LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Grijs kenteken afschaffen is asociaal
Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal
Nog even dit kabouter,als de hypotheekrenteaftrek niet is dan moeten veel mensen hun huis verkopen en moeten ze gaan huren,neem maar van nij dat de huren dan pas echt stijgen.En trouwens je zit op het verkeerde forum paules de boskabouter of ben je David
Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal
Waarom ben je hier blij om?Nou kabouter,jouw huursubsidie gaat er ook aan
Maakt je net zo rancuneus als de tegenpartij; schiet je daar wat mee op!?
Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal
Waarom Geelrijders blij zijn met deze maatregel: blijven ze zelf nog even buiten schot voor de graaihandjes uit Den Haag.
Accijns op benzine misschien wat later omhoog.
Grijsrijders hebben zichzelf in de picture gereden met al die luxe SUV's.
Wel dik doen, maar ten laste van andermans portemonnee.
Accijns op benzine misschien wat later omhoog.
Grijsrijders hebben zichzelf in de picture gereden met al die luxe SUV's.
Wel dik doen, maar ten laste van andermans portemonnee.
Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal
Gezin met Transporter schreef:
Zij hebben veel leden nodig voor een rechtzaak. Een rechtzaak is ze eerder ook al gelukt.
Er is ook nog een andere optie die iedereen met grijs kenteken moet doen. En dat is lid worden van de Stichting Belangen Grijskentekeneigenaren. http://www.sbg-delft.nlIk weet nu eigenlijk niet wat te doen, behalve hopen dat de Eerste Kamer de asociale aanpak van meer dan 160,000 mensen keert!
Zij hebben veel leden nodig voor een rechtzaak. Een rechtzaak is ze eerder ook al gelukt.
Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal
Diezelfde stichting:
Of nu lid worden van deze heel 'effectieve' stichting. Ben je wel nog meer geld kwijt![/quote]
Dat is tien jaar waarschuwingen. Wie niet luisteren wil moet maar voelen!Sinds 1994 waarschuwen wij met grote regelmaat dat nieuw overheidsingrijpen op handen was.........Wij hopen dan ook dat u zich aan zult sluiten bij onze Stichting. Donateurs zijn een noodzaak om bovengenoemde doelstellingen te bereiken en in uw belang allerlei activiteiten te kunnen ontplooien.
Of nu lid worden van deze heel 'effectieve' stichting. Ben je wel nog meer geld kwijt![/quote]
Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal
Wat is jouw persoonlijk voordeel bij het afschaffen van grijs voor particulieren?Dat is tien jaar waarschuwingen. Wie niet luisteren wil moet maar voelen!
Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal
Geen!Wat is jouw persoonlijk voordeel bij het afschaffen van grijs voor particulieren?
Ik heb wel een sterk rechtvaardigheidsgevoel en stel graag onzinverhalen aan de kaak?
Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal
Hoe rechtvaardig is het dan dat iemand die aan een legitieme overheidsregeling meedoet daarvoor gestraft wordt met het verlies - van een groot deel - van zijn investering?
(even voor de duidelijkheid; ik sta op het standpunt dat afschaffen jammer is maar aanvaardbaar maar het ontbreken van compensatie niet)
Niet beginnen over het verschil in belasting op een zelfde auto want de economische waarde van een auto in Nederland wordt allang niet meer bepaald door de kostprijs van de auto + marge voor producent en verkoper maar puur door belastingheffingen.
"Je had het kunnen weten" is ook geen goed argument; politici laten zoveel proefballonnetjes op die ze bij teveel weerstand net zo hard weer loslaten. Op basis daarvan kan je geen investeringen doen!
In dit geval is er sprake van volledige willekeur omdat bijvoorbeeld bij een PC prive regeling men wel ook na het afschaffen van de regeling het al uitgegeven bedrag van de belasting af mag trekken.
Alleen gaat het hier om een regeling die een veel breder draagvlak heeft onder de Nederlandse bevolking en waarbij ook het schrappen van de aftrek enorme onrust had doen ontstaan.
Nu het echter om een grote hoeveelheid geld bij een kleine groep mensen gaat is de keuze wel gevallen op onmiddelijk afschaffen.
Is dit dan de rechtvaardigheid waar je het over hebt?
Als het politiek kwaad kan wel een regeling afbouwen en als er geen noemenswaardige politieke schade uit volgt de botte bijl hanteren
(even voor de duidelijkheid; ik sta op het standpunt dat afschaffen jammer is maar aanvaardbaar maar het ontbreken van compensatie niet)
Niet beginnen over het verschil in belasting op een zelfde auto want de economische waarde van een auto in Nederland wordt allang niet meer bepaald door de kostprijs van de auto + marge voor producent en verkoper maar puur door belastingheffingen.
