Sabine, ik ben het helemaal met je eens. Gelukkig ben ik er sinds een half jaartje eindelijk vanaf. Ik ben ongeveer zo'n twee jaar bezig geweest om van Casema af te komen.
Het is allemaal begonnen omdat ik ging verhuizen van Utrecht naar Houten. In Utrecht had ik kabelinternet van Casema, in Houten was dat toen nog niet. Kreeg ik ten eerste al de vraag waarom ik in godsnaam mijn kabelinternet had opgezegd. NOGAL LOGISCH als in een andere plaats de boel niet aangeboden wordt.
Ik ben ongeveer anderhalf jaar bezig geweest om ze ervan te overtuigen dat ik mijn modem had teruggestuurd. Ik had verdorie het bewijs!!! Het ontzettend irritante van de hele Casema is dat ze een monopoly positie hebben en daardoor niet echt hoeven te 'vechten' voor hun klanten. Je kan ze op geen ene mogelijke manier bereiken en als je het wel eindelijk voor elkaar hebt en je geeft de informatie door dan hoor je niets meer, blijkt het weer zoek te zijn en krijg je gewoon weer aanmaning op aanmaning.
Totdat in ene het hele bedrag van het modem zomaar afgeschreven werd. Furieus was ik, want mijn machtiging had ik allang opgezegd. De Postbank heeft het gelijk teruggestort en de boel laten blokkeren. En ik kon nog gewoon TV kijken dus daar heeft het niets mee te maken.
Ik heb tot aan de directie toe brieven gestuurd en je hoort gewoon helemaal niets!! Ik vind het echt schandalig! Uiteindelijk is het na veel bellen (kost je ook iedere keer klauwen met geld terwijl ik niet voor mijn eigen lol bel) opgelost. Ik heb nog een bevestiging gevraagd per brief zodat ze niet weer na maanden opnieuw konden beginnen, maar helaas, hetzelfde liedje..... geen reactie. Het is nu al een half jaar rustig dus ik denk dat ze het begrepen hebben.
Je kunt je voorstellen hoe ik zo ongeveer gereageerd heb toen er in ene twee mannen van Casema voor mijn deur stonden met de blijde boodschap dat ik nu in Houten ook kabel kon nemen!
Toen ik het drie keer uitgelegd had zei de ene dat hij dat al vaker had gehoord (gek he) en de andere bleef proberen. Ja maar ik zou toch wel gek zijn als ik voor meer geld ging zitten internetten, alleen omdat ik kwaad was op Casema. Toen heb ik hem maar even duidelijk gemaakt dat ik liever het dubbele betaal dan ooit nog bij Casema een abonnement te nemen.
Sterkte in ieder geval met jou ellende met Casema, ik leef met je mee.
Groeten,
Nelleke
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Casema Broadband Basic
Re: Casema Broadband Basic
ik moet eerlijkheids halve zeggen dat casema snelhelp perfect werkt.
dit kan ik dan ook wel weten want ik heb in de laatste 2 weken al 3x een storing van internet en email gehad. dat duurde steeds minimaal een dag.
erg lastig wanneer je daarvan afhankelijk bent voor school en/of werk.
en je betaalt wel volledig voor een slecht werkend internet.
BELABBERD!
het enige dat er af kan is een excuus...........................................................
dit kan ik dan ook wel weten want ik heb in de laatste 2 weken al 3x een storing van internet en email gehad. dat duurde steeds minimaal een dag.
erg lastig wanneer je daarvan afhankelijk bent voor school en/of werk.
en je betaalt wel volledig voor een slecht werkend internet.
BELABBERD!
het enige dat er af kan is een excuus...........................................................
Sinds 1 januari geen Casema meer. Heb nu KPN digitale TV en XS4all ADSL.
Bevalt beide een stuk beter. Tv is een stuk scherper en de kleuren zijn beter. Internet is ondanks het lagere abonnement (Lite i.p.v. Premium) een stuk sneller geworden. (qua surfen) Ik had overigens volgens de Casema helpdesk een verouderd modem (COM21) maar vervangen? Ho maar. Dus nooit meer Casema!!
een blije ex-kabelaar!
Bevalt beide een stuk beter. Tv is een stuk scherper en de kleuren zijn beter. Internet is ondanks het lagere abonnement (Lite i.p.v. Premium) een stuk sneller geworden. (qua surfen) Ik had overigens volgens de Casema helpdesk een verouderd modem (COM21) maar vervangen? Ho maar. Dus nooit meer Casema!!
een blije ex-kabelaar!
ongeveer 6 weken geleden komt er iemand aan de deur met een vreugdevolle mededeling eindelijk ik kan internetten via de kabel en Casema is de leverancier. In mijn woonplaats Capella a/d IJssel was door censuur van de programmaraad dit nog niet eerder mogelijk. Komt dat even goed uit want Casema heeft ook nog een actie met aantrekkelijke tarieven. Eerst ff informeren bij mijn huidige provider of ik op kan zeggen. Een ja hoor dat kan over 4 weken ben ik internetloos. Snel Casema gebeld. Ik had inmiddels 2 weken terug de aanbieding ook op schrift gekregen (zelfs in duplo). Blijkt dat internet via de kabel op mijn adres niet eens te leveren is. Goed bezig dat Casema. Binnen zes maanden 2 slechte en slecht voorbereide acties. Digitale TV en nu dit weer. Topbedrijf.