Pagina 3 van 4

Re: Meubelline Nijmegen

Geplaatst: 04 mar 2011 12:50
door mientjes
sharlena schreef:oja trouwens ze hebben bij mij inderdaad gezegd dat ze het probleem gingen oplossen onderdelen waren besteld en over 4 weken binnen na 6 weken gebeld en nog niets binnen, en zo gaat het door het is alleen maar om tijd te rekken en mensen voor de gek te houden, eerst zien en dan geloven!!
Wie gaat Uw probleem oplossen? Meubelline of Meubellife?

Re: Meubelline Nijmegen

Geplaatst: 06 mar 2011 21:08
door sharlena
niemand ze zeggen gewoon niks met meubelline te maken te hebben, hij zegt gewoon bewijs maar eens, maarja is toch niet zo moeilijk met dezelfde eigenaar of wel dan

Re: Meubelline Nijmegen

Geplaatst: 07 mar 2011 14:27
door mientjes
Weer een mail van Meubellife ontvangen. Ik moet maar naar Meubelline gaan daar Meubellife/leverancier niets voor ons kunnen doen. Terwijl Meubellife eerst had belooft om het op te lossen. Hoe kan ik naar Meubelline gaan terwijl deze zaak is overgegaan naar Meubellife. Wat ze steeds hebben gedaan. Elke keer een andere naam, zodra er klachten komen. Ook heben ze reklame gemaakt met 2 jaar fabrieksgarantie en daar wordt ook al niets mee gedaan.

Re: Meubelline Nijmegen

Geplaatst: 02 apr 2011 21:25
door mientjes
Is er al iemand bij wie alles naar behoren is opgelost door Meubellife? Ik hoor of zie niets meer. Voorlopig kan ik niet meer reageren wegens zware operatie.

Re: Meubelline Nijmegen

Geplaatst: 02 apr 2011 21:30
door ppp333333
vond ik ook al raar dat mijn topic verwijderd is bij letselschade

Re: Meubelline Nijmegen

Geplaatst: 22 apr 2011 10:03
door ChamonixDito
Inmiddels zijn alle probleempjes hier verholpen door Deniz, waarom Deniz voor ons wel zijn best doet heb ik geen idee van, maar ik heb hem wel steeds met respect behandeld en hij mij ook. Uiteraard wil ik hiermee niet zeggen dat de overige forumleden dat niet doen of gedaan hebben, alleen kan ik niet verklaren waarom bij ons wel alles netjes geregeld is.

Ben wel benieuwd of de fabriek ooit heeft gereageerd naar Mientjes......... Ik heb destijds een mail gestuurd in het Engels en zelf ook geen reactie gekregen dus................ :cry:

Re: Meubelline Nijmegen

Geplaatst: 26 apr 2011 14:59
door mientjes
ChamonixDito schreef:Inmiddels zijn alle probleempjes hier verholpen door Deniz, waarom Deniz voor ons wel zijn best doet heb ik geen idee van, maar ik heb hem wel steeds met respect behandeld en hij mij ook. Uiteraard wil ik hiermee niet zeggen dat de overige forumleden dat niet doen of gedaan hebben, alleen kan ik niet verklaren waarom bij ons wel alles netjes geregeld is.

Ben wel benieuwd of de fabriek ooit heeft gereageerd naar Mientjes......... Ik heb destijds een mail gestuurd in het Engels en zelf ook geen reactie gekregen dus................ :cry:
Uit het ziekenhuis. Helaas, de fabrikant reageert hetzelfde als Meubelline en Meubellife. NIET. Zoals ik al eerder heb gezegd, ze zijn bedankt voor het niet oplossen van de problemen. Door mijn ziekte heb ik ook de fut er niet meer in.

Re: Meubelline Nijmegen

Geplaatst: 27 mei 2011 12:07
door aranka1985
Bij iemand al iets opgelost? Ik wil het er niet bij laten zitten!!!

Re: Meubelline Nijmegen

Geplaatst: 28 mei 2011 16:12
door mientjes
aranka1985 schreef:Bij iemand al iets opgelost? Ik wil het er niet bij laten zitten!!!
Bij ons niet en dat zal ook niet gebeuren. Ze spelen het heel slim. Beschadigde meubels verkopen en dan de zaak overdoen aan Meubellife.