"Je had het kunnen weten" is ook geen goed argument; politici laten zoveel proefballonnetjes op die ze bij teveel weerstand net zo hard weer loslaten. Op basis daarvan kan je geen investeringen doen!
In dit geval is er sprake van volledige willekeur omdat bijvoorbeeld bij een PC prive regeling men wel ook na het afschaffen van de regeling het al uitgegeven bedrag van de belasting af mag trekken.
Alleen gaat het hier om een regeling die een veel breder draagvlak heeft onder de Nederlandse bevolking en waarbij ook het schrappen van de aftrek enorme onrust had doen ontstaan.
Nu het echter om een grote hoeveelheid geld bij een kleine groep mensen gaat is de keuze wel gevallen op onmiddelijk afschaffen.
Is dit dan de rechtvaardigheid waar je het over hebt?
Als het politiek kwaad kan wel een regeling afbouwen en als er geen noemenswaardige politieke schade uit volgt de botte bijl hanteren
Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal
Als iedereen nou eens begrijpt dat we de "ik ben zielig" jaren 70 mentaliteit achter ons aan het laten zijn, omdat het niet meer te betalen is, en dus doorheeft dat de overheid niet te vertrouwen is, dan pas gaat het besef leven dat alleen jijzelf verantwoordelijk is voor je handelen. Je moet dus alleen dingen doen die je zonder HULP van anderen kan betalen! Je kan niet meer afhankelijk zijn van de paternalistische overheid zoals ome joop die voorstelde.
Overheid is per definitie niet te vertouwen; wisselt te snel waardoor niemand verantwoordelijk is voor het gevoerde beleid en heeft veel te veel oppertuun gedrag om kiezers aan zich te binden. Zullen nooit de hand in eigen boezen steken en wentelen alle financiele tegenvallers af op de bevolking in plaats dat zij gaan snoeien in het eigen ambtenarenapparaat, want dat is asociaal, je zet je collega's natuurlijk niet op straat.
In een democratie heeft altijd de meerderheid gelijk, zelfs al hebben zij ongelijk. Als je dat niet wil, dan moet je maar gaan rijden in de oekraine, daar hebben ze dan vast een beter systeem. Extra voordeel is dat je daar met een grijze van extreem opvalt; rijke westerse auto met veel status, en dat is nou precies wat iedereen wil toch?
Overheid is per definitie niet te vertouwen; wisselt te snel waardoor niemand verantwoordelijk is voor het gevoerde beleid en heeft veel te veel oppertuun gedrag om kiezers aan zich te binden. Zullen nooit de hand in eigen boezen steken en wentelen alle financiele tegenvallers af op de bevolking in plaats dat zij gaan snoeien in het eigen ambtenarenapparaat, want dat is asociaal, je zet je collega's natuurlijk niet op straat.
In een democratie heeft altijd de meerderheid gelijk, zelfs al hebben zij ongelijk. Als je dat niet wil, dan moet je maar gaan rijden in de oekraine, daar hebben ze dan vast een beter systeem. Extra voordeel is dat je daar met een grijze van extreem opvalt; rijke westerse auto met veel status, en dat is nou precies wat iedereen wil toch?
Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal
ikke nietrijke westerse auto met veel status, en dat is nou precies wat iedereen wil toch?
ben ik veel te bang dat ie bij me voor de deur weggehaald wordt
Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal
Waarom moet je nou zo realistisch zijn Wit-rus en mijn droom dat het ooit nog goed zou kunnen komen aan diggelen gooien
Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal
Voor grijs kenteken geldt het omgekeerde:Je moet dus alleen dingen doen die je zonder HULP van anderen kan betalen
je moet alleen auto gaan rijden als je een grote zak geld achter de hand hebt voor alle toekomstige belastingverhogingen.
Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal
ik kwam ergens een stukkie hierover tegen, zie bijgaand..
Grijs
En wat is het resultaat? Een onmogelijk ingewikkelde en administratief bewerkelijke regeling. Er is dan ook ruim een halfjaar voor nodig om haar te laten werken. Rond medio 2005 moet het dan zo ver zijn!
