Deze order kan gewoon geleverd worden hoor.
Dit gaat om barstoelen die gemaakt worden op bestelling en geen productiewerk zoals Ikea.
Levertijd uitgelopen en op verzoek geannuleerd.
Deze order kan gewoon geleverd worden hoor.
Heb je het nou echt nodig om de woorden te verdraaien?
Worden daar ook het aantal klanten meegerekend.witte angora schreef: ↑24 feb 2024 22:16Gelukkig gaat het bij Ikea dus nog slechter. Ikea 1.5, Woneninterieur.nl 2.3.
witte angora schreef: ↑24 feb 2024 22:16Gelukkig gaat het bij Ikea dus nog slechter. Ikea 1.5, Woneninterieur.nl 2.3.
Het is een nieuwe melding. Het slachtoffer had zich nog niet eerder gemeld op dit forum.Moneyman schreef: ↑24 feb 2024 13:52... met een aankoop uit december vorig jaar ja. Niet uit "nu". Sterk argument hoorEen Wiskunde Student schreef: ↑24 feb 2024 10:55Fantastisch opgemerkt. Direct onder je post staat al weer een klacht van een nieuw slachtoffer.![]()
Als dit je afdronk is, heb je totaal niets begrepen van alles wantij schrijf in dit topic.
Als je nog ergens bewijs nodig hebt dat je geen flauw idee hebt wat juridische termen betekenen, dan is het wel hierEen Wiskunde Student schreef: ↑25 feb 2024 10:27En als je het dan perse geen oplichting wil noemen (Sic) , noem het dan onrechtmatige daad, maar onrechtmatig blijft het in ieder geval.
Maar wat als er meer gedupeerde blijven komen? Als er goede intenties zijn worden afspraken nagekomen, klanten geholpen en te woord gestaan. Althans dat is mijn interpretatie van goede bedrijfsvoering.Thijs124 schreef: ↑25 feb 2024 14:00Ik denk niet dat Moneyman de intentie heeft om die door jou genoemde losers te verdedigen maar om de gedupeerden te helpen.
Juist een faillissement of bedrijfsbeëindiging van die zogenaamde losers zou juist een kettingreactie onder de gedupeerden veroorzaken.
Dat worden dan de echte losers.
Stella123 schreef: ↑26 feb 2024 14:47
Wij dachten het jaar op een goede voet te beginnen en bestelden op 1 januari 2024 een tv meubel en een eettafel voor in ons nieuwe huis. Na twee weken kwam ik de negatieve ervaringen op dit forum en anderen tegen en was ik gelijk mijn vertrouwen verloren dat mijn bestelling op de afgesproken datum geleverd zou worden. Hierop heb ik op 14 januari mijn bestelling geannuleerd. Ik kreeg hierop een mail terug dat de annulering goed door is gekomen en dat het betaalde bedrag binnen 14 dagen teruggestort zou worden.
Beste Stella kan jij ons even een mail sturen met de gegevens van de bestelling?
woneninterieur schreef: ↑17 feb 2024 13:49iwakker schreef: ↑16 feb 2024 22:03Veel positieve reacties over dit bedrijf zo te zien![]()
Ook mijn order #4906 een simpele kast na bijna 3 mnd nog niet ontvangen, besteld tijdens black friday, ze hadden toen zo'n mooie actie.
Echter 2 dagen na mijn bestelling heb ik die kast nog eens opgezocht op hun website, helemaal niet meer te vinden en niets van die hele serie. Toen voelde ik al nattigheid.
Dit gaat inderdaad om een kast die een uitlopende levertijd heeft.
U bent ook bericht hierover ( gisteren ook nog )
Wij hebben nu de bestelling geannuleerd vandaag en daarna volgt keurig een terugbetaling.
Een uitlopende levertijd? Waarom moet ik dat op een klachtenforum lezen? Zou fijn zijn als jullie mij dat persoonlijk vertellen (e-mail). Inderdaad per mail door jullie bericht (na aandringen van mij!), maar daarin staat niets over een uitlopende levertijd, maar gewoon een standaard mail die ik al te vaak heb ontvangen.
Ga er van uit dat "de keurige terugbetaling" al verwerkt is door jullie? Deze mooie kast is namelijk sneller leverbaar dan degene die ik op Black Friday heb besteld: https://www.woneninterieur.nl/products/ ... 0-x-120-cm. 2 weken levertijd + nog 10% valentijnskorting. WINWIN