Waar zijn de voorgenomen geplande acties op gebaseerd? (voor ze evt bijgesteld worden dus )HW007 schreef:@ Jolijn
Het plan is gebaseerd op meetpunten. Na 6 maanden is een resultaat over de afgelopen periode. Aan de hand daarvan kunnen voorgenomen geplande acties worden bijgesteld. Het resultaat over 6 maanden is dus bepalend voor de acties van maand 7 tm 12 en volgende. Het resultaat na 12 maanden is bepalend voor evy bijsturen van acties voor maand 13 tm 24, etc.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?
Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?
@ Janc63
Globaal ben ik het wel met je eens, behalve jouw idee dat ik hier "teamleden/klanten" zoek, want dat doe ik dus helemaal niet.
Wat ik hier doe is alle onjuistheid rechtzetten. Zoals je inmiddels kon lezen is het reageren standaard "tegen-mlm". Steeds worden dezelfde vragen gesteld, waar ze al 10x antwoord op gehad hebben, en waarmee ze elke keer weer antwoorden uitlokken, om dan veralgemeniserend hun conclusies als waarheid neer te zetten, althans dat proberen ze.
Laatst had ik voor een van hun €1600 besparingen berekend ten opzichte van de eigen keus, die hij zelf vond en realiseerde. Kost wat kost worden de berekeningen gebaseerd op zijn eigen verbruiks cijfers genegeerd. Waarom ? Ik denk een soort EGO (Echt Geen Omzet).
Je verhaal over MLM is duidelijk. Ook dat we in Nederland altijd achterlopen, met ons wantrouwen. Wellicht herinner je de recente twijfels in Nederland over kopen en bestellen via internet. Jaren nadat het al bestond, lopen ze er nu mee weg, hahaha.
Succes met je business.
PS, ik word hier echt niet neergesabeld, ook al is het 500 tegen 1.
@Jolijn
Een en ander heeft te maken met bijvoorbeeld een mix van mond op mond reclame en andere reclame. Door de resultaten te monitoren kan ik in toekomstige periodes verschuiven, bijv minder reclame (als dat weinig effect heeft).
Globaal ben ik het wel met je eens, behalve jouw idee dat ik hier "teamleden/klanten" zoek, want dat doe ik dus helemaal niet.
Wat ik hier doe is alle onjuistheid rechtzetten. Zoals je inmiddels kon lezen is het reageren standaard "tegen-mlm". Steeds worden dezelfde vragen gesteld, waar ze al 10x antwoord op gehad hebben, en waarmee ze elke keer weer antwoorden uitlokken, om dan veralgemeniserend hun conclusies als waarheid neer te zetten, althans dat proberen ze.
Laatst had ik voor een van hun €1600 besparingen berekend ten opzichte van de eigen keus, die hij zelf vond en realiseerde. Kost wat kost worden de berekeningen gebaseerd op zijn eigen verbruiks cijfers genegeerd. Waarom ? Ik denk een soort EGO (Echt Geen Omzet).
Je verhaal over MLM is duidelijk. Ook dat we in Nederland altijd achterlopen, met ons wantrouwen. Wellicht herinner je de recente twijfels in Nederland over kopen en bestellen via internet. Jaren nadat het al bestond, lopen ze er nu mee weg, hahaha.
Succes met je business.
@Jolijn
Een en ander heeft te maken met bijvoorbeeld een mix van mond op mond reclame en andere reclame. Door de resultaten te monitoren kan ik in toekomstige periodes verschuiven, bijv minder reclame (als dat weinig effect heeft).
@Jolijn
De vraag was:
Waar zijn de voorgenomen geplande acties op gebaseerd? (voor ze evt bijgesteld worden dus
De vraag was:
Waar zijn de voorgenomen geplande acties op gebaseerd? (voor ze evt bijgesteld worden dus
HW007!HW007 schreef:@ Janc63
Succes met je business.
@Jolijn
U was hier zeker op zoek naar nieuwe klanten en nieuwe MLM-clowns! Ondertussen bent u dit natuurlijk vergeten én daarnaast bent u na al die maanden posten toch wel al een beetje achter dat werkelijk niemand zit te wachten op de "kansen" die u te bieden heeft voor de echte "toppers". Goed, een groot deel van de wervende teksten heeft u reeds verwijderd. Veel MLM-clowns die hier posten doen dat trouwens.
u wordt niet neergesabeld, daar zorgt u zelf gelukkig voor..!
