Gelukkig is dat nog steeds niet met een vingerknip te bepalen.
Als je niet kan lezen en schrijven en denken zal dat inderdaad erg moeilijk zijn.
Als je een miskraam krijgt en dan wederom weer onbeschermd ligt te wippen ja sorry hoor dan vraag je er echt zelf om.
Er zijn diverse methodes om niet zwanger te worden, als je daar niet over nadenkt en over de gevolgen ja dan is het eigen schuld.
Zo te lezen is cinnie blij met haar kindje.
Dank je Jolijn, schaap begrijpt niks van mijn verhaal denk ik.
Situaties kunnen nu eenmaal veranderen, toen ik zwanger was, was dit nou eenmaal allemaal niet aan de orde, anders was ik nooit verhuisd. Maar helaas, tijden kan je niet terug draaien.
Misschien komt schaap er zelf ooit achter dat je niet alles in de hand hebt, hij/zij heeft dat duidelijk nog nooit meegemaakt.
Chocomelk schreef:Wat ik me afvraag is of je met een parttime baan iets kan
huren en dat je de rest ook nog allemaal kan betalen aan vaste lasten.
Ja, gelukkig heeft mijn vriend wel een goed betaalde baan, zodat dat net zou kunnen. Ook omdat dat maar voor tijdelijk is, tot ik mijn diploma op zak heb (dan heb ik namelijk gelijk werk) of als ik eerder al ergens word aangenomen.
schaap12 schreef:J
Dat soort mensen moeten medisch geholpen worden om te zorgen dat men geen kinderen meer kan krijgen.
Denk, denk, wil ik een ban?
't Is wel verleidelijk hè? Je legt het me zoooooo in de mond.
Cinnie87, ik heb niet DE oplossing voor je, maar probeer in elk geval van welke (tijdelijke) situatie dan ook, het beste te maken. Een positieve instelling helpt je niet hokus pokus aan een huisje, maar kan het makkelijker maken om te gaan met hindernissen.
schaap12 schreef:
Als je niet kan lezen en schrijven en denken zal dat inderdaad erg moeilijk zijn.
Als je een miskraam krijgt en dan wederom weer onbeschermd ligt te wippen ja sorry hoor dan vraag je er echt zelf om.
Er zijn diverse methodes om niet zwanger te worden, als je daar niet over nadenkt en over de gevolgen ja dan is het eigen schuld.
Wie denk jij wel niet wie jij bent !?
Jij denkt te kunnen bepalen voor een ander of die beschermd of onbeschermde gemeenschap met elkaar moeten hebben ?
Achteraf preken heeft wel zin want misschien zoeken ze dan eens een oplossing ipv zielig te gaan doen.
Oplossingen zijn al aangedragen dubbel werken, krant bezorgen etc maar schijnbaar is dat teveel moeite en blijft men hopen op wonen bij de ouders die hun huis ook al uitmoeten.
Het is altijd de schuld van een ander dat is heel makkelijk
schaap12 schreef:Achteraf preken heeft wel zin want misschien zoeken ze dan eens een oplossing ipv zielig te gaan doen.
Oplossingen zijn al aangedragen dubbel werken, krant bezorgen etc maar schijnbaar is dat teveel moeite en blijft men hopen op wonen bij de ouders die hun huis ook al uitmoeten.
Het is altijd de schuld van een ander dat is heel makkelijk
Ik ga het nog een keer typen voor je...
Het probleem is niet het geld, wij kunnen samen wonen. Het probleem is dat we geen huis hebben. En ik doe niet zielig, ik vraag om tips.
schaap12 schreef:J
Dat soort mensen moeten medisch geholpen worden om te zorgen dat men geen kinderen meer kan krijgen.
Denk, denk, wil ik een ban?
't Is wel verleidelijk hè? Je legt het me zoooooo in de mond.
Cinnie87, ik heb niet DE oplossing voor je, maar probeer in elk geval van welke (tijdelijke) situatie dan ook, het beste te maken. Een positieve instelling helpt je niet hokus pokus aan een huisje, maar kan het makkelijker maken om te gaan met hindernissen.
Dankje, ik blijf (bijna) altijd positief, dus dat zit wel goed
cinnie87 schreef:
Inderdaad, ik heb ook al gezegd dat ik het anders zou doen als ik de tijd terug kon draaien.
Schaap leeft zelf onder een steen. Die denkt dat iedereen het perfecte leven kan leiden en er nooit s een keer iets fout kan gaan.
Mee eens.
En zou je de tijd kunnen terug draaien, is dat toch geen garantie voor het perfecte leven? Wie weet waar je dan tegenaan was gelopen?
Als je dan met de juiste baan, het juiste huis aan 'kinderen wilt beginnen' en dat lukt niet ? Waar blijf je dan met je planning?
Post jij dan ook onder je eigen naam of ben je bang dat het UWV erachter komt dat je hele dagen op TR zit te niksen.
De oplossing is er maar TS wil geen moeite doen.
Met name 2 banen voor de vriend en zij een krantenwijk erbij in de ochtend.
Met dat inkomen kan je zo particulier een huis huren maar ja dat is teveel moeite.
Men blijft maar hopen op inwonen bij de ouders die zelf hun huur niet eens kunnen voldoen.
Als TS nu de tijd die ze hier spendeerd eens gebruikt om echt actie te ondernemen staat er straks geen kind op straat.
Als je het geld hebt wat je zelf roept had je een jaar geleden al zelf een huis gehuurd ipv in te wonen bij je ouders.
Je bent dus zelf fout en niet een ander.
Particulier is er zat te krijgen welliswaar duurder maar dan moet je flip maar meer werken met een dubbele baan.
Idem dito voor jou, je hebt tijd om te internetten dus ook tijd om te gaan werken.
Met name 2 banen voor de vriend en zij een krantenwijk erbij in de ochtend.
Ondanks dat ik zelf ook nogal eens ongenuanceerd uit de hoek kan komen en het niet met alles eens ben vond ik deze "oplossing" nog niet eens zo verkeerd.