- De eerdere artikelen van de rubriek Belastingen
Ondernemer
De strekking van de opzet is eenvoudig: particulieren die in een bestelauto rijden dienen geen voordeel te hebben ten opzichte van degenen die in een personenauto rijden. Beiden moeten dus gewoon de bpm betalen. En voor beiden geldt dat zij het normale wegenbelastingtarief verschuldigd zijn. Voor de ondernemers met een bestelauto blijven de bestaande faciliteiten echter overeind: geen bpm en een lage wegenbelasting. Het probleem is dus dat de ondernemers en de particulieren uit elkaar moeten worden gehaald. Maar dan zijn we er nog niet. Denkt u maar aan de ondernemer die met zijn bestelauto naar zijn Franse vakantieadres rijdt.
De bewindslieden hebben dan ook een aantal criteria ontwikkeld om te toetsen of de bestelauto echt voor het bedrijf is, of eigenlijk toch ook voor privé-doeleinden wordt gebruikt. De eerste toets is overzichtelijk: men moet ondernemer zijn voor de btw en beschikken over een btw-nummer. Dat is overigens niet zo moeilijk; iedereen kan zich als zodanig bij de fiscus aanmelden en een dergelijk nummer ontvangen. Het zal duidelijk zijn dat de fiscus streng gaat controleren wie zich als ondernemer meldt. Maar bovendien hangt er nog een stevig prijskaartje aan als de ‘fictieve’ ondernemer gesnapt wordt. Dan moet niet alleen het genoten fiscale voordeel worden terugbetaald, maar kan men ook een forse boete tegemoet zien.
Gebruik
Maar er is nog een criterium: de ondernemer moet de auto meer dan bijkomstig in zijn bedrijf gebruiken. U begrijpt het al: achter elke bestelauto een belastinginspecteur die het feitelijke gebruik gaat toetsen! Nu, zover gaat het niet, maar de bewijslast dat het om een ondernemingsauto gaat ligt toch vooral bij de ondernemer. Dat kunnen dus aardige discussies worden. En dan zijn er nog de lease-auto’s: die worden aangeschaft door het leasebedrijf. Maar hoe moeten die het gebruik nu toetsen? Daarvoor is een regeling getroffen waarbij de toets in feite wordt verlegd naar de ondernemer die de auto’s heeft geleast.
Om het zekere voor het onzekere te nemen is de regeling bovendien zo in elkaar gezet dat de fiscus gewoon bij levering van de bestelauto de bpm heft. Die moet de ondernemer dus betalen en wordt via de dealer aan de fiscus afgedragen. Vervolgens dient de ondernemer bij de fiscus een verzoek in om de bpm terug te krijgen. Dat duurt hoogstens drie maanden; maar volgens Joop Wijn zal het in de regel wel beperkt blijven tot een maand.
Heeft de ondernemer uiteindelijk een ‘erkende’ bestelauto, dus zonder bpm, dan komt hij automatisch in aanmerking voor het verlaagde tarief voor de wegenbelasting. Alle overigen bestelrijders zijn voortaan de bpm verschuldigd en het gewone wegenbelastingtarief. Alleen voor gehandicapten is nog een voorziening getroffen. Zij genieten momenteel ook veelal van de faciliteiten als zij een aangepaste bestelauto hebben, bijvoorbeeld als die geschikt is voor rolstoelvervoer. Zij kunnen net als ondernemers voortaan van een vergelijkbare teruggaafregeling gebruikmaken, mits de auto maar aan bepaalde voorwaarden voldoet.
En zo hebben we dan weer een nieuwe regeling die vooral administratief zeer bewerkelijk is; voor fiscus en bedrijfsleven.
Peter Kavelaars, verbonden aan Deloitte Belastingadviseurs te Rotterdam en hoogleraar Fiscale economie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam
Gratis nieuwsbrief
- Klik hier voor de gratis nieuwsbrief van Het Financieele Dagblad.
- Dagelijks voor het begin van de beursdag per e-mail het laatste nieuws, marktverslagen en een uitgelicht actueel item.
Copyright (c) 2004 Het Financieele Dagblad
Bron: Het Financieele Dagblad (uitgebreid)
Datum: 12/3/2004 3:08:00 PM
Grijs
En wat is het resultaat? Een onmogelijk ingewikkelde en administratief bewerkelijke regeling. Er is dan ook ruim een halfjaar voor nodig om haar te laten werken. Rond medio 2005 moet het dan zo ver zijn!
