LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] koopovereenkomst keuken ongedaan maken, bij Brugman keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
martinus

Re: koopovereenkomst keuken ongedaan maken, bij Brugman keukens

Ongelezen bericht door martinus »

Wij zijn bij brugman keukens geweest. Na veel informatie en het maken van een tekening kwam er een offerte van 9600 euro. (keuken van 3,60 m lang, met oven, gasplaat, vaatwasser en koel-vries combinatie alles van bouknecht/siemens)
Toen we aangaven dit wat te hoog te vinden gaf hij de mogelijkheden aan zoals bijvoorbeeld de kastjes niet gelakt maar folie, hierdoor ging de prijs naar 7600. Toen gaven we aan dat we nog verder wouden kijken, en dat was totaal geen probleem. Onze offerte geldt tot het einde van het jaar en als we nog dingen willen aanpassen is dat geen probleem.
Er werd totaal geen druk op ons gelegd. Dit in tegenstelling tot de keukenconcurrent waar een vervelend toneelstukje werd opgevoerd en waarvan we dus blij zijn dat we niet hebben getekend.
Ik wou nu ook even naar de ervaringen met Brugman zoeken en ben dus erg verbaasd over de reacties hier aangezien wij juist een goed gesprek hebben gehad, en er geen moment werd gezeurd om te tekenen.

pebageva

Ongelezen bericht door pebageva »

Dan zijn jullie wel de enige tevreden klant.
Brugman moet bij Tros opgelicht.
Mensen geld afhandig maken zonder een keuken te leveren.

lampie69

Ongelezen bericht door lampie69 »

Nou ik heb anders ook wel goede ervaring bij Brugman.
De verkooptechnieken herken ik wel, maar daar moet je gewoon jezelf op instellen door niet direct te tekenen. Eerst een nachtje slapen, andere keukenboer bezoeken.Die prijs die blijft wel staan (of wordt lager).

dia

Ongelezen bericht door dia »

Bij mijn zoektocht naar een keuken zijn wij ook bij brugmans langs geweest,net zoals bij keukenkampioen en keukenconcurent of zoiets.
Bij brugman hadden ze snel door dat ik een sterke persoonlijkheid heb.
Bij keukenkampioen en keukenconcurent was het een ander verhaal.
Als je informatie vraagt dan zijn ze wel heel aanhoudend en willen meteen je keuken uittekkenen en de prijs berekenen.Dat hebben wij dan ook laten begaan,zij wilde dit wij hadden dat niet gevraagd.Vervolgens begint het spelletje natuurlijk,ze willen wel heel graag dat je tekent.Niet gedaan,ik ben nog vasthoudender en sluwer dan zij.
Ondertussen hadden wij wel een prijs waar we op verder konden.
Nadien na een keukenmaker geweest die al 35 jaar keuken plaats.
Wij hebben hem de keukens en de berekening laten zien en gevraagd wat hij voor ons kon doen.Nou zijn prijs kwam een 3000 euro duurder uit maar de keuken wordt geplaats en waterleiding en dergelijke worden aangepast.
Onze keuken wordt binnenkort geplaats en ik ben er zeer gerust in.Ben ondertussen mogen gaan kijken bij mensen thuis die ook een keuken van van lommelen hebben.
Nu is het zo ik ben dus geen 20 of 25 jaar en heb echt al veel ervaring met argesieve verkopers en weet ook hoe ik hen moet blokkeren.

Maar ik kan goed geloven dat sommige mensen zo overdonderd zijn dat ze toch hun handtekenig zetten en later spijt krijgen,Te vergelijken met de argesieve verkoop van timeschare waar ook zoveel mensen met beide ogen open intrappen.
Hier een goede raad teken nooit een contract zonder het grondig door te lezen, vraag om alleen gelaten te worden zodat je met je partner kan bespreken wat jullie er van vinden.een goede en eerlijke verkoper zal je zeker die tijd geven en pas weerkeren als jullie dat vragen.

Gesloten