Pagina 29 van 52

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 05 mar 2024 19:29
door Lub
Helaas heb ik ook een negatieve ervaring met Woneninterieur. Op 5 december 2023 heb ik 3 barkrukken besteld (order 5046) t.w.v. € 294,30. De krukken zouden binnen een week geleverd worden. Op 10 januari 2024 heb ik de order geannuleerd wegens vertraagde levering. Op 17 januari heb ik een mail ontvangen waarin de terugbetaling van mijn order bevestigd werd. Hierna heb ik vele mails gestuurd. De antwoorden hierop varieerden van: is betaald; ik bevestig de transactie en de order zal worden terugbetaald; zal over enkele dagen op uw rekening staan; staat resp maandag, dinsdag, donderdag op uw rekening. In de laatste mail werd gezegd; het bedrag staat uiterlijk maandag 4 maart jl. op uw rekening. Tot op heden heb ik mijn geld nog niet terug. Het is om moedeloos van te worden.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 05 mar 2024 20:42
door Jorien85
Dat de meubels niet leverbaar zijn of vertraging hebben lijkt mij sterk. De kast die ik van hen niet kreeg had ik binnen een week via een andere leverancier. Ik had de kast toen eerder dan mijn geld van woneninterieur terug. Gelukkig hebben we ons geld terug na lang wachten maar blijf er bij dat ze een puinhoop ervan maken met vele gedupeerden!

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 06 mar 2024 10:05
door Een Wiskunde Student
Jablan schreef:
05 mar 2024 18:35
Moneyman schreef:
04 mar 2024 22:46
De grote vraag is natuurlijk of ze aan het inlopen zijn, of dat de problemen alleen maar groter worden. Helaas geeft men op mijn vraag daarover geen antwoord.
Andere oorzaak: de meubelen komen uit Azië en komen met serieuze vertraging aan bij W&I ??
Het lijkt me waarschijnlijker dat Woneneninterieur ook betalingsproblemen heeft bij hun leveranciers en vooraf moet betalen of simpelweg geblockt staat. Gezien de heisa met terugbetalen van de klanten is het logisch te veronderstellen dat ze dezelfde heisa ook aan de leverancierskant hebben.

Ik verwacht dus dat ze veel artikelen niet eens bestellen en daarom ook niet kunnen leveren.
Het wordt dan ook niet snel beter

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 06 mar 2024 13:17
door Liekje00
Bestelling 5037 Hier nog een gedupeerde. Wat een ellende zeg deze site. Maanden op tafeltje zitten wachten , uiteindelijk geld terug gevraagd. Na veel berichten en weken verder zeggen ze het geld overgemaakt te hebben maar dat het nu bij de provider ligt om het geld terug te boeken. Ik heb er totaal geen vertrouwen in.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 07 mar 2024 15:14
door Liekje00
Hier ook een gedupeerde van Woneninterieur.
Eerst maanden aan t lijntje gehouden over levering van salon tafel. Uiteindelijk mijn geld teruggevraagd. Ook hier de hele tijd valse beloftes. Nog steeds geen geld ontvangen helaas. Toen ik meldde dat ik op dit forum een klacht ging plaatsen reageerden ze wel ineens snel en met verzoek om geen bericht te plaatsen of het bericht onmiddellijk te verwijderen! Mocht ik mijn geld terugkrijgen dan laat ik het weten.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 07 mar 2024 22:19
door witte angora
Een bericht kan alleen door de moderatie verwijderd worden. Je kunt een melding doen door op het rode uitroepteken linksboven het betreffende bericht te klikken. Dan kom je in een submenu etcetera.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 07 mar 2024 22:24
door Ivo Boogaart
Bedankt, zojuist een melding geplaatst.
witte angora schreef:
07 mar 2024 22:19
Een bericht kan alleen door de moderatie verwijderd worden. Je kunt een melding doen door op het rode uitroepteken linksboven het betreffende bericht te klikken. Dan kom je in een submenu etcetera.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 07 mar 2024 23:44
door Lady1234
Maar waarom zou u dat bericht willen laten verwijderen? Het is toch niet gelogen?

Woneninterieur kon wat mij betreft de boom in.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 08 mar 2024 15:39
door Ivo Boogaart
Lady1234 schreef:
07 mar 2024 23:44
Maar waarom zou u dat bericht willen laten verwijderen? Het is toch niet gelogen?

Woneninterieur kon wat mij betreft de boom in.
Ik begrijp je opmerking.
Het was eenvoudigweg onderdeel van de afspraak om het geld teruggestort te krijgen..
Dan ook daad bij woord voegen vindt ik.

Maar voel me er ook niet hemaal senang bij als ik alle berichtgeving rond gedupeerden zie.
Mijn probleem is voor nu opgelost maar nog genoeg uitdagingen voor de boeg voor W&I

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 08 mar 2024 16:15
door Moneyman
Ivo Boogaart schreef:
08 mar 2024 15:39
Lady1234 schreef:
07 mar 2024 23:44
Maar waarom zou u dat bericht willen laten verwijderen? Het is toch niet gelogen?