- De eerdere artikelen van de rubriek Belastingen
Ondernemer
De strekking van de opzet is eenvoudig: particulieren die in een bestelauto rijden dienen geen voordeel te hebben ten opzichte van degenen die in een personenauto rijden. Beiden moeten dus gewoon de bpm betalen. En voor beiden geldt dat zij het normale wegenbelastingtarief verschuldigd zijn. Voor de ondernemers met een bestelauto blijven de bestaande faciliteiten echter overeind: geen bpm en een lage wegenbelasting. Het probleem is dus dat de ondernemers en de particulieren uit elkaar moeten worden gehaald. Maar dan zijn we er nog niet. Denkt u maar aan de ondernemer die met zijn bestelauto naar zijn Franse vakantieadres rijdt.
De bewindslieden hebben dan ook een aantal criteria ontwikkeld om te toetsen of de bestelauto echt voor het bedrijf is, of eigenlijk toch ook voor privé-doeleinden wordt gebruikt. De eerste toets is overzichtelijk: men moet ondernemer zijn voor de btw en beschikken over een btw-nummer. Dat is overigens niet zo moeilijk; iedereen kan zich als zodanig bij de fiscus aanmelden en een dergelijk nummer ontvangen. Het zal duidelijk zijn dat de fiscus streng gaat controleren wie zich als ondernemer meldt. Maar bovendien hangt er nog een stevig prijskaartje aan als de ‘fictieve’ ondernemer gesnapt wordt. Dan moet niet alleen het genoten fiscale voordeel worden terugbetaald, maar kan men ook een forse boete tegemoet zien.
Gebruik
Maar er is nog een criterium: de ondernemer moet de auto meer dan bijkomstig in zijn bedrijf gebruiken. U begrijpt het al: achter elke bestelauto een belastinginspecteur die het feitelijke gebruik gaat toetsen! Nu, zover gaat het niet, maar de bewijslast dat het om een ondernemingsauto gaat ligt toch vooral bij de ondernemer. Dat kunnen dus aardige discussies worden. En dan zijn er nog de lease-auto’s: die worden aangeschaft door het leasebedrijf. Maar hoe moeten die het gebruik nu toetsen? Daarvoor is een regeling getroffen waarbij de toets in feite wordt verlegd naar de ondernemer die de auto’s heeft geleast.
Om het zekere voor het onzekere te nemen is de regeling bovendien zo in elkaar gezet dat de fiscus gewoon bij levering van de bestelauto de bpm heft. Die moet de ondernemer dus betalen en wordt via de dealer aan de fiscus afgedragen. Vervolgens dient de ondernemer bij de fiscus een verzoek in om de bpm terug te krijgen. Dat duurt hoogstens drie maanden; maar volgens Joop Wijn zal het in de regel wel beperkt blijven tot een maand.
Heeft de ondernemer uiteindelijk een ‘erkende’ bestelauto, dus zonder bpm, dan komt hij automatisch in aanmerking voor het verlaagde tarief voor de wegenbelasting. Alle overigen bestelrijders zijn voortaan de bpm verschuldigd en het gewone wegenbelastingtarief. Alleen voor gehandicapten is nog een voorziening getroffen. Zij genieten momenteel ook veelal van de faciliteiten als zij een aangepaste bestelauto hebben, bijvoorbeeld als die geschikt is voor rolstoelvervoer. Zij kunnen net als ondernemers voortaan van een vergelijkbare teruggaafregeling gebruikmaken, mits de auto maar aan bepaalde voorwaarden voldoet.
En zo hebben we dan weer een nieuwe regeling die vooral administratief zeer bewerkelijk is; voor fiscus en bedrijfsleven.
Peter Kavelaars, verbonden aan Deloitte Belastingadviseurs te Rotterdam en hoogleraar Fiscale economie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam
Gratis nieuwsbrief
- Klik hier voor de gratis nieuwsbrief van Het Financieele Dagblad.
- Dagelijks voor het begin van de beursdag per e-mail het laatste nieuws, marktverslagen en een uitgelicht actueel item.
Copyright (c) 2004 Het Financieele Dagblad
Bron: Het Financieele Dagblad (uitgebreid)
Datum: 12/3/2004 3:08:00 PM
Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal
Maar de enige die er nadeel van ondervindt zijn de huidige grijsrijders die hun investering in het niets zien verdwijnen en >500% hogere vaste lasten tegemoet kunnen zien nog afgezien van de toekomstige verhogingen om diesel te ontmoedigen.En zo hebben we dan weer een nieuwe regeling die vooral administratief zeer bewerkelijk is; voor fiscus en bedrijfsleven.
