LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door S. »

SBI schreef:Er staam pittig "schunnige" dingen bij!
Nou, ik zie die pittig/dampende/schunnige zaken niet hoor.
Of ben je er naar op zoek geweest? :P

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door So be it »

Nou, S,

Wanneer je toch Video's gaat "bewerken" om mensen zwart te maken, vind ik dat toch erg "schunnig".....

Wanneer je bij YOUTUBE zoekt op Amway lijkt het alsof het alleen maar Amway filmpjes zijn, maar schijn bedriegt.....

Zoals de video waar de mlmscammer zo vol trots mee kwam.... :?

Maar ja, zijn mentaliteit ken ik onderhand wel.....
En hij is er nog echt trots op ook.... :oops:

Heb vanavond ook wat research gedaan en er moet toch constant gewaakt worden tegen misbruik van het originele mlmprincipe!!!!

So be it.

Truste!

daan11
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 aug 2006 10:52

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door daan11 »

Weet je hoe je echt succesvol wordt binnen mlm?

50- 60 uur per week erin stoppen en niet parttime.
Er is nog nooit iemand parttime miljonair geworden.
mlm is een bewezen concept, maar er wordt te licht over gedacht.
De juiste begeleiding en NIET parttime.

Dit weet 90% van de mensen niet, daarom staat het in een kwaad daglicht, omdat het voor hun niet heeft gewerkt. Het werkt wel, maar niet voor 5 uur per week.Maar de meeste hebben een 9-5 mentaliteit. Je zou dit moeten doen, alsof je leven er vanaf hangt, of die van je familie, is kijken hoe succesvol je wordt.

groetjes
Neutraaltje

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door So be it »

@ Daan11,

Weet je hoe je echt succesvol wordt binnen mlm?
50- 60 uur per week erin stoppen en niet parttime.

Naast 40 uur bij je baas???? :shock: :roll:
Er is nog nooit iemand parttime miljonair geworden.
mlm is een bewezen concept, maar er wordt te licht over gedacht.
De juiste begeleiding en NIET parttime.
WEL parttime!
Dit weet 90% van de mensen niet, daarom staat het in een kwaad daglicht, omdat het voor hun niet heeft gewerkt
.
Ze zijn vergeten dat HET niet werkt...., want je moet ZELF werken!
Het werkt wel, maar niet voor 5 uur per week.Maar de meeste hebben een 9-5 mentaliteit. Je zou dit moeten doen, alsof je leven er vanaf hangt, of die van je familie, is kijken hoe succesvol je wordt.
Succes dan...!

SBI

daan11
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 aug 2006 10:52

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door daan11 »

kijk sbi,

Dit is dus de reden waarom ik Geen mlm meer doe.
Maar niet omdat het niet werkt.

Omdat 80% een baan heeft van 40 uur bij een baas!
ik kan die tijd dan wel hebben, maar 80% van je organisatie niet.
Mlm doe je niet alleen.

Dat ik ook de reden waarom de meeste mlm bedrijven in Nederland het slechtste draaien in de benelux, al dan niet in heel Europa.
In nederland is deze hele markt de laatste 10 jaar verneukt , door te vertellen. snel rijk worden, binnen 5 jaar financieel onafhankelijk met 5 uur per week, noem maar op. Mensen die nu met mlm beginnen moeten alle stront opruimen die al 10 jaar gescheten wordt door de mlm leiders van Nederland. Als je eerlijk bent tegen de mensen wat ze echt moeten doen, denken ze twee keer na voordat ze beginnen.
Als je denkt dat het ene mlm bedrijf niet werkt, en gaat naar de volgende, lukt het daar ook niet. het principe gaat op voor alle bedrijven. Of je moet een netwerk hebben van 40.00 klanten die je aan je produkt kan koppelen, maar daar is er maar een enkele van.

Mario Van Mooter
Berichten: 202
Lid geworden op: 05 okt 2006 12:40

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door Mario Van Mooter »

Beste vrienden,
ik wil mij hier achter osiris scharen en ik sta er ook achter dat, Amway en Euphony, eerlijk beleid voert, via MLM en niet illegaal.