Re: Meubelline Nijmegen

Geplaatst: 31 jul 2011 17:34
door Masha89
Beste Tros Radar,

Jullie zijn onze laatste hoop!
Mijn moeder heeft bij meubelzaak Meubelline in Nijmegen meubels gekocht voor een bedrag van € 13.000 euro. Het gaat om een woonkamer , eetkamer en slaapkamer. In de winkel deden ze heel aardig en me moeder kreeg een hele grootte korting van zo wat 50%. De officiële prijs was dus rond de € 20.000 a € 25.000 duizend euro. Er was ons aangegeven dat de meubels in Italië gemaakt worden. Week of drie later werden de meubels gebracht. De meubels waren beschadigd ( dat zeg me moeder later pas ) en de slaapkamer is en was niet compleet. Aangezien me moeder alleen thuis was en de mannen heel opdringerig naar het geld vroegen heeft me moeder direct het resterende bedrag ( contant ) betaald. De officiële bon heeft zij niet gekregen. De twee mannen waarbij ook de eigenaar van het bedrijf hadden aangegeven dat ze over paar dagen terug komen voor de slaapkamer met de officiële bon. Tot vandaag is nog steeds niets opgelost. Wij hebben half jaar met het bedrijf contact gehad. Als excuus is ons verteld dat de kind van de eigenaar was overleden. Daar hadden wij begrip voor. In het zelfde gesprek is ons aangegeven dat ze die zelfde week nog de onderdelen komen leveren en de slaapkamer compleet in elkaar gezet zal worden. Met twijfels afgewacht tot vrijdag, en nog niemand gekomen. Toen hadden wij der echt genoeg van.
Advocaten ingeschakeld zij waren daar anderhalf jaar mee bezig . En Expertise CED Nomex heeft een uitslag uitgebracht en de conclusie is :
Alle klachten zijn gegrond; cliënt heeft niet ontvangen wat op basis van de overeenkomst redelijkerwijs mocht verwachten. Wij adviseren om de koop ongedaan te maken.
Maar al onze inspanningen hebben niets opgeleverd. Omdat de eigenaar het bedrijf op andermans naam heeft gezet. En volgens de officiële procedure hebben de advocaten geen recht meer om het bedrijf aanspreekbaar te stellen, voor de schade wat mijn moeder heeft opgelopen.
De bedrijf is zo genaamd failliet maar het is duidelijk een oplichting aangezien zelfs in Engeland zij registratie hebben staan .
Ik vind het heel erg voor me moeder aangezien zijn heel erg lang moest sparen voor deze meubels samen met mijn vader die in 2009 aan een A.L.S. spierziekte is overleden. Het was voor haar een nieuw begin dacht ze maar niets is minder waar. En dan wordt ze op deze manier opgelicht. De meubels waren paar maanden na het overleiden van me vader gekocht.
En daarom ben ik (de dochter )zo boos over. Dat mensen die vol vertrouwen hebben in andere mensen , op deze manier opgelicht worden.
Via deze uw site kan ik zien dat er erg veel klachten zijn over het bedrijf. En wil de mensen die achter deze oplichtingen staan vol op laten straffen. Omdat ze tot vandaag nog altijd mensen oplichten door hun mooie praatjes.

Als er mensen zijn die hier ook voor willen vechten graag uw reactie op mijn bericht!!!

Re: Meubelline Nijmegen

Geplaatst: 03 jan 2012 11:56
door Opgelicht31
Helaas ben ik ook opgelicht door Meubellife, ik ben ook voor duizenden euro's opgelicht. Ik was van plan om een advocaat in te schakelen, maar nadat ik de berichtjes van mijn medeslachtoffers heb gelezen zie ik er toch vanaf. Het heeft waarschijnlijk geen nut en ik heb geen zin om voor nog meer extra kosten op te draaien.

Die klootzakken kunnen blijkbaar voor duizenden euro's mensen oplichten en er zomaar mee weglopen ! In wat voor een land leven wij, een rechtstaat toch ?