De regeling kost zo'n 9 mil per jaar aan ambtelijke molens. Dit betekent echter wel weer werkverschaffing voor het ambtenaren op MinFin. Opbrengst 300mil per jaar dus per saldo voordeel voor de staat.
Bedrijven krijgen in ruil voor deze regeling een lagere vennootschapbelasting waardoor ze op z'n minst gecompenseerd worden voor de extra rompslomp rond grijs dus per saldo ook voordeel.
En de rest van geelrijdend nederland die het geen ruk interesseert wat ze voor hun wagen betalen als hun buurman maar niet goedkoper kan rijden heeft ook d'r zin. Ook weer voordeel dus
Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal
iedereen die als particulier een auto op grijs kenteken heeft gekocht heeft volledig te goeder trouw gehandeld. De wetgever heeft niet voorzien dat de regeling zoals die in elkaar zit het niet bedoelde gebruik tot gevolg heeft. Als sinds 1995 weet de wetgever dat ook maar heeft daar nooit iets aan gedaan. Ik ben dan ook van mening, dat de wetgever de gevolgen van zijn eigen blunder niet - en zeker niet in een keer - kan verhalen op de volkomen onschuldige "grijsrijder". Een verhoging van, in een groot aantal gevallen - meer dan 500 procent lijkt op een ernstige daad van onbehoorlijk bestuur. Je kunt argeloze en volkomen te goeder trouw handelende burgers niet opzadelen met een dergelijke maatregel. Bovendien gaat een vergelijking met een personenauto (waarnaar in de toekomst belast gaat worden) niet op omdat diezelfde te goeder trouw handelende "grijsrijder" een aantal comfortabele zaken bewust heeft ingeleverd zoals een doorgaans lawaaierige cabine. Een bij een dubbele cabine door volwassenen nauwelijks te gebruiken achterbank zodat er ook in dit geval geen sprake is van analogie met een personenauto.
Ik vind, dat wanneer er een overgangsregeling moet komen deze minstens moet worden uitgesmeerd over de gebruiksduur van de auto die in mijn ogen - en gelet op de kentekens van de auto's op de weg - best wel eens een jaar of tien zou kunnen zijn.
Mensen nu belagen met een jaarlijke toename van de kosten van 100 euro per jaar naar 1300 euro per jaar is een even ondoordachte als onrechtvaardige maatregel.
Ik vind, dat wanneer er een overgangsregeling moet komen deze minstens moet worden uitgesmeerd over de gebruiksduur van de auto die in mijn ogen - en gelet op de kentekens van de auto's op de weg - best wel eens een jaar of tien zou kunnen zijn.
Mensen nu belagen met een jaarlijke toename van de kosten van 100 euro per jaar naar 1300 euro per jaar is een even ondoordachte als onrechtvaardige maatregel.
Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal
Wat een kinderachtig over een weer gedoe. Als iemand een bepaalde auto wil aanschaffen en die mogelijkheid is er, dan is dat volkomen legaal en binnen de wet. IEDEREEN wordt boos al bepaalde voordelen gaan wegvallen, zo ook degenen die lopen te meuten dat het grijze kenteken ASOCIAAL is en dat het maar goed is dat het wordt afgeschaft. Zodra er in hun portemonix wordt gegraaid, dan is er van alles mis en oh zo erg. Jaloezie lijkt er meer te spreken
Ja, ook ik heb recent een auto op grijs kenteken gekocht en rij deze met veel plezier, na jaren een geel kenteken te hebben gereden. Mijn belastingaanslag gaat van 308 euro naar 1710 euro, hoezo onredelijk. Net als vele anderen heb ik een dure auto gekocht na jaren lang hard sparen en die kan ik aan de straat stenen niet meer kwijt. Nederland is een vrij land, iedereen mag kopen, zeggen, doen en laten wat men wil (binnen de regels en particulier grijs rijden was binnen de regels). Het is zo gemakkelijk ergens op te veroordelen als je zelf niet het voordeel hebt of jaloers bent omwat iemand bezit.
De regering lijkt er mee bezig te zijn om half Nederland aan de bedelstaf te krijgen. Aan alle kanten worden de lasten verhoogd (wegenbelasting, ziekenfonds, gas, water en licht, rioolrecht, vuilnisophaaldienst etc.). Maar daar mag NIKS tegenover staan, geen loonstijging (want dan worden we te duur in de wereld). Allelei verenigingen worden gekort met subsidies, willen deze verenigingen blijven bestaan, dan moeten ze de contributies verhogen. Bij wie komt alles uiteindelijk terecht, wie moet er opdraaien voor het beleid van onze oh zo geweldige regering??? JAAA de gewone werkende burger.