Ik ben er al aan begonnen en of er hier mensen bij zijn die er mee begonnen zijn ja dan nee, veel sukses met uw beslissing.

Daag, Mario.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door So be it »

Hallo Daan,
Omdat 80% een baan heeft van 40 uur bij een baas!
ik kan die tijd dan wel hebben, maar 80% van je organisatie niet.
Mlm doe je niet alleen.
Helemaal waar.
Dat ik ook de reden waarom de meeste mlm bedrijven in Nederland het slechtste draaien in de benelux, al dan niet in heel Europa.

Nederland is inderdaad het meest sceptische land geweest voor ALLE directe verkoop.
Als je denkt dat het ene mlm bedrijf niet werkt, en gaat naar de volgende, lukt het daar ook niet.
klopt.
het principe gaat op voor alle bedrijven. Of je moet een netwerk hebben van 40.00 klanten die je aan je produkt kan koppelen, maar daar is er maar een enkele van.
Wat je nu zegt is voor mij een raadsel....
Geef eens een voorbeeld.....?

SBI

daan11
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 aug 2006 10:52

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door daan11 »

het principe gaat op voor alle bedrijven. Of je moet een netwerk hebben van 40.00 klanten die je aan je produkt kan koppelen, maar daar is er maar een enkele van.



Je hebt zelfstandige ondernemers die al een bestand hebben van vele duizenden klanten, als deze mensen raakvlakken hebben met jou nieuwe business/mlm, kun je ze aan elkaar koppelen, omdat ze dat vertrouwen al; met jou hebben opgebouwd, en zullen er zeker serieus naar kijken wat je te bieden hebt, begin je in Nederland bij nul. heel moelijk mensen zijn heel sceptisch!!!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door So be it »

Je hebt zelfstandige ondernemers die al een bestand hebben van vele duizenden klanten, als deze mensen raakvlakken hebben met jou nieuwe business/mlm, kun je ze aan elkaar koppelen, omdat ze dat vertrouwen al; met jou hebben opgebouwd, en zullen er zeker serieus naar kijken wat je te bieden hebt, begin je in Nederland bij nul. heel moelijk mensen zijn heel sceptisch!!!
Nee, Daan.
De meeste "nieuwe starters" hebben geen bestand klaar liggen.
Dat ga je opbouwen!
Hard werken........
Niks mis mee.

SBI

daan11
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 aug 2006 10:52

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door daan11 »

Is ook niks mis mee, dat is juist het probleem van nederlanders.
Weinig doen, veel willen verdienen. Als je de goede actie onderneemt die nodig is om te slagen in mlm in Nederland, en je ondeneemt die zelfde actie ook in het buitenland, gegarandeerd dat je in het buitenland 10 keer harder gaat dan in Nederland.
Nederlanders hebben teveel vangnetten waar ze op terug kunnen vallen (financieel), daarom doen ze hier niks. Je moet mlm doen alsof je leven er vanaf hangt. En het probleem is met mlm dat je altijd voor een gedeelte afhankelijk bent van je groep, als deze niet de juiste actie onderneemt kun je het schudden, in welk netwerk dan ook!
Mlm kun je niet alleen daar heb je de juiste mensen voor nodig, en het probleem in Nederland is dat het zoeken is naar de bekende NAALD in de hooiberg.
Ik begrijp ook wel dat de mensen sceptisch zijn, dat komt door mlm'rs die beweren met 10 uur per week financieel onafhankelijk te worden onzin!!
De nieuwe generatie (die beter weet) moet deze kul maar recht zien te breien, en dubbel zijn best moeten doen om de rotzooi op te ruimen voor die gasten.
Zelfs vacaturebanken en diverse advertentie doeleinden voor mlm'rs worden er meteen afgeknikkerd, omdat zelfs het management van de meeste site's niet weten wat mlm eigenlijk is, ze maken het de nieuwe generatie onmogelijk om een business op te bouwen. dat heb je allemaal aan die gasten te danken, die denken dat je voor je geld niet hoeft te werken, en alleen maar een lulverhaal hoeft op te hangen tegen de mensen.
Dus nieuwe generatie Succes met breien!!!