Vandaar al die uitspraken zonder onderbouwing. Blijkbaar is dat hetzelfde als onjuistheden rechtzetten, in de mlm wereld dan, de rest van de wereld hanteert een wat andere definitie.HW007 schreef:Wat ik hier doe is alle onjuistheid rechtzetten.
Je bedoelt de onderbouwing van jouw uitspraken, nee daar hebben we al 10x om gevraagd en jij hebt er nog 0x antwoord op gegeven. Nogmaals, ook dat is typerend voor de mlm wereld.HW007 schreef: Steeds worden dezelfde vragen gesteld, waar ze al 10x antwoord op gehad hebben,
Jottem, joepie, weer zo'n heerlijk kenmerk van de mlm wereld. We gaan wat woordjes verzinnen, op basis van andere woorden. Ik ken er nog een, ook vaak gebruikt in de mlm wereld, en net zo incorrect als de andere onzin die jij/jullie vaak verkopen. JOB = Just Over Broke.HW007 schreef:Waarom ? Ik denk een soort EGO (Echt Geen Omzet).
Laten we een spelletje doen. Jij komt de volgende, daarna probeer ik er weer een. Misschien wel beter dan dat we over mlm gaan praten, want onderbouwingen van jouw uitspraken komen er toch niet.
Geweldig, ga ook dit maar onderbouwen.HW007 schreef:Wellicht herinner je de recente twijfels in Nederland over kopen en bestellen via internet. Jaren nadat het al bestond, lopen ze er nu mee weg,
1. Dat je iemand als clown betitelt, is een zwaktebod, om jullie bewoordingen maar eens te gebruiken.Even snel de post en de vorige (3 in totaal) van deze janc63 gelezen en dit persoon wil helemaal niet discuseren. Die wil alleen snel reclame posten met dezelfde MLM onzin die al meerdere keren is gemeld en al als onzin is ontmaskerd.
2. Dat je Euforie noemt ipv Euphony is ook een zwaktebod.Als jij Euphony maar blijft ophemelen zonder dit te onderbouwen dan krijg je dat mensen woordspelingen gaan maken. En ja ik maak mij daar ook wel eens schuldig aan. Net als dat de MLM-ers zich schuldig blijven maken aan het constant herhalen van die zogenaamde tegeltjes-wijsheden over MLM.
3. Als je voorgaande teksten van mijn hebt gelezen, dan zou je weten dat ik mijn eigen plan heb. Helaas was ik niet zo feilloos dat ik op dag 1 met 100% MLM kennis gestart ben, en ook een stukje praktijkles kreeg over niet-kanjers.Ik ben verbaasd want je had tenslotte al 5 jaar ervaring als ABO bij Amway. Daarbij ben je vaak vol van jezelf over hoe goed je mensenkennis is. En nu blijkt dat je eigen plan dus niet overeenkomt met de standaard MLM copy techniek. En nog veel erger. Hij blijkt zelfs nauwelijks te werken. En je gevonden kanjers zijn toch geen kanjers. Ik ben niet verbaasd want datgene wat jij nu aangeeft is wat ik al vanaf dag 1 zeg. Er is geen explosieve groei mogelijk. Je kan alleen enkele nieuwelingen vinden die (net als jij trouwens) met 99% zekerheid gaan falen.
4. Elke volgende dag blijken je teksten minder inhoud te hebben, jammer. Ik dacht dat jíj één van de meer volwassen posters was.Ach ja. wat zal ik zeggen. Af en toe komt het kind in mij naar boven
5. Uit je citaten blijkt dat je net zoveel weet van Euphony als ikzelf, hahaha.
Ja, als je de post en links van andere ook eens goed zou lezen dan kom je veel te weten. Zoals de groei van Euphony (welke er nauwelijks is) hoeveel BC's je moet hebben om je te kwalificeren (en wat de groei zou moeten zijn), hoeveel klanten je nodig hebt om een modaal inkomen te generen. Ik zie nu bij jou ook al dat je het niet haalt. Dus komt mijn vermoeden bij jou ook uit. Je probeert het te ontwijken door te roepen dat je een ander plan hebt maar geeft gelijk ook aan dat dit plan toch niet lijkt werken.