Ik heb beschadigde meubels gekregen. Ik was er zelf niet en mijn vrouw was alleen thuis, ze hadden gezelgd dat ze het huis niet zouden verlaten voordat ze het geld hadden gekregen. Omdat zij bang was geworden heeft ze het geld maar betaald. Ze hebben zelf niets uitgepakt en zomaar de beschadigde meubels in de verpakking achtergelaten en vertrokken nadat ze het geld hadden gekregen. We zagen pas later na het uitpakken dat alle kasten en bankstellen waren beschadigd, maar toen was het al te laat.

Ik ren al maanden achter ze aan en ze beloven van alles, maar ze lossen niets op.
Elke keer bel ik ze op en dan beloven ze het op te lossen, maar ik ben nu al een jaar verder. En heel vaak nemen ze de telefoon niet op, ik ben er ook zo vaak langs gegaan om ze te spreken en dat helpt ook niet. Ik ben radeloos !

Re: Meubelline Nijmegen

Geplaatst: 07 jan 2012 21:29
door Masha89
Als je rechtsbijstand hebt kun je bijna kosteloos gebruik maken van de diensten van advocaten. Die van ons is er mee bezig al een hele tijd maar we geven het niet op en samen zijn we sterker.
en met de winkel bellen heeft geen nut die mensen hebben geen fatsoen en komen de afspraken niet na!!!!

Re: Meubelline Nijmegen

Geplaatst: 13 feb 2012 21:18
door mientjes
Masha89 schreef:Als je rechtsbijstand hebt kun je bijna kosteloos gebruik maken van de diensten van advocaten. Die van ons is er mee bezig al een hele tijd maar we geven het niet op en samen zijn we sterker.
en met de winkel bellen heeft geen nut die mensen hebben geen fatsoen en komen de afspraken niet na!!!!
Onze advocaat is er al 2 jaar mee bezig. Het zijn oplichters, zoals men kan lezen bij mijn eerdere meldingen. Nogmaals,ze beloven van alles ( ondanks garantie ) en dan zeggen ze ; jammer, er is een andere eigenaar. Helaas pindakaas.

Re: Meubelline Nijmegen

Geplaatst: 14 feb 2012 04:41
door crazyme
Grappig, lijkt alsof hun site is gehackt.....

Re: Meubelline Nijmegen

Geplaatst: 01 mar 2012 17:05
door petters
ben vorige week bij deze winkel geweest .
nu heet deze winkel geen meubelife of meubeline maar /mooi wonen
en ja heeft zowaar een cbw erkenning dus moet 3 jaar garantie geven .
ik was daar vorige week voor een zwarte hoekbank .
volgens zijn advertentie 2 jaar garantie maar wil maar 1 jaar garantie geven.
allemaal erg vaag ik ben van de week is gaan google en jahoor
nu blijkt dat ie overal bekent staat , en vroeger andere namen had
heb contact gehad met cbw die zou em op de vingers tikken .
ik koop er maar liever geen hoekbank .
het is allemaal erg raar en toche een erkening van cbw

Re: Meubelline Nijmegen

Geplaatst: 01 mar 2012 21:35
door petters
mientjes schreef:Het is wel erg vreemd dat de topic voor de 2de keer is verdwenen. Dus weer mijn verhaal. Allereerst begin ik met de naam van het bedrijf. Eerst was het Meubelline en nu is het Meubellife, maar het is hetzelfde adres. Misschien wel met dezelfde mensen. Het zijn dezelfde soort meubels, etc. Meubels gekocht bij Meubelline in Hatert/Nijmegen. Nadat ze bezorgt waren ( in verpakking ) en afgerekend hadden gingen ze weg met het gezegde "bij klachten, zo vlug mogelijk doorgeven. Na het uitpakken moesten wij de onderdelen gaan stapelen. Dat was niet gezegd. Toen zagen wij dat de tv-kast en vitrinekast beschadigd waren. Ook zat de glazen deur van de vitrinekast vol met krassen. Verder was er een lade beschadigd, en waren randen gebobbeld en hingen deuren scheef en krom. Na veel kontakt over en weer en na maanden kwam er eindelijk iemand kijken. Hij had nog nooit zoveel problemen gezien en meegemaakt. Wij kregen 2 platen maar die waren niet demontabel. En de rest loste hij zo vlug mogelijk op. Ook wilde hij een monteur sturen maar die moesten wij zelf betalen. Is dat garantie? Daarna niets meer vernomen. Advokaat genomen om de koop ongedaan te maken. Zal wel niets meer worden. Er liggen nog 4 klachten bij de deurwaarder om de koop ongedaan te maken.
NU IS DE NAAM MOOI WONEN

