Update van de advocaat van de tegenpartij!
-
juliomariner
Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!
Lijkt me nog steeds geen illegale bijbaan.
Zelfs al zou TS zich wekelijks laten afrossen door een domina zou de woningbouw dat niets aangaan mits dit geen overlast geeft.
Zelfs al zou TS zich wekelijks laten afrossen door een domina zou de woningbouw dat niets aangaan mits dit geen overlast geeft.
Nee, dat zijn zaken waarover een lopende rechtszaak speelt. Onder de huidige omstandigheden is het logisch en goed verdedigbaar dat de WBV opvolging geeft aan klachten en meldingen.juliomariner schreef: ↑05 sep 2024 12:02Klopt natuurlijk maar dat waren zaken uit het verleden.Moneyman schreef: ↑05 sep 2024 11:55Vergeet niet dat er natuurlijk wel degelijk feiten en signalen zijn die tegen Dagkoers pleiten. Het is niet dat er niets aan de hand is…juliomariner schreef: ↑05 sep 2024 11:53Wanneer houdt controle op en begint huurdertje pesten?
De wbv moet nog toch ook wel een keer gaan denken dat de klachten door anoniem tegen TS pestgedrag is.
Het is natuurlijk niet zo dat eens een dief altijd een dief is.
Bedenk ook dat je geen idee hebt van wat de gedachtegang van de WBV is. Voor hetzelfde geld checken ze zaken om tot de conclusie te komen dat ze de rechtszaak beter kunnen intrekken.
Er is op dit moment echt nog veel te weinig grond om de conclusie "huurdertje pesten" te kunnen trekken.
Ze zijn 1x met 5 man van de handhaving naar het restaurant gekomen waar ik werk.
We moesten onze legitimatie laten zien, ik vertelde dat ik een collega ben en ik ze vertelde laat het dan maar zitten.
Maar dat is geloof ik 2 jaar geleden gebeurd.
De politie weet dat ik bezorg en ook al mijn andere collega's.
We moesten onze legitimatie laten zien, ik vertelde dat ik een collega ben en ik ze vertelde laat het dan maar zitten.
Moneyman
vindt dit leuk
-
Methusalah
Dagkoers schreef: ↑05 sep 2024 12:38Ze zijn 1x met 5 man van de handhaving naar het restaurant gekomen waar ik werk.
Wtf... de politie gaat echt niet voor niets met vijf man op bezoek.
Dit vertel je ook voor het eerst.
Ik blijf er bij, elk probleem heb je helemaal aan je zelf te danken. Je hebt het wandelen in meerdere sloten goed onder de knie.
U leest niet goed.Methusalah schreef: ↑05 sep 2024 12:59Dagkoers schreef: ↑05 sep 2024 12:38Ze zijn 1x met 5 man van de handhaving naar het restaurant gekomen waar ik werk.
Ik blijf er bij, elk probleem heb je helemaal aan je zelf te danken. Je hebt het wandelen in meerdere sloten goed onder de knie.
5 man van de handhaving!
Omdat mijn 2 werkplekken naast elkaar zijn.
Ik moet vaak bij collega's bezorgen die bij mij bestellen.
De wijkagent was eerst de wijkagent van Centrum en nu van Zuid.
Ze heeft mij leren kennen door al dat gedoe met mijn ex en dochter.
Ik moet vaak bij collega's bezorgen die bij mij bestellen.
De wijkagent was eerst de wijkagent van Centrum en nu van Zuid.
Ze heeft mij leren kennen door al dat gedoe met mijn ex en dochter.
-
Methusalah
Politie / handhaving. Potato / potato in dit geval. Het ging mij meer om het aantal.Dagkoers schreef: ↑05 sep 2024 13:29U leest niet goed.Methusalah schreef: ↑05 sep 2024 12:59Dagkoers schreef: ↑05 sep 2024 12:38Ze zijn 1x met 5 man van de handhaving naar het restaurant gekomen waar ik werk.
5 man van de handhaving!
Nee, dat is zeker geen "potato/potato". Daar waar politie vaak gewoon met z'n tweeën komen, zie je de BOA's vaak in grotere aantallen komen.Methusalah schreef: ↑05 sep 2024 14:17Politie / handhaving. Potato / potato in dit geval. Het ging mij meer om het aantal.
Vijf man politie was zorgelijk geweest, vijf man BOA zegt helemaal niets.
-
witte angora
Klopt, mijn bericht was dan ook een reactie op die anonieme meldingen.juliomariner schreef: ↑05 sep 2024 12:11Lijkt me nog steeds geen illegale bijbaan.