Nee, in het begin was men even sceptisch maar als snel gingen meer en meer mensen er gebruik van maken. Ondanks de vele oplichters. Dit in tegenstelling tot MLM wat (net als franchise wat wel wordt geaccepteerd) al bestaat sinds de jaren 50 van de vorige eeuw en nog steeds een marginale markt bedient. Er lijkt dus geen werkelijke groei in MLM zitten. Dit zat er niet in begin jaren 90 toen ik er voor het eerst mee in aanraking kwam en dit zit er nog steeds niet in.Je verhaal over MLM is duidelijk. Ook dat we in Nederland altijd achterlopen, met ons wantrouwen. Wellicht herinner je de recente twijfels in Nederland over kopen en bestellen via internet. Jaren nadat het al bestond, lopen ze er nu mee weg, hahaha.
@ Brokkel
Dat ik 5 jaar met Amway druk ben geweest, is nieuw voor mij. Waar je dat vandaan hebt is het zoveelste raadsel.
Wellicht denk je dat jouw conclusies indruk maken op anderen.
Anderen zijn uitstekend in staat zelf hun conclusie te trekken. Helemaal als ze de grondslagen weten in plaats van de vooraf subjectief geformuleerde conclusies.
Gelukkig leer ik nog elke dag, waar anderen het allemaal al weten, en getrouwd zijn en blijven met het leven dat ze leiden.
"Tegeletjes wijsheden" zijn tijdloos, waar jouw wijsheden op elke pagina al achterhaald worden.
Succes verder.
Dat ik 5 jaar met Amway druk ben geweest, is nieuw voor mij. Waar je dat vandaan hebt is het zoveelste raadsel.
Wellicht denk je dat jouw conclusies indruk maken op anderen.
Anderen zijn uitstekend in staat zelf hun conclusie te trekken. Helemaal als ze de grondslagen weten in plaats van de vooraf subjectief geformuleerde conclusies.
Gelukkig leer ik nog elke dag, waar anderen het allemaal al weten, en getrouwd zijn en blijven met het leven dat ze leiden.
"Tegeletjes wijsheden" zijn tijdloos, waar jouw wijsheden op elke pagina al achterhaald worden.
Succes verder.
@ Jolijn
De acties zijn gebaseerd op wat ik van mijn succesvolle upliner als advies op doe in combinatie wat ik op seminars en opleidingen aan ideeën krijg.
Als beginner volg ik eerst advies van anderen op en pas ze aan, aan mijn eigen mogelijkheden en capaciteit. Mogelijkheden en capaciteoten groeien waardoor acties ook wijzigen in de loop van de voortgang.
Aan de hand van de resultaten van de opvoeding van je eerste kind, wordt de opvoeding van je 2e en 3e kind bijgesteld (dit is een voorbeeld).
De acties zijn gebaseerd op wat ik van mijn succesvolle upliner als advies op doe in combinatie wat ik op seminars en opleidingen aan ideeën krijg.
Als beginner volg ik eerst advies van anderen op en pas ze aan, aan mijn eigen mogelijkheden en capaciteit. Mogelijkheden en capaciteoten groeien waardoor acties ook wijzigen in de loop van de voortgang.
Aan de hand van de resultaten van de opvoeding van je eerste kind, wordt de opvoeding van je 2e en 3e kind bijgesteld (dit is een voorbeeld).
Onderbouwingen. Dit is geen reclame, maar Kuklos vraagt steeds maar om onderbouwingen die meermalen geschreven zijn, maar door Kuklos consequent genegeerd.
"Welk MLM bedrijf is het meest rendabel?".
Van de MLM bedrijven vind ik Euphony het meest rendabel omdat (onderbouwing):
1. Naar wat ik meemaakte kunnen de meeste mensen besparen door over te stappen. Dit berekende ik aan de hand van het omrekenen van bestaande facturen die gezinnen betalen aan vaste lasten (WIN situatie)
2. De moeite die een gezin moet doen om die besparingen te realiseren is minimaal. Geef je facturen aan een consultant en enkele dagen later komt hij terug met een besparend voorstel (WIN sitiatie, 5 minuten nota's zoeken en afgeven/kopiëren). Lijkt het iets voor het gezin, ondertekenen en alles wordt geregeld. Minder dan één uur besteden en voor honderden euro's besparen. Dat is pas rendement voor een gezin.