Re: Meubelline Nijmegen

Geplaatst: 14 mar 2013 20:33
door Mhc duijts
Wat een drama mooi wonen wat voorheen meubeline en meubelife was heet nu mooi wonen.
Wij hadden daar onze meubels gevonden helemaal blij en na prijs onderhandeling er helemaal uitgekomen . En ja 7 februari kwamen ze we waren met een paar man om de koeriers te helpen met uitladen, maar er werden bouwpakketten uitgeladen, dus ik vroeg waar ik ze het beste kon neerzetten wat het makkelijkst voor hun was voor het in elkaar zetten maar de chauffeurs zeiden dat hun het niet in elkaar gingen zetten dat de monteur dat kwam doen , afijn wij hadden €500,- aanbetaald en er moest een bedrag van €5000,- voldaan worden dus onze vraag was aan wie moeten we gaan betalen aan de monteurs namen we aan maar nee we moesten het aan de chauffeurs betalen waarop ik weigerde ik betaal pas als de meubel die ik overigens gekocht heb en geen bouwpakketten in elkaar staan de chauffeur raadde aan om de zaak maar even op te bellen dat hebben we gedaan maar tot onze verbazing Kwam er geen monteur dat zat er niet bij bij de prijs van €5500,- nou vind ik Persoonlijk om als eigenaar zijnde het netjes op te lossen dus stelde wij voor om alsnog een monteur te sturen en dat we €2500,- aan de chauffeur te betalen en de andere helft aan de monteurs maar dat weigerde hij resoluut! Hij wilde met geen mogelijkheid meewerken er zijn met die meneer 3 personen aan de telefoon geweest om een oplossing te zoeken mijn schoonmoeder schoonvader en mijn vader maar de meneer was erg onredelijk en werd zelfs kwaad en viel erg uit mijn vader bleef erg rustig en heeft meneer 3 maal gevraagd rustig te praten en beleefd te blijven doen dat deden wij namelijk ook maar nee ik hoorde door de telefoon alleen maar geschreeuw waardoor mijn vader de hoorn erop heeft gegooid omdat er met deze mensen niet te praten was, de derde poging deed mijn schoonmoeder maar ook dat wilde niet , uiteindelijk hebben we de meubels mee terug gegeven het was een complete woonkamer en slaapkamer dat was voor ons onmogelijk om zelf in elkaar te moeten zetten en toen hij ook niet meewerkte door de monteur een deel te betalen kreeg ik argwaan dus gaven we ze mee terug nu kregen we ook onze 500 aanbetaling niet meer terug, waar wij na een telefoontje naar de consumentenbond wel duidelijk recht op hadden.wij hebben ook de politie ingeschakeld om ze op de hoogte te stellen van deze oplichters. We hebben er een advocaat op gezet en treffen maatregelen inmiddels heb ik de meubels bij de driehoek in Amsterdam besteld waren erg vriendelijk vonden het verschrikkelijk en kregen een fikse korting voor dezelfde meubels en slaapkamer ze hebben de meubels binnen 4 weken geleverd gemonteerd en op hun plek gezet en zo hoort het ook lijkt mij voor zo'n enorm bedrag. Dus dat is onze ervaring met mooi wonen / meubeline / meubelife .

Re: Meubelline Nijmegen

Geplaatst: 18 mar 2013 03:07
door Johnn111
[persoonsgegevens en niet-onderbouwde uitspraak verwijderd door de Moderator]

Re: Meubelline Nijmegen

Geplaatst: 26 mar 2013 15:45
door mientjes
[persoonsgegevens en niet-onderbouwde uitspraak verwijderd door de Moderator]

Re: Meubelline Nijmegen

Geplaatst: 27 apr 2013 12:15
door lange86
hallo bij mij is toch alles naar behoren geleverd en zijn de mensen echt vriendelijk, complete wooninboedel, alles na gekeken en ziet er perfect uit, heb ook mn 2 en 3zits bank gekocht geen klachten mee.... afspraken goed nagekomen, en snelle levering van nijmegen naar weert, dat is mijn ervaring met mooi wonen, gr nick moonen (weert)