Ik moet zeggen,de dag bevalt me niet..zondag voor mij,luie dag,aanrommelen enz...
Maar ik ben wel eens koopondag geweest,wie niet en dat is me druk,ook appie en bas..
En eerlijk is eerlijk...
Wij hebben de vrijdag doen we boodschappen,ik kan niet alleen weten jullie,dus..man mee,en dan lopen er om die tijd oude mrnsen ( respect hoor moet ook!!!) te dralen,hebbrn heeeel de week heel de ochtend nee moeten om vier uur..
dus doe je twee uur erover,rollators etc op gemakje...logisch..uitje ook he..hey beppie tijd niet gezien...nee truus hoe is ie,nou me knie,oh schei uit meid.......en sta je te wachten voor je bij vlees kan
want je wilt niet onvriendelijk zijn...
Op za val je hier helemaal over de mensen,dus kan me voorstellen dat er veel tegenwoordig zondag gaan!!snel er door heen,nou die ene keer hier niet schrok me dood huh...drrrruuukk.
Maar snap je wel teun...
@ jolijn
Ja ik heb ook altijd voorraad voor weeshuis in huis,dus altijd wat,maar ja geen kerststol bv...dus die xou je dan kunnen halen( zeg maar wat) weet niet of het gelopen heeft met kerst ken er wel mensen zal eens vragen,centrum zelf dicht..