Costa af?!

Ongelezen bericht door anti-CLC »

Je kunt van CLC afkomen door gewoon op te zeggen voor 1 augustus voor het jaar erop.

Je inleg geld kun je als verloren beschouwen, de timeshare is niets waard op de vrije markt, wat bedrijven ook beweren!

Mindtimeshare
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 apr 2011 17:53

Re: Hoe kom ik van Club La Costa af?!

Ongelezen bericht door Mindtimeshare »

Sorry Fincha, ik had het bericht terug niet gekregen en zie nu pas je vraag.
Nee wij hebben geen informatie over deze notaris.
Groetjes

Domoortje
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 feb 2010 02:43

Re: Hoe kom ik van Club La Costa af?!

Ongelezen bericht door Domoortje »

Anti-CLC; en als we onze ongenoegens eens zouden bundelen?
Staan we dan niet sterk?
Niet geschoten altijd mis, het geld zijn we tóch waarschijnlijk kwijt.
Maar voor de nieuwkomers en voor de eer...

Domoortje
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 feb 2010 02:43

Re: Hoe kom ik van Club La Costa af?!

Ongelezen bericht door Domoortje »

Hier wordt je gehoord;
timesharesprookjeofnachtmerrie.blogspot.com.

Hoop dat jullie terwijl je denkt dat het een bodemloze put is, de moeite willen nemen hier in te verdiepen,
het is de moeite waard!

foutje
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 dec 2011 16:39

Re: Hoe kom ik van Club La Costa af?!

Ongelezen bericht door foutje »

Beste lezers,

Na al twee jaar "achterna gezeten" te zijn hadden wij recent een afspraak met een medewerker van LifeTimeXperience.
Zij zouden ons vakantie product kopen. Door de tijd heen steeds aangegeven dat wij er geen enkele cent meer aan wilden uitgeven.
Toch bleek opnieuw dat men € 500,00 kosten voor administratie nodig had om verder te kunnen gaan.
Hierop hebben wij aangegeven dat het zonde van de tijd was om het gesprek voort te zetten.
Zonder het zeker te weten, zijn wij ervan overtuigd dat we na het betalen van die € 500.00 wij niets meer zouden horen.
Ons advies: Niet op ingaan

Gesloten