LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mercedes

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Sparkle***

Re: mercedes

Ongelezen bericht door Sparkle*** »

Nou ik lees dus net de rest van de berichte.
En lees dat het nu weer om een tv gaat :twisted: :twisted:
Ze weten dus niet van ophouden owowowow.

1 ding weet ik wel wat moeten die mensen van dat bedrijf en LOL hebben zeg dat ze mensen zo in de maling kunnen nemen en dat er toch mensen zijn die er wel in geloven pfffff en dus wel mee gaan doen.
En maar denken dat ze binnen enkele dagen een mooie prijs kunnen verwachten :twisted:

Eigelijk zouden ze aan zulke dingen echt iets moeten doen vind ik!!

Groetjes Sparkle***

Delphi

Ongelezen bericht door Delphi »

En de lijst wordt alleen maar langer... Inderdaad, ook ik heb die mooie Mercedes C200 Kompressor gewonnen!!! Mag ik nu blij zijn?
En nu nog ff van die Duitse loterij afkomen.. Iemand tips?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Niet betalen

SJZ

Ongelezen bericht door SJZ »

Wat zullen al die tekstschrijvers een lol hebben. Niemand krijgt een brief dat hij een TV, een Audi of een Mercedes heeft gewonnen. Al die brieven hebben dezelfde opzet:

1. Iemand heeft een Mercedes/TV/... gewonnen.
2. De Mercedes (de hoofdprijs) staat klaar voor de winnaar van de Mercedes
3. JIJ (de ontvanger van de brief) hebt EEN prijs gewonnen, er staat niet bij welke prijs
4. Jouw prijs wordt bij jou thuis afgeleverd

Nou, en hiermee schrijf je brieven vol. Beetje slim formuleren, en telkens weer denken veel mensen de hoofdprijs gewonnen te hebben.

En iedere keer weer trappen veel mensen er in. Alsof een komiek op TV iedere avond dezelfde mop komt vertellen. En we blijven maar lachen.

hans

Ongelezen bericht door hans »

helaas,
ik heb GEEN mercedes gewonnen.

waarschijnlijk omdat ik dit soort brieven bijna altijd
ongeopend weggooi (zonde van de bomen)

maar ik win wel heel vaak wat, alleen krijg ik het nooit.

dit soort brieven zijn verkooptrucs.
trap er niet in. :roll: :roll: :roll:

stanley

Ongelezen bericht door stanley »

ik heb ook meegedaan maar mijn geld pakken ze niet af
het is namelijk heel simpel
je doet gewoon mee vult jou naam en alles gewoon in maar niet jou bank nummer maar dat van een vriend
mocht het zin dat je niks wint wat alijd zo is dan belt jou vried naar de bank en zecht dat er geld naar een onbekend rekening nummer is overgemaakt en dat hij daar geen opdracht voor gegeven heeft dan kan hi dat geld ten alle tijden terug laten boeken
de grap hier van is dat je vaak wel een heel klein prijsje wint en niet terug hoeft te geven dus nou hebben wij hun is een keertje te pakken
en geloof me maar want dit hebben wij al tientallen keren gedaan.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

En dus heb je al tientallen keren een vriend met de ellende opgezadeld dat die de bank moest bellen om zijn geld terug te krijgen.

Klein prijsje voor jou, tijd en moeite voor je vriend.

Fijne vriend ben jij!

Gesloten