De stalker blijft zo te lezen actief en heel frappant de laatste keren werd u thuis aangetroffen en bleek er weer niets aan de hand te zijn.
Het is iemand die u heel goed kent of heel goed heeft gekend maar voor zijn of haar gevoel door u benadeeld is.
U heeft zijdelings nog steeds met die iemand uit uw verleden te maken terwijl die iemand dat helemaal niet wil en heeft er voordeel van als u met uw hele hebben en houden onder een brug terecht komt.
Hint, die iemand is van buitenlandse komaf, is een tijd lang bij u inwonend geweest maar dat was op een bepaald moment niet meer houdbaar omdat die iemand er andere manieren op na hield dan u gewend was en uiteindelijk bij familie is ingetrokken.
Het is iemand die u heel goed kent of heel goed heeft gekend maar voor zijn of haar gevoel door u benadeeld is.
U heeft zijdelings nog steeds met die iemand uit uw verleden te maken terwijl die iemand dat helemaal niet wil en heeft er voordeel van als u met uw hele hebben en houden onder een brug terecht komt.
Hint, die iemand is van buitenlandse komaf, is een tijd lang bij u inwonend geweest maar dat was op een bepaald moment niet meer houdbaar omdat die iemand er andere manieren op na hield dan u gewend was en uiteindelijk bij familie is ingetrokken.
Heb je een kristallen bol aangeschaft?
Kan wel eens handig zijn om alles beter te weten.
Kan wel eens handig zijn om alles beter te weten.
-
witte angora
Naja, je stuurt je kind toch niet naar een vader die onder een brug woont, is het niet? Op zich is het geen vreemde hint - maar eigenlijk kan het natuurlijk iedereen zijn.
Eens,
Eens. Vooral omdat je dit als burger bekijkt bij wie ze langsgaan, dan is vijf man gewoon "er is iets aan de hand"; zelfs als de andere kant zegt dat het gebruikelijk is.Methusalah schreef: ↑05 sep 2024 14:17Politie / handhaving. Potato / potato in dit geval. Het ging mij meer om het aantal.
200% mee eens.
juliomariner schreef: ↑05 sep 2024 12:11Zelfs al zou TS zich wekelijks laten afrossen door een domina zou de woningbouw dat niets aangaan mits dit geen overlast geeft.
Geen glazen bol omdat Dagkoers onder eerdere gebruiksnamen op dit forum actief is geweest maar telkens weer een permanente ban van dit forum heeft gekregen.
Een paar jaar geleden was Dagkoers toen bekend als ridder 777 ook al actief en ook in die topics kwamen zaken naar voren waarvan je dacht dat het niet waar zou kunnen zijn maar uiteindelijk wel zo was.
Dagkoers heeft ergens medio 2023 dankzij een nieuwe woning weer een account aan kunnen maken en forumleden hebben hem nog geholpen om zijn leven weer op de rit te krijgen niet wetende dat een paar maanden later het gedoe van de meldingen al begonnen was.
-
Arizonakid
Ach, zijn topics zijn vermakelijk, de goeie man zelf onverbetelijk dom, of als dat aardiger klinkt, naïef.
kuklos
vindt dit leuk
Ik ken die vorige forum levens van Dagkoers ook nog uit mijn vroegere levens. We leven allemaal op een of andere manier weer verder, toch.
Het zou zelfs heel goed kunnen, zover had ik nog niet nagedacht. Maar daar zijn ook weer verschillende mensen met misschien rancunes. Maar dan komen namen, laten we dat vermijden en over laten aan het opsporings apparaat.
Het zou zelfs heel goed kunnen, zover had ik nog niet nagedacht. Maar daar zijn ook weer verschillende mensen met misschien rancunes. Maar dan komen namen, laten we dat vermijden en over laten aan het opsporings apparaat.
-
witte angora
Exact. Maar daarom gaf ik al aan dat anoniem misschien niet zo anoniem is als Dagkoers, of zelfs maar de anonieme melder zelf, denkt.
Thijs124
vindt dit leuk
Misschien zetten ze wel een speciale taskforce op voor Dagkoers.
-
witte angora
We kunnen er natuurlijk zo'n Amerikaanse politiezender op zetten. Jammer dat Agatha Christie niet meer leeft. Miss Marple zou er ongetwijfeld achter komen. Of misschien dichter bij huis: Baantjer, maar die zit in de verkeerde stad. Ik weet alleen niet of ik die ondraaglijke spanning, wachtend tot de ontknoping, aan zou kunnen.