moet zijn:bij het budget wat ik in gedachte had was toereikend een grote wagen.
het budget wat ik in gedachte had was toereikend voor een grote wagen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
moet zijn:bij het budget wat ik in gedachte had was toereikend een grote wagen.
Er staat nergens dat ze een overgangsregeling in MOETEN voeren.
Om te beginnen "gast", heb je ook een naam?
Communiceerd een stuk makkelijker, zeker bij zo veel kritiek.
Bij wet zijn ze inderdaad geen regeling verplicht.
Maar bij alles waar ze (CDA voorop) voor zeggen te staan, normen en waarden, respect, daar zijn ze het wel verplicht.
Dat grijs verdwijnt, het is tenslotte nog steeds een 'melkkoe', dat was wel een keer te verwachten.
De manier waarop strookt echter nergens mee.
Stel dat de hypotheekaftrek opeens verdwijnt en er komt niets voor terug. Zou jij dat eerlijk vinden?
Zou jij dan nog in je huis kunnen blijven zitten?
Kun jij dan nog de maandlasten rondbreien?
Een huis koop je toch ook nadat je zorgvuldig hebt gekeken of je het financieel wel aankunt.
Zo toch ook met een auto, of je hem grijs of geel rijdt maakt dan niet uit, dat is een ieders keuze.
Maar zoiets dergelijks met hypotheken kunnen ze niet maken.
Daar zijn te velen mee getroffen (i.p.v. 'maar' 160000) en dat nekt de economie. Nee, dat durven ze niet.
Als ze echt normen en waarden hadden zouden ze mensen niet met hun rug tegen de muur zetten en ze een verhoging van 550% door de strot duwen, wetende dat de verkoop van hun voertuig haast onmogelijk is gemaakt door diezelfde maatregelen.
En dat is waar Kely op wijst, dat zijn ze dus wel verplicht.
Gewoon uit goed fatsoen!
Ik ben de bezitter van een eigen huis met een "leuke" hypotheek van eur 150.000. Zo langzamerhand begin ik ook te geloven dat de hypotheekrente wel eens afgeschaft zal gaan worden. Maar dan ook voor iedereen, dat is wel zo eerlijk! Het zou niet fair zijn als iemand die nu gaat kopen GEEN renteaftrek krijgt, en ik bij wijze van overgangsregeling nog 30 jaar de rente WEL af mag trekken.Stel dat de hypotheekaftrek opeens verdwijnt en er komt niets voor terug. Zou jij dat eerlijk vinden?
Zou jij dan nog in je huis kunnen blijven zitten?
Kun jij dan nog de maandlasten rondbreien?
Een huis koop je toch ook nadat je zorgvuldig hebt gekeken of je het financieel wel aankunt.
Bouwjan, mag je ze ook een mailtje sturen wanneer je het helemaal top vind dat ze die particulieren grijsrijders eindelijk eens aan gaan pakken?Er is nog een klein beetje hoop dat de eerste kamer er nog een stokje voor gaat steken. daarom roep ik een ieder op om de eerstekamerleden een email te sturen met u ongenoegens.