Ik heb met Aegon gebeld, en met de ABNAMRO en volgens hun is moet die levensverzekering fiscaal doorgestort kunnen worden naar een SEW. En de ABNAMRO heeftmet de Aegon gebeld maar de Aegon wou de benodigde gegevens niet geven omdat ze niet gemachtigd waren om voor mij dingen op te vragen, dus heb met de Aegon gebeld en de man die ik aan de lijn had wou het wel uitzoeken alleen duurde het te lang omdat via de telefoon te doen dus heb ik een mail gestuurd naar de Aegon met de benodigde gegevens die ABNAMRO nodigt heeft, dan regeld de ABNAMRO het verder voor mij.
Het mailtje heb gestuurd naar aanleiding wat de man van de Aegon tegen mij zei.
@wareman ABN AMRO is inderdaad 1 van de weinige die dit kunnen/doen. Er is echter veel meer voor nodig dan alleen maar de waarde door te storten. Tussen verzekeraars zijn hier duidelijke afspraken over gemaakt. Wel nodig ook want als het niet helemaal correct verloopt zou het kunnen dat de fiscale voorzetting niet wordt erkend. Ik zou het lekker door een adviseur laten doen. Die weten waar ze het over hebben.
En je lopende verzekering wordt echt wel beëindigd. Weinig onzin aan.
Adviseurs steken hun vinger in de lucht om te zien hoe de wind staat en kijken naar de provisie die ze krijgen. Daarna krijg je een fantastisch advies waarvan je nog jaren plezier hebt.