3. Zonder noemenswaardige investering direct geld verdienen. Geen inkoop, maar commissie over omzet. Dus géén verliezen, maar pure winst. Dat is rendement voor de consultant.
4. Opleidingen, seminars en incentives. Allemaal extra's zonder kosten. Dat is pas rendement.
5. Weinig moeite. Gezellige bijeenkomsten, mensen adviseren en advies krijgen. Koffertje in de auto met presentatie materiaal, camera en contracten. Op gelegenheden mensen informeren over mogelijke besparingen. Alles cool en relaxed. Je komt mensen geen geld vragen, maar je geeft mensen koopkracht terug door hun lasten te verlagen. Dat is pas rendement.
6. De klant verdient, de consultant verdient en Euphony verdient. Win-Win-Win, dat is waarom ik Euphony het meest rendabele MLM bedrijf vind.
Voldoende onderbouwingen Kuklos ?
Of moet ik ook nog onderbouwen dat Euphony commissie uitbetaalt als ik een contract afsluit ? Moet ik ook nog onderbouwen waarom een enkeling €1600 te veel betaalde door zelf een provider te kiezen ? Moet ik ook nog onderbouwen dat Euphony dit opzette om winst te maken ? Moet ik ook nog onderbouwen dat heel veel mensen graag de kans krijgen om zelf te proberen of dit iets is wat ze wellicht ook kunnen ?
Ik hoor het wel weer, van jou, of van de anderen die zich aangesproken voelen.
"Welk MLM bedrijf is het meest rendabel?".
Van de MLM bedrijven vind ik Euphony het meest rendabel omdat (onderbouwing):
1. Naar wat ik meemaakte kunnen de meeste mensen besparen door over te stappen. Dit berekende ik aan de hand van het omrekenen van bestaande facturen die gezinnen betalen aan vaste lasten (WIN situatie)
2. De moeite die een gezin moet doen om die besparingen te realiseren is minimaal. Geef je facturen aan een consultant en enkele dagen later komt hij terug met een besparend voorstel (WIN sitiatie, 5 minuten nota's zoeken en afgeven/kopiëren). Lijkt het iets voor het gezin, ondertekenen en alles wordt geregeld. Minder dan één uur besteden en voor honderden euro's besparen. Dat is pas rendement voor een gezin.
3. Zonder noemenswaardige investering direct geld verdienen. Geen inkoop, maar commissie over omzet. Dus géén verliezen, maar pure winst. Dat is rendement voor de consultant.
4. Opleidingen, seminars en incentives. Allemaal extra's zonder kosten. Dat is pas rendement.
5. Weinig moeite. Gezellige bijeenkomsten, mensen adviseren en advies krijgen. Koffertje in de auto met presentatie materiaal, camera en contracten. Op gelegenheden mensen informeren over mogelijke besparingen. Alles cool en relaxed. Je komt mensen geen geld vragen, maar je geeft mensen koopkracht terug door hun lasten te verlagen. Dat is pas rendement.
6. De klant verdient, de consultant verdient en Euphony verdient. Win-Win-Win, dat is waarom ik Euphony het meest rendabele MLM bedrijf vind.
Voldoende onderbouwingen Kuklos ?
Of moet ik ook nog onderbouwen dat Euphony commissie uitbetaalt als ik een contract afsluit ? Moet ik ook nog onderbouwen waarom een enkeling €1600 te veel betaalde door zelf een provider te kiezen ? Moet ik ook nog onderbouwen dat Euphony dit opzette om winst te maken ? Moet ik ook nog onderbouwen dat heel veel mensen graag de kans krijgen om zelf te proberen of dit iets is wat ze wellicht ook kunnen ?
Ik hoor het wel weer, van jou, of van de anderen die zich aangesproken voelen.
@HW007 Oh, Je Linkedin profiel zegt anders. En ik denk niet dat iemand anders de Hyves-naam HW007 neemt en toevallig ook met Euphony bezig is. En de profielfoto is duidelijk dezelfde bij zowel linkedin als Hyves. Dus of je liegt op je Linkedinprofiel of je liegt hier.
Zeg jij het maar.
En verder kom je weer lekker met algemeenheden zonder enkele onderbouwing.
Zeg jij het maar.
@ Brokkelbrokkel schreef:@HW007 Oh, Je Linkedin profiel zegt anders. En ik denk niet dat iemand anders de Hyves-naam HW007 neemt en toevallig ook met Euphony bezig is. En de profielfoto is duidelijk dezelfde bij zowel linkedin als Hyves. Dus of je liegt op je Linkedinprofiel of je liegt hier.
Zeg jij het maar.
Per abuis stond er 1982-1987, maar in de bijgevoegde tekst staat dat ik eind 1983 gestopt ben vanwege andere werkzaamheden. De tekst van linked in heb ik aangepast van 1982/83. Het is geen liegen, maar een verkeerde datum.
Dat Amway niets voor mij was 28 jaar geleden !!!, in 1982/83 betekent niet dat alle MLM vandaag niets is voor mij, toch ?
Doe jij nu hetzelfde wat je in 1983 ook deed ? Gefeliciteerd dan maar. Ben je op zoek ? Ben je op zoek en het internet af aan het stropen naar argumenten om mij "neer te sabelen" ? Succes, maar dan moet je wel iets vinden, dat ook nog on topic is, anders ben je wanhopig en nutteloos bezig, hahahaha. Eerst die failissementen flauwekul van 2000 en nu zitten we al in 1983 (28 jaar geleden !!! zoek je al naar argumenten om vandaag iets aan te geven).
In 1978 heb ik 2 kratjes bier verdiend met blindschaken op de TH Twente. In 1976/77 heb ik 2x VWO examen gedaan en in 1969 was ik de beste uit de 6e klas.
Meer info nodig ? Nog verder terug ? Straks krijgen mijn ouders nog de schuld van dat ik vandaag MLM een goede zaak vind.
Toch ook wel toevallig dat er op je Facebook-profiel staat dat je directeur bent geweest van Cargo Consultants (met het hoofdkantoor in Hong Kong) terwijl je in werkelijkheid een bv'tje hebt gehad met de wel erg gelijkende naam: Cargo Consultants Nederland BV, welke failliet is gegaan vanwege het niet meer betalen van de rekeningen. En hetzelfde bedrijfje heb je in 2007 weer op hyves gezet terwijl het destijds al failliet was...HW007 schreef:@ Brokkelbrokkel schreef:@HW007 Oh, Je Linkedin profiel zegt anders. En ik denk niet dat iemand anders de Hyves-naam HW007 neemt en toevallig ook met Euphony bezig is. En de profielfoto is duidelijk dezelfde bij zowel linkedin als Hyves. Dus of je liegt op je Linkedinprofiel of je liegt hier.
Zeg jij het maar.
Per abuis stond er 1982-1987, maar in de bijgevoegde tekst staat dat ik eind 1983 gestopt ben vanwege andere werkzaamheden. De tekst van linked in heb ik aangepast van 1982/83. Het is geen liegen, maar een verkeerde datum.
Dat Amway niets voor mij was 28 jaar geleden !!!, in 1982/83 betekent niet dat alle MLM vandaag niets is voor mij, toch ?
Doe jij nu hetzelfde wat je in 1983 ook deed ? Gefeliciteerd dan maar. Ben je op zoek ? Ben je op zoek en het internet af aan het stropen naar argumenten om mij "neer te sabelen" ? Succes, maar dan moet je wel iets vinden, dat ook nog on topic is, anders ben je wanhopig en nutteloos bezig, hahahaha. Eerst die failissementen flauwekul van 2000 en nu zitten we al in 1983 (28 jaar geleden !!! zoek je al naar argumenten om vandaag iets aan te geven).
In 1978 heb ik 2 kratjes bier verdiend met blindschaken op de TH Twente. In 1976/77 heb ik 2x VWO examen gedaan en in 1969 was ik de beste uit de 6e klas.
Meer info nodig ? Nog verder terug ? Straks krijgen mijn ouders nog de schuld van dat ik vandaag MLM een goede zaak vind.
Ach, we zullen maar zeggen dat u weinig moeite met het verdraaien van de werkelijkheid en daarmee kom ik weer terug op mijn eerdere statement dat u de realiteit danig uit het oog bent verloren.
Euphony is sterk gegroeid sinds jij er bent begonnen. Nooit onderbouwd.HW007 schreef:Onderbouwingen. Dit is geen reclame, maar Kuklos vraagt steeds maar om onderbouwingen die meermalen geschreven zijn, maar door Kuklos consequent genegeerd.
Mlm is de meest efficiënte methode. Nooit onderbouwd.
Ik kan ze nu wel allemaal gaan opdiepen, maar jij weet drommelsgoed welke onderbouwingen we vroegen en welke jij nooit leverde.
@ Jozef
Als jij al je onderzoek doet zoals blijkt wat je weet over Cargo, kan ik me levendig voorstellen dat je nergens geloofd wordt, hahaha. Heeft het HW007-fobie jou ook al te pakken ?
Als jij al je onderzoek doet zoals blijkt wat je weet over Cargo, kan ik me levendig voorstellen dat je nergens geloofd wordt, hahaha. Heeft het HW007-fobie jou ook al te pakken ?
Ach beste Kuklos, als het je uitkomt weet ik het drommels goed, en als het niet in je straatje past, weet ik het niet.
Als je met MLM start, heb je in ieder geval wèl aandacht.
Succes.
Als je met MLM start, heb je in ieder geval wèl aandacht.
Succes.
Tja.. Ik herken symptomen van een licht narcistische neiging met een verkeerd zelfbeeld met als klap op de vuurpijl het feit dat u het zicht op de realiteit bent verloren..HW007 schreef:@ Jozef
Geknipt voor MLM dus!
Hans, opnieuw blijft de onderbouwing uit. Is goed hoor, zoals al vaker gezegd, met verkopers als jij heeft Euphony geen critici meer nodig. Maar of dat ooit tot jou zal doordringen?
Dat je het woord "verkoper" gebruikt, geeft al voldoende aan dat je niet weet waarover je spreekt. Ik ben geen verkoper, maar ik help mensen besparen.kuklos schreef:Hans, opnieuw blijft de onderbouwing uit. Is goed hoor, zoals al vaker gezegd, met verkopers als jij heeft Euphony geen critici meer nodig. Maar of dat ooit tot jou zal doordringen?
Dat jezelf niet wilt besparen, net als die €1600-doe-het-zelver, is helemaal je eigen keus. Gelukkig willen de meeste mensen wel minder betalen voor wat ze toch al gebruiken.
Een beter rendement, als je beseft dat de meeste mensen een maandsalaris per jaar aan bijvoorbeeld energie uitgeven.....mag het ietsje minder ? Buiten energie is nog veel meer te besparen, als je maar openstaat en de besparingen laat uitzoeken door een specialist. Doe je het zelf dan heb je kans €1600 te veel te betalen, net als die andere doe-het-zelver.
Gaan we weer op die toer Hans?HW007 schreef:Dat je het woord "verkoper" gebruikt, geeft al voldoende aan dat je niet weet waarover je spreekt. Ik ben geen verkoper, maar ik help mensen besparen.
Opnieuw grote verhalen over je mensen helpt besparen, maar enkel Euphony's pallet van smaken kan bieden en dus niet alle aanbieders meeneemt. En uiteindelijk doe je niks meer dan verkopen. De opportunity en de dingen die Euphony aanbiedt.
Prima dat je zegt dat iemand via jou kan besparen. Het enige is dat dezelfde consument gegarandeerd nog meer kan besparen door het zelf te regelen! De hele Euphony tussenkomst is absoluut overbodig ennn.. dit blijkt ook uit het marktaandeel en groei..HW007 schreef:Dat je het woord "verkoper" gebruikt, geeft al voldoende aan dat je niet weet waarover je spreekt. Ik ben geen verkoper, maar ik help mensen besparen.kuklos schreef:Hans, opnieuw blijft de onderbouwing uit. Is goed hoor, zoals al vaker gezegd, met verkopers als jij heeft Euphony geen critici meer nodig. Maar of dat ooit tot jou zal doordringen?
Dat jezelf niet wilt besparen, net als die €1600-doe-het-zelver, is helemaal je eigen keus. Gelukkig willen de meeste mensen wel minder betalen voor wat ze toch al gebruiken.
Een beter rendement, als je beseft dat de meeste mensen een maandsalaris per jaar aan bijvoorbeeld energie uitgeven.....mag het ietsje minder ? Buiten energie is nog veel meer te besparen, als je maar openstaat en de besparingen laat uitzoeken door een specialist. Doe je het zelf dan heb je kans €1600 te veel te betalen, net als die andere doe-het-zelver.