Update van de advocaat van de tegenpartij!
Re: Update van de advocaat van de tegenpartij!
Sympathiek van die advocaat dat hij je matst met het tarief en gespreide betaling. Is voor jou natuurlijk geen probleem aangezien je €2000 per maand overhoudt.
Ik had de advocaat gemaild dat ik op vakantie zou zijn.
Dat hij mij belde vond ik niet erg, ik nam ook niet op, ik belde terug met de telefoon van de zaak.
Kost mij niks!
Dat hij mij belde vond ik niet erg, ik nam ook niet op, ik belde terug met de telefoon van de zaak.
Kost mij niks!
Heb je de telefoon van het restaurant mee naar Thailand om privé te gebruiken.
Dan adviseer ik om niet te veel belminuten te maken.....
Let op: bijna 500 berichten en eigenlijk geen ontwikkeling sinds bericht 1.
Dan adviseer ik om niet te veel belminuten te maken.....
Let op: bijna 500 berichten en eigenlijk geen ontwikkeling sinds bericht 1.
kuklos
vindt dit leuk
U bent in Bangkok op vakantie en u gebruikt uw werktelefoon om voor een privé gesprek naar Nederland te bellen verdient geen hoofdprijs want daar is een werktelefoon niet voor bedoeld maar terzijde.
Ik ben meer benieuwd naar het verloop van de vliegreis want daar maakte u zich al de nodige zorgen over en vooral of uw internetdate is op komen dagen en bovenal of de vakantie naar uw wens verloopt.
Aan de andere kant weten we nu dat u veilig in Bangkok bent aangekomen en voor nu nog geen problemen ervaart want heel eerlijk ik maakte me er best wel wat zorgen over.
Ik ben meer benieuwd naar het verloop van de vliegreis want daar maakte u zich al de nodige zorgen over en vooral of uw internetdate is op komen dagen en bovenal of de vakantie naar uw wens verloopt.
Aan de andere kant weten we nu dat u veilig in Bangkok bent aangekomen en voor nu nog geen problemen ervaart want heel eerlijk ik maakte me er best wel wat zorgen over.
Hoe kom jij erbij dat ik een telefoon heb van het restaurant?
De reis was geweldig en de overstap ging ook goed.Ron5300 schreef: ↑05 okt 2024 10:55U bent in Bangkok op vakantie en u gebruikt uw werktelefoon om voor een privé gesprek naar Nederland te bellen verdient geen hoofdprijs want daar is een werktelefoon niet voor bedoeld maar terzijde.
Dat was op de heenweg en terugweg perfect.
De dame zat in de gevangenis dat vertelde ze mij een paar dagen voordat ik vertrok.
Ze vroeg 300 E dan zou ze vrij komen.
Ik vroeg waarom zit je vast?
Ik kreeg 3 redenen:
1= verkeerde vaccinatie.
2= verkeerde Visum
3= Ik ben boeddhistisch en het land waar ik vast zit is moslims.
Ik heb mij dus moeten vermaken zonder haar, want ik vertrouwde het niet.
Ik heb de eerste dag iets vervelends meegemaakt, ik liep mijn hotel uit en om de hoek was een meisje van 12 die s..s met mij wilde. Ik ben hier zo van geschrokken dat ik alleen maar op mijn hotelkamer ben gebleven.
Ik ben alleen naar buiten gegaan om te eten. Ik heb speciaal een andere route genomen.
Ik wilde het melden bij de politie, maar ik dacht het is niet mijn zaak en kind. Ik bemoei mij er niet mee.
Met de telefoon van welke zaak belde je dan?
Er was al iemand (niet ik) die voorspelde dat er weer een berichtje zou komen van TS zodra het hier te stil werd. En dat blijkt dus te kloppen.
De telefoon van de gemeente slimpie ik heb toch maar 2 banen
De gemeente zal wel standaard een Thailand bundel hebben voor hun bedrijfsuitjes. En anders, het gaat toch van de grote hoop.
Erthanax
vindt dit leuk
Ik ben erg bang en zenuwachtig dat ik dakloos word.
1= Mocht er corona uitbreken is de telefoon voor thuis te werken.
Ik krijg er ook ww op om in te loggen op de pc op werk.
2= Ik moest het wel meenemen naar buitenland omdat er WhatsApp op zit.
Schrijf ik het zo goed?
Ik krijg er ook ww op om in te loggen op de pc op werk.
2= Ik moest het wel meenemen naar buitenland omdat er WhatsApp op zit.
Schrijf ik het zo goed?
Wij gebruiken onze privételefoons voor de inlog, en ik leef niet op belastinggeld.
Wat voor werk doe jij dan dat je een telefoon nodig hebt om thuis te werken?
Het enige wat je (aan mij) laat zien is dat de gemeente onnodig geld uitgeeft.
Dan blijft ook nog de vraag waarom je daarmee in het buitenland mag bellen? Of mag je enkel bellen via de wifi en via whatsapp?
Dan blijft ook nog de vraag waarom je daarmee in het buitenland mag bellen? Of mag je enkel bellen via de wifi en via whatsapp?
Bijzonder dat ze nu vast telefoons aanschaffen voor het geval dat er weer een lockdown komt. Mijn achting voor de overheid daalt nog verder gezien hun geldgesmijt.ZeerPrivé schreef: ↑05 okt 2024 12:47Bij de klantenservice.kuklos schreef: ↑05 okt 2024 12:45Wij gebruiken onze privételefoons voor de inlog, en ik leef niet op belastinggeld.
Dan blijft ook nog de vraag waarom je daarmee in het buitenland mag bellen? Of mag je enkel bellen via de wifi en via whatsapp?Schiedam heeft blijkbaar voldoende geld of ze belasten het gewoon door via gemeentelijke heffingen.
@ZeerPrivé, dank voor je antwoord, ik was vergeten wat hij deed voor werk
Ik ben een ouderwetse boeren ...
Ik heb een Nokia 105.
Onbeperkt bellen en sms.
We hebben op het werk een groeps-app als collega ziek is of later komt.
Ik moest het wel meenemen vanwege de app van Tui en Dreizen.
Ik heb een Nokia 105.
Onbeperkt bellen en sms.
We hebben op het werk een groeps-app als collega ziek is of later komt.
Ik moest het wel meenemen vanwege de app van Tui en Dreizen.
Ik heb ook onbeperkt bellen en sms. Maar niet in landen als de VS, Thailand etcetera. dat zal jouw werk ook niet hebben. Plus de vraag wat je arbeidscontract/CAO zegt over privételefoontjes vanuit het buitenland.
Hoezo moest je het wel meenemen? Heb je zelf geen smartphone?
Goed lezen!!!
Ik heb een Nokia 105
Ik heb een Nokia 105
Een Nokia105 met een sim van de gemeente is gratis vanuit Thailand?