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door mlmangel »

Daan, SBI, Jan, in het buitenland staan mensen ook sceptisch tov MLM, niet enkel in Nederland, kijk maar op de fora in bijv. België, Duitsland en Frankrijk.

Grote verschil tussen Europese landen en de VS is dat er in de Europa een degelijk sociaal vangnet is, wat grotendeels ontbreekt in de VS. En opleiding in Europese landen is hoger dan in de VS. Dus zijn Europeanen minder genoodzaakt om in MLM te stappen, én minder naief, ze nemen niet eender wat hen verteld wordt voor waar aan.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door So be it »

En het probleem is met mlm dat je altijd voor een gedeelte afhankelijk bent van je groep, als deze niet de juiste actie onderneemt kun je het schudden, in welk netwerk dan ook!
Niet mee eens, Daan.
Wanneer je downline niet doet wat jij doet, zoek je nieuwe downline.
Mlm kun je niet alleen daar heb je de juiste mensen voor nodig, en het probleem in Nederland is dat het zoeken is naar de bekende NAALD in de hooiberg.

Meer mensen contacteren.
Zelfs vacaturebanken en diverse advertentie doeleinden voor mlm'rs worden er meteen afgeknikkerd,

Ben je te onzeker om mensen gewoon aan te spreken dan?
Het is een relatie zaak.
Ik vind het ook niet terecht dat mlm-ers CWIs e.d. afstropen......

Zolang veel mlm-ers niet weten waar ze over praten en bedrijven zich als mlmbedrijf presenteren terwijl de verdiensten komen uit inschrijvingen ipv uit omzet, vind ik het volkomen te begrijpen dat mensen in éérste instantie afkerig zijn van mlm.

Succes verder.


--------------------------------------------------------------------------------
Daan, SBI, Jan, in het buitenland staan mensen ook sceptisch tov MLM, niet enkel in Nederland, kijk maar op de fora in bijv. België, Duitsland en Frankrijk.

Grote verschil tussen Europese landen en de VS is dat er in de Europa een degelijk sociaal vangnet is, wat grotendeels ontbreekt in de VS. En opleiding in Europese landen is hoger dan in de VS. Dus zijn Europeanen minder genoodzaakt om in MLM te stappen, én minder naief, ze nemen niet eender wat hen verteld wordt voor waar aan.


At antimlmspammer,

Ik zou best met je in discussie gaan wanneer je wat minder zomaar wat er uit flapt.

Je weet weer niet waar je over praat.

De Scandinavische landen zijn van oudsher vertrouwd met directe verkoop.
mlm Is ook geen probleem in andere EU landen.
Nederland is gewoon bar en boos.
Nederlandse "nuchterheid"?

Noem het zoals je wilt, maar Nederland was al een extra "moeizaam" mlmland toen er nog maar één mlmbedrijf in Nederland was.

Maar nog even voor Daan en anderen......

STELLLLLL je voor dat mlm uitoefenen WEL gemakkelijk was......!
Hoelang denk je dat het dan zou duren voordat inderdaad heel Nederland "verzadigd" zou zijn???

De éérste de beste Luie Sodem**ter stapt in en bouwt in 3 maanden een dijk van een organisatie en een inkomen van 6.000 per maand.

Hoelang zou het nog voortduren????

Het MOET moeilijk gaan.
Net als in het normale bedrijfsleven.
DAT onderscheidt de doorzetters van de slappelingen die naar al die flutzooi luisteren die je hier voorgeschoteld krijgt! :lol:

SBI

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: wij geven uitleg over wat mlm betekent en wat het is

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

http://www.mlmwatch.org voor de waarheid en niets dan de waarheid.

Gesloten