Ik vraag me sterk af hoe Nederland economisch weer moet groeien als de regering alleen maar neemt en neemt en er niks voor terug krijg. Als het grijze kenteken wordt afgeschaft, moet er eigenlijk een compensatie komen voor de waardevermindering van de auto. Maarja dat kost weer geld..... en dat wordt liever geinvesteerd in een of andere bodemloze put.
Ik hoop dat het juridisch mogelijk is om de beslissing van het kabinet aan te vechten middels een proefproces en/ of via een belangenvereniging. Misschien komt de eerste kamer nog tot zinnen en zegt NEE tegen deze waanzin.
Ja, ook ik heb recent een auto op grijs kenteken gekocht en rij deze met veel plezier, na jaren een geel kenteken te hebben gereden. Mijn belastingaanslag gaat van 308 euro naar 1710 euro, hoezo onredelijk. Net als vele anderen heb ik een dure auto gekocht na jaren lang hard sparen en die kan ik aan de straat stenen niet meer kwijt. Nederland is een vrij land, iedereen mag kopen, zeggen, doen en laten wat men wil (binnen de regels en particulier grijs rijden was binnen de regels). Het is zo gemakkelijk ergens op te veroordelen als je zelf niet het voordeel hebt of jaloers bent omwat iemand bezit.
De regering lijkt er mee bezig te zijn om half Nederland aan de bedelstaf te krijgen. Aan alle kanten worden de lasten verhoogd (wegenbelasting, ziekenfonds, gas, water en licht, rioolrecht, vuilnisophaaldienst etc.). Maar daar mag NIKS tegenover staan, geen loonstijging (want dan worden we te duur in de wereld). Allelei verenigingen worden gekort met subsidies, willen deze verenigingen blijven bestaan, dan moeten ze de contributies verhogen. Bij wie komt alles uiteindelijk terecht, wie moet er opdraaien voor het beleid van onze oh zo geweldige regering??? JAAA de gewone werkende burger.
Ik vraag me sterk af hoe Nederland economisch weer moet groeien als de regering alleen maar neemt en neemt en er niks voor terug krijg. Als het grijze kenteken wordt afgeschaft, moet er eigenlijk een compensatie komen voor de waardevermindering van de auto. Maarja dat kost weer geld..... en dat wordt liever geinvesteerd in een of andere bodemloze put.
Ik hoop dat het juridisch mogelijk is om de beslissing van het kabinet aan te vechten middels een proefproces en/ of via een belangenvereniging. Misschien komt de eerste kamer nog tot zinnen en zegt NEE tegen deze waanzin.
Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal
beste mbp,
Eindelijk weer eens een zinnige reactie waar ik het volkomen mee eens ben! Ik heb me even 'koest' gehouden op dit forum omdat het er inderdaad op ging lijken dat er alleen nog maar over en weer gebekt werd, met verwensingen en al!
Het wordt ook erg onoverzichtelijk als meerdere mensen zich als gast aanmelden en dan door elkaar gaan reageren, want wie is dan wie!
Meldt je aan met een naam, werkt veel overzichtelijker!
Kely.
Eindelijk weer eens een zinnige reactie waar ik het volkomen mee eens ben! Ik heb me even 'koest' gehouden op dit forum omdat het er inderdaad op ging lijken dat er alleen nog maar over en weer gebekt werd, met verwensingen en al!
Het wordt ook erg onoverzichtelijk als meerdere mensen zich als gast aanmelden en dan door elkaar gaan reageren, want wie is dan wie!
Meldt je aan met een naam, werkt veel overzichtelijker!
Kely.
Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal
Valt best mee Kely!
Beetje quote en geen persoonlijke aanvallen en dan komt het best goed. Maar volgens mij is alles wat er van beide kanten te zeggen valt over grijs al een paar keer gezegd de afgelopen 100'en berichtjes. Enige waar deze thread nog nut voor heeft is het afreageren van frustraties
Beetje quote en geen persoonlijke aanvallen en dan komt het best goed. Maar volgens mij is alles wat er van beide kanten te zeggen valt over grijs al een paar keer gezegd de afgelopen 100'en berichtjes. Enige waar deze thread nog nut voor heeft is het afreageren van frustraties
Re: Grijs kenteken afschaffen is asociaal
Beste MBP en Kely,
Ik sluit mij hier volledig bij aan.
Ik sluit mij hier volledig bij aan.