Woneninterieur kon wat mij betreft de boom in.
Ik begrijp je opmerking.
Het was eenvoudigweg onderdeel van de afspraak om het geld teruggestort te krijgen..
Dan ook daad bij woord voegen vindt ik.
Respect dat je zelf wél je afspraak nakomt, al zou je alle reden hebben om dat niet te doen.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 08 mar 2024 16:29
door juliomariner
Zo hoort het inderdaad, wat natuurlijk niet hoort dat het bedrijf als voorwaarde stelt van terugbetaling dat de review hier wordt weggehaald.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 08 mar 2024 16:34
door Moneyman
Exact. Daar sloeg het tweede deel van mijn zin (o.a.) op :wink:

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 08 mar 2024 16:58
door Lady1234
En als de mensen hun review weghalen, zie ook op Truspilot, komt het geld nog niet terug.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 08 mar 2024 16:59
door juliomariner
Is trouwens ook zinloos. Hier alleen al 30 pagina's. En waar het overal nog meer staat!

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 09 mar 2024 07:30
door woneninterieur
Ivo Boogaart schreef:
08 mar 2024 15:39
Lady1234 schreef:
07 mar 2024 23:44
Maar waarom zou u dat bericht willen laten verwijderen? Het is toch niet gelogen?

Woneninterieur kon wat mij betreft de boom in.
Ik begrijp je opmerking.
Het was eenvoudigweg onderdeel van de afspraak om het geld teruggestort te krijgen..
Dan ook daad bij woord voegen vindt ik.

Dat is niet juist natuurlijk wat u zegt.
Betaling is keurig ontvangen.
De vraag was of u het zou willen verwijderen.
Niks moet natuurlijk.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 09 mar 2024 11:52
door E_Schoenmaker
Bijzettafels ondernummer #5390.

Op 16-1-2024 een set bijzettafels besteld en een gedeelte hiervan aanbetaald à €152,55.
Zelfs nog vooraf uitgebreid gechat met een medewerker met mijn zorgen dat zij niet zo goed scoorden online en hoe het met hun interne problemen stond.

Dit was het antwoord:
'eind 2023 hadden wij te maken met een enorme overbelasting op onze service en het lukte ons niet om vertraging pro actief te communiceren waardoor er slechte reviews kwamen. gelukkig is dat weer op orde'.

Op mijn vraag hoe het met de levertijd was van mijn product had deze een stabiele levertijd van maximaal 2 weken. Ik heb aangegeven dat ze het voordeel van de twijfel ging geven (alles hier natuurlijk niet gelezen) en zij gaven aan van mij een tevreden klant te gaan maken.

Jullie raden het al. In het begin volop contact en reactie. Zelf er steeds achteraan gemaild. Mevrouw eerste week februari wordt het écht geleverd. Weer gemaild. Mevrouw 3e week februari wordt het écht geleverd en nemen wij contact met u op.

Tot op heden niets vernomen. 5 dagen geleden bericht gestuurd dat ik vanaf dat moment de order annuleer en binnen twee weken het geld retour verwacht. Natuurlijk geen reactie meer.

Ondanks de gevoerde gesprekken van tevoren en aangeven dat de problemen onder controle zijn de consument alsnog aan het lijntje houden. Daar heb ik wel moeite mee, terwijl ik het hele proces meer dan vriendelijk ben geweest.
Ik heb tot op heden geen bevestiging van annuleren ontvangen laat staan netjes het geld retour (al kan dit nog komen de komende dagen, ik heb weinig hoop).

De vervolg stap is helaas intern via de man van een collega van mij aangifte doen en een bemiddelingsinstantie inschakelen. Ik hou jullie op de hoogte.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 10 mar 2024 15:28
door Lady1234
Bemiddelingsinstantie? Zelfs rechtsbijstandsverzekeringen en advocaten krijgen niets voor elkaar.

Er wordt door sommige klanten al meer daneen half jaar gewacht op het geld.

Kijk ook maar eens op Truspilot.

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 10 mar 2024 15:36
door Thijs124
Hier is al 30 paginas leesplezier!
Als je daar helemaal doorheen bent wil je niet meer naar Trustpilot! Tijd voor ontspanning!

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 10 mar 2024 16:59
door Moneyman
E_Schoenmaker schreef:
09 mar 2024 11:52
De vervolg stap is helaas intern via de man van een collega van mij aangifte doen en een bemiddelingsinstantie inschakelen.
Huh? Wat bedoel je met "intern via de man van een collega van mij aangifte doen "? Waarom niet gewoon zoals iedereen dat doet zélf aangifte doen?

Re: Woneninterieur.nl levert je meubels niet en je krijgt je geld niet terug

Geplaatst: 11 mar 2024 08:41
door Een Wiskunde Student
E_Schoenmaker schreef:
09 mar 2024 11:52
Bijzettafels ondernummer #5390.

Op 16-1-2024 een set bijzettafels besteld en een gedeelte hiervan aanbetaald à €152,55.
Zelfs nog vooraf uitgebreid gechat met een medewerker met mijn zorgen dat zij niet zo goed scoorden online en hoe het met hun interne problemen stond.

Dit was het antwoord:
'eind 2023 hadden wij te maken met een enorme overbelasting op onze service en het lukte ons niet om vertraging pro actief te communiceren waardoor er slechte reviews kwamen. gelukkig is dat weer op orde'.
Hieruit blijkt dat woneninterieur het nog steeds niet snapt.

De vertragingen zijn niet eens het hoofdprobleem. Het hoofdprobleem is dat ze niet terugbetalen, als ze niet kunnen leveren. Gezien de hardnekkigheid van het betalen en niet nagekomen beloftes vind ik het steeds meer op oplichting gaan lijken