Volgens mij gaf je daar aan dat je benieuwd was naar mijn vragenlijstje aan Jesse. Dat is een mededeling en geen vraag.zozozo schreef:Heb ik wel gevraagd in mijn post van 24 jan 2012 11:21 bijna onderaan:
Ik ben wel benieuwd naar jou vragenlijstje aan Jelle, want je schreef eerder dit: Het is ook mogelijk dat mensen met het volgen van zijn methode gunstige resultaten boeken. .....enz.
Normaal zou ik niet zo flauw zijn om die vragen hier te plaatsen. Maar het nut ervan zie ik niet zitten. Het zou alleen maar meer voer voor jou zijn om jouw "strijd" voort te zetten. Op zich geen probleem, maar je zegt zelf een leek te zijn op dit gebied, je verdraait aantoonbaar mijn woorden, je hebt wantrouwen naar mij, beschuldigt mij ten onrechte van dingen, probeert mij in diskrediet te brengen en weigert om vragen te beantwoorden en erop door te discusiëren. Dat zijn geen ingrediënten voor een goedlopende discussie is gebleken.
Nu verwacht ik niet dat jouw berichten veel indruk maken, maar een hobby moet wel leuk blijven
Je vindt het hele topic overdreven en het had niet gehoeven van jou en nu vraag je daarop door. Dat begrijp ik niet zo goed.
Bovendien gaf je zelf aan dat ik een discussie ook onderling met Jesse zou kunnen voeren. Nu heb ik die vragen aan Jesse persoonlijk gesteld en nu vraag je zelf om ze hier op het forum te plaatsen.
zozozo schreef:Maar waarom uitgebreid hier in dit forum je correspondentie en achterwege laten van een reactie van Jesse gedeponeerd? Dat kun je toch ook met Jesse persoonlijk